Wat zijn jullie ervaringen met ruiterwebshops?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:49

Ik heb ook een pb gehad. Ze zou vanmiddag naar kantoot gaan en dan er verder naar kijken, hoop alleen dat het niet bij kijken alleen blijft en dat ze mijn artikelen ook opstuurd. :D

Rachel_x

Re: Wat zijn jullie ervaringen met ruiterwebshops?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:59

Telefoonnummer staat op google. Even intypen; telefoonnummer pourcheval..

Wordt alleen helaas nooit opgenomen en ook niet op de voicemail gereageerd.....

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:00

Rachel_x schreef:
Rachel_x schreef:
vorige week maandag een bestelling gedaan bij pour cheval. Had een set bestelt, waar alle kleuren bij elkaar zouden passen.

Helaas kreeg ik te horen toen het pakketje al was verzonden dat 1 dekje er niet meer was. Toen ik het pakketje opende zag ik dat er ook nog een verkeerd dekje in zat... Erg jammer..

Heb al verschillende mails gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af aangezien het pas maandag is. :)

Verder een leuke actie dat er een gratis polo bij zat! Is een fijne polo. :)

Ze is er mee bezig, word vervolgt! :D

Uiteindelijk het goede dekje ontvangen. Had nog een deken erbij bestelt, omdat ik nog geld tegoed had, was ze die vergeten......
Kan allemaal gebeuren hoor, maar beetje jammer dat ik 2,5 week nadat ik heb bestelt nog steeds mn bestelling niet goed binnen heb....[/quote]

Als het goed is komt mijn deken morgen binnen, en dan heb k mijn bestelling binnen na 3 weken :=

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:11

Ik kreeg vanmiddag dus mail dat ze de deken nu niet meer in de juiste maat hebben :( .

Ben behoorlijk pissig en laat hier zeker niet bij. Ze sturen mij maar een andere deken in de goede maat en voor de zelfde prijs. Dat hun zo lang over een bestelling doen is niet mijn schuld toen ik de deken besteld had was hij nog op voorraad en dat hun dan een verkeerde maat sturen en dan ook nog niets van zich laten horen is hun probleem. -:(- .

Ik zal ff de nummer opzoeken en ze dan bellen. :(

heb geprobeerd om te bellen maar krijgt dus alleen maar voicemail te horen. Zal via bokt ook nog ff een mail sturen.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:24

Heb net een telefoontje gehad van pourcheval. Het is opgelost. Ik krijg alsnog een deken in de goede maat en morgen gaat het met de post.

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:36

Na mijn mindere ( :+ ) ervaring met Agradi, heb ik maandagavond laat een deken besteld bij Divoza.
Was woensdag al binnen +:)+ .

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:03

Als het goed is komt morgen mijn bestelling van pouchcheval binnen, hoop dat nu wel alles goed is.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:22

Heb de bestelling binnen! Alleen hadden ze het nog op mijn oude adres, hoewel ik het al heb veranderd!

Het is maar goed dat ik een oplettende postbode heb en die ondertussen wel weet dat ik verhuisd ben.

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:14

Dan heb je mazzel gehad, bij mij duurde het mega lang en heb nog steeds niet alles van mijn bestelling bij pour cheval, ik vind het wel best, bestel daar gewoon niet weer. Vind het echt asso dat er niet op mijn mail gereageerd word.

Daarintegen zijn er wel andere goede webshops om te bestellen.

Equifashion.nl erg goede service
Vitalhorse.nl snelle levering
Bij ruitershopdesprong.nl had ik een deken besteld en betaald bleek dat ze die niet meer hadden, mocht ik een andere uitzoeken van hun website, naar keuze.
Echt een super oplossing en er word goed op je mail gereageerd.

Verder heb ik wel eens bij piaffe besteld, opzich krijg je wat je vraagt maar je moet wel veel gedult hebben, het duurt echt lang voordat je je bestelling krijgt, maar je krijgt uiteindelijk wel wat je vraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:19

Ook ik heb uiteindelijk mijn bestelling binnengekregen. Daarmee is de klacht opgelost.
Echter geen positieve referentie van mij, ik zal er zelf niet meer bestellen en het anderen ook niet aanbevelen.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:33

Idd sonja. hetzelfde voor mij.. :)

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:02

Het gaat ze zo wel een hele hoop klanten kosten. Geen goede reclame idd. Inplaats ze de reden opgeven hoe het kan dat alles zo met vertraging loopt!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:43

@mhollander je vroeg om de rede:

Ik wil toch even op je reactie reageren. Een paar weken geleden is mijn vriend helaas het slachtoffer geworden van zinloos geweld. Hierdoor is hij opgenomen in het ziekenhuis, en daardoor ben ik er de laatste weken met mijn hoofd niet helemaal bij geweest. Ik gaf dit liever niet als rede op, omdat dit gezien kan worden als een smoes, maar geloof me als je vriend daar zo hulpeloos ligt dan vergaat de rest van de wereld echt even.

Gezien ik PourCheval run met behulp van moeder, was het dus even wat improviseren etc. Echter moesten de pakketen natuurlijk wel weg, dit resulteerde in een trage emailbeantwoording.

Plus ik was er echt niet bij met mijn hoofd waardoor ik het pakket van Rachel verkeerd had ingepakt. Ook dit is nu opgelost, maar duurde langer eer zij de juiste spullen had.

Vervolgens kwam ik uiteraard ook niet op bokt, en kwam ik er te laat achter dat Sonja's pakket was kwijtgeraakt met TNT. Hiervoor heb ik een 2de pakket opgestuurd. En dit is nu opgelost, echter las ik haar bericht dus erg laat op bokt. (deze transactie was via bokt gegaan). Anders was dat ook al eerder opgelost geweest.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:47

Stertke en beterschap Figora met je vriend!

Nu is voor mensen teminste te begrijpen waarom hun pakketjes niet klopten of later komen.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:06

Sorry, dat jullie daar de dupe van werden!
En bedankt mhollander, en ik hoop dat ik het nog eens mag proberen ;) En veel plezier morgen met de mooie deken voor je dochter :) (Ze heeft nu wel een hele speciale!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:07

Ik was op de hoogte.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:08

idd denk dat ze daar ook heel blij mee is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:14

Equifashion heb ik als eerste ervaring op dit moment een zeer slechte ervaring.

Heb eind augustus een bestelling geplaatst van bijna 200 euro en tot op heden niets ontvangen.

Telefoon word niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd, heb nu via bokt een PB naar gangster gestuurd maar vrees dat ze haar naam eer aan doet en ook een gangster is.

Heb via de zoekfunctie ook een topic gevonden van niet zolang geleden waarin ook allerlei toestanden waren met haar. Deze schijnen overigens uiteindelijk wel naar tevredenheid te zijn opgelost maar het is toch raar dat je eerst iets negatiefs op bokt moet zetten voor er iets verstuurd of terugbetaald word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:12

SaskiaStar, heb je je bestelling direct via de site geplaatst of via Bokt bij "gangster"?
Mocht het via Bokt gegaan zijn, dan kun je evt. bemiddeling aanvragen bij de moderators. Heb ik laatst ook gedaan voor mijn bovengenoemde bestelling en dat is helemaal naar tevredenheid opgelost door de bemiddeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:25

Ik heb gisteren een mailtje gehad dat het pakket gisteren de deur uit zou gaan dus ik heb hoop dat het pakket er morgen is.

Ik wacht dus nog even af.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:16

Hoop voor je dat het nu ook klopt.

Deken van pourcheval bevalt prima dochter was er super blij mee. Heb er ook nog een boekenbon bij gekregen!
Super opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:41

Pakket is ontvangen, ik kreeg er nog een extra paar gratis sokken bij maat 39-43 wel leuk geleverd bij laarzen van maat 35 maar goed gaat om het gebaar.

Overigens zijn de laarzen veel te ruim dus die moeten retour, hoop dat dat wel vlot geregeld gaat worden en dan nog de niet meer leverbare jas van 85 euro, ben benieuwd wanneer dat geld retour komt.

Tot zover behalve veel te traag toch al een 1e goeie stap.

Wordt vervolgd.

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:10

SaskiaStar schreef:
Equifashion heb ik als eerste ervaring op dit moment een zeer slechte ervaring.

Heb eind augustus een bestelling geplaatst van bijna 200 euro en tot op heden niets ontvangen.

Telefoon word niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd, heb nu via bokt een PB naar gangster gestuurd maar vrees dat ze haar naam eer aan doet en ook een gangster is.

Heb via de zoekfunctie ook een topic gevonden van niet zolang geleden waarin ook allerlei toestanden waren met haar. Deze schijnen overigens uiteindelijk wel naar tevredenheid te zijn opgelost maar het is toch raar dat je eerst iets negatiefs op bokt moet zetten voor er iets verstuurd of terugbetaald word.

Ik heb midden augustus een bestelling daar geplaatst voor hetzelfde bedrag en ook nog steeds niets binnen.

Nickyskeet snelle levering en ook Epplejack wordt zeer snel geleverd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:49

Ik heb geen idee waarom het zolang duurde en hoopte dat ik een uitzondering was maar volgens mij gaat het bij bedragen rond de 200 euro steeds mis.
Gewoon aandringen en dreigen dat je er werk van maakt.
Ik had haar 1 dag de tijd gegeven om te reageren en drie dagen om de spullen te sturen of geld retour te storten en onmiddelijk kreeg ik reactie en de volgende dag het pakket, tevens na 3 dagen (vandaag dus)het resterende geld retour.

Nicky,s keet is inderdaad goede service, snel en vriendelijk.

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:17

Ik heb daar een bestelling gedaan in 1e instantie doordat zij hier op bokt dekens had neergezet, ik moest nog meer spullen hebben en dacht, bestel ik daar alles.

Afijn, besteld en betaald, krijg ik later een mailtje dat zij de verkeerde maat deken op bokt had gezet! Zij zou proberen alsnog aan deze deken te komen. Niks verder gehoord, weer gemaild, nee zij kon niet meer aan die deken komen en ik zou mijn geld terug krijgen, en de rest zou binnen een week geleverd worden, en zo gaat het maar door en door....

Trouwens paardenzorg.com gisteren besteld en nu al een trackingnummer, ook zeer vriendelijk!