Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rachel_x schreef:Rachel_x schreef:vorige week maandag een bestelling gedaan bij pour cheval. Had een set bestelt, waar alle kleuren bij elkaar zouden passen.
Helaas kreeg ik te horen toen het pakketje al was verzonden dat 1 dekje er niet meer was. Toen ik het pakketje opende zag ik dat er ook nog een verkeerd dekje in zat... Erg jammer..
Heb al verschillende mails gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af aangezien het pas maandag is.
Verder een leuke actie dat er een gratis polo bij zat! Is een fijne polo.
Ze is er mee bezig, word vervolgt!
.
.
En veel plezier morgen met de mooie deken voor je dochter
(Ze heeft nu wel een hele speciale!) SaskiaStar schreef:Equifashion heb ik als eerste ervaring op dit moment een zeer slechte ervaring.
Heb eind augustus een bestelling geplaatst van bijna 200 euro en tot op heden niets ontvangen.
Telefoon word niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd, heb nu via bokt een PB naar gangster gestuurd maar vrees dat ze haar naam eer aan doet en ook een gangster is.
Heb via de zoekfunctie ook een topic gevonden van niet zolang geleden waarin ook allerlei toestanden waren met haar. Deze schijnen overigens uiteindelijk wel naar tevredenheid te zijn opgelost maar het is toch raar dat je eerst iets negatiefs op bokt moet zetten voor er iets verstuurd of terugbetaald word.