Meer leveranciers jolly tuigen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hotchocolat

Re: Meer leveranciers jolly tuigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:26

nee niets.

De bovenstaande tuigjes zijn helaat te klein. Ik heb echt een shetmaat nodig.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 20:29

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 17:44

nog nieuws van t Kewi front?

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:43

nop

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:52

hier ook geen nieuws

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:43

Ik ben deze week gebeld.

Shetlandtuig heb ik alleen afgelopen week op de Equitana gekocht.
Het cobtuig zat nog dicht in de doos en mocht bij niet passen ook niet retour.
Maten opmeten was helaas ook niet mogelijk.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:02

Ik kreeg een link doorgestuurd en ik zit al 7 maanden (vanaf Paard en Koets ) op mn tuig te wachten.
Het zou nu binnen zijn en ik ga het zaterdag ophalen.

Wij zijn toen in december heen gereden,maar toen had hij geen shettuig meer liggen.
Wij hebben toen een pony tuig meegenomen en die bevalt ons goed.
Kwaliteit is ook goed.
Gelukkig heb ik bij mn nwe wagen een 2e hands tuig kunnen kopen zodat ik al 7 maanden aan het rijden ben.
Anders had ik nu nog zonder gezeten.

Inmiddels ben ik ook al wat kwade telefoontjes rijker richting Kewi, iedere keer een andere smoes gehoord.
Verkeerde kleur tuig, geen levering etc etc.

Dus ik ben ZEER benieuwd of ik nu eindelijk morgen mn goede tuig in handen heb....

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:07

marrianne schreef:
ja ik had het inderdaad via paard en koets, maar hebben het toen niet meteen opgehaald, een week later zijn we erheen gegaan, en hebben toen nóg 2 tuigen shetlandermaat meegenomen die hij had liggen.

Dan heb je mijn tuig meegehad geloof ik... :o

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:19

Na dit topic met veel negatieve reacties bij deze ook een positieve reactie van mijn kant. Ik vind dat Kewi het uiteindelijk TOP heeft opgelost. Vanmorgen om kwart voor 8 ben ik met mijn vader naar Rotterdam vertrokken om mijn bestelde tuigen (vanaf dec!) op te gaan halen. Een enkelspan mini bruin, een enkelspan mini zwart en een tweespan bruin mini. Kewi heeft ons een hele nette uitleg gegeven en hij is er ook absoluut niet blij mee hoe het is gegaan maar heeft ons wel de bestelde tuigen mee gegeven voor de P&K prijs zeer netjes dus en een wel gemeende exuses!

Ik ben erg blij met de tuigen ondanks dat ik op dit moment even niets met de zwarte en de tweespan kan.
Maar de bruine enkel ga ik dalijk even op Buck passen, ik vind hem erg gaaf!! :)

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:38

Buckje schreef:
Na dit topic met veel negatieve reacties bij deze ook een positieve reactie van mijn kant. Ik vind dat Kewi het uiteindelijk TOP heeft opgelost. Vanmorgen om kwart voor 8 ben ik met mijn vader naar Rotterdam vertrokken om mijn bestelde tuigen (vanaf dec!) op te gaan halen. Een enkelspan mini bruin, een enkelspan mini zwart en een tweespan bruin mini. Kewi heeft ons een hele nette uitleg gegeven en hij is er ook absoluut niet blij mee hoe het is gegaan maar heeft ons wel de bestelde tuigen mee gegeven voor de P&K prijs zeer netjes dus en een wel gemeende exuses!

Ik ben erg blij met de tuigen ondanks dat ik op dit moment even niets met de zwarte en de tweespan kan.
Maar de bruine enkel ga ik dalijk even op Buck passen, ik vind hem erg gaaf!! :)

Nouja ik vond de bestelling alsnog niet netjes aangezien het 2 enkelspantuigen bruin zouden zijn en nu heb je 1 zwarte en 1 bruine.
Mocht je de jouwe ooit weg doen hoor ik het wel.
Jammer maar voor mij dus geen tuig

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:47

Jij had je tuig toch tegelijk met Lot besteld? Hoe kan die van jou er dan niet zijn. Das ook mooi prut zeg en dan zit je al zo lang te wachten. Heb je nu wel een verwachtte datum dan weer?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:30

Meer via PB ik ga niet zo discuseren ik vind het alsnog netjes van hem dat ie het geleverd heeft voor deze prijzen aangezien hij erop toe legt gezien het niet meer van clever zelf afkomt maar van de fabrikant! De niet bestelde tuigen zijn daarom ook duurder maar wij (de bestelde tuigen) mochten dus nog voor de P&K prijs.

Ik heb het tuig net op Buck gepast.. Hoofdstel is te groot. Staartriem ook (maar die past wel met evt gaatjes). De rest past wel maar vind het wel heel grof op zo'n ukkie.. Ik twijvel.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:38

Ik discuseer toch niet? Jammer dat je hem te grof vind.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:45

Ik heb ook even gauw wat simpele foto's geschoten vind op het plaatje de grofheid nog wel meevallen maar is in het echt wel meer, morgen gaat mijn moeder even mee naar stal zodat ze ook kan kijken oordelen. Hoe Buck nu in zijn vacht zit vind ik de kleur erop ook niet zo mooi maar geef hem een week of 2 en hij is weer helemaal rood en in de winter geschoren issie heel licht.

Afbeelding

de riem (ff naam kwijt) voor tussen de benen past ook niet
Afbeelding

Afbeelding

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:56

Vind het op de foto ook nog wel meevallen inderdaad. Alleen de broek omloop en borst lijken grof. Springriem is jammer, maar zonder kan toch ook prima.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:58

Lot als je hem weg doet weet je het he :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 23:52

Ik ben persoonlijk ook niet weg van de kleurstelling tenopzichte van buck zn huidige kleur.

Verder netjes opgelost... tja, zal m geraden wezen IMO na alle verhalen die hij opgehangen heeft.
Als ie nou gewoon vanaf begin af aan duidelijk had geweest en 1 verhaal had verteld (en anders gewoon heel eerlijk: Ik wéét niet wanneer ik ze weer krijg) had ik het een heel ander verhaal gevonden.
Nee, er worden bedrijven voor minder afgebrand :j

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:52

Hier ook nog 1,waarbij het gelukkig goed opgelost is.

Zijn er gisteren ook geweest en hebben het voor de P&K prijs meegehad..
Wel was het raar dat we de doos niet mochten open maken :?
Wij hebben dit wel gedaan daar,vanwege het hoofdstel om om te meten.
Verder mochten we m niet open maken en zijn dus even verderop gestopt en hebben alles nagekeken en het klopte allemaal en was compleet gelukkig..
Wel raar dus??? Anyway, ik heb mn tuig,morgen in elkaar zetten en dan maar hopen dat ie past ;)

Mocht er iemand zijn met een minishet hoofdstel die ie over heeft, bruin , dan hoor ik het graag ;)
Ivm extra pony met klein hoofd ;)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:54

buckje : Ik vind het m goed staan en niet heel grof hoor.
Hoe groot is de pony van de foto ? :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:56

Obelix, wij mochten de doos ook niet opgemaken maar hebben we gewoon gedaan was hij niet blij mee!! (maar anders hadden we het niet gekocht!) hoe vaak word je niet belazert dat je betaald en achteraf niet in de doos blijkt te zitten wat je koop. :P
Dus mijn vader vroeg om een mes om de doos open te snijden had die niet, zegt me vader prima loop ik even naar de auto ben zo terug en hebben we in de doos gekeken. :') :P

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:56

Buck is 83 cm.

Ik heb een bruin minishet hoofdstel over want die past ie niet, maar dan is het tuig niet meer compleet dus moet je wel een leuk bod uitbrengen wil ik hem weg doen. :P

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:02

Hihi buckje, dat is voor jou niet handig om te verkopen ;)
Of je moet iemand vinden die een pony hoofdstel erbij zoekt ? :P
Die heb ik hier nieuw hangen nml. Dezelfde kleur ;)

Enne dat je het niet mag open maken vind ik idd wel iets heel raars,maar goed het is goed gekomen voor ons.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:05

Ja vonden wij ook en daarom zetten me pa ook door om de doos WEL open te maken voor ik ging betalen.

Haha nee weet niemand wie een hoofdstel zoekt, maar Buck past geen van die hoofdstellen daar heb ik al probleem bij bij andere hoofdstellen en de clever passen al helemaal niet veelste grof op zijn koppie en de bakstukken te lang haha.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:09

Scheelt dat die pretshet van mij een vrij groot hoofd heeft ;) :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 15:45

het niet open mogen maken vind ik idd ook erg vaag en niet uitnodigend om hier verder nog zaken te doen