Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SillyB

Re: Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:47

Daarom wilde ik hem ook hebben, omdat hij zoveel 2dehands keuze heeft (komt ook doordat hij nu samen is gegaan met ruiterstad)

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:03

Inmiddels is hij langsgeweest met zijn 'matje' en hij past nog even iets aan omdat het toch nog niet optimaal is. Vandaag doet hij het werk en morgenmiddag kan ik het zadel al ophalen!
Ik ben echt heel tevreden, die test met dat matje geeft me ook echt een zeker gevoel dat het goed zit. En mn paard laat ok duidelijk merken dat het beter zit.
Je moet er alleen niet op rekenen dat hij te vroeg is, eerder een brabants kwartiertje tellen ;) hij had zich gisteren ook vergist en had op 5 uur gerekend terwijl ik er om 4 uur was. maar ach, ik heb een goed zadel!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:07

Bij mij is hij nog steeds niet geweest hoor......................en heb toch al bijna 4 maanden een zadel hier liggen van hem.......

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:17

Bij ons was ie laatst zelfs een uur te vroeg.. :+ Maar in 't begin was ie nooit op tijd of vergat ie z'n afspraak. Maar nu gaat het goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 22:23

linda_arnold schreef:
Bij mij is hij nog steeds niet geweest hoor......................en heb toch al bijna 4 maanden een zadel hier liggen van hem.......

Misschien zelf even terug brengen, hij kan het vergeten zijn, toch. Deze man is gewoon te goed van vertrouwen....

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 09:37

Oirschot is ruim 1,5 uur rijden van hier. Hij weet dondersgoed dat hij hier een zadel heeft liggen, want als hij zijn e-mail opent ligt er een stapel mail van mij, waaronder de laatse 4/5 mail dat ik het zadel tegen zijn prijs niet hoef. Twee weken geleden heeft hij mij gemaild en ik heb gereageerd en hij laat vervolgens niets meer horen.

Vanaf de zelfde 24 oktober heeft hij een afspraak dat hij een zadel hier komen opvullen op stal en hij blijft het voor zich uitschuiven verplaatsen of er komen zo genaamd dingen tussen.

Ik ga echt niet achter de broek aan lopen van iemand die zo ontzettend 'nalatig' is. Wanneer hij het zadel komt opvullen kan hij dit zadel mee nemen naar de zaak.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:34

Tja je kan het natuurlijk altijd op de spits drijven. Ik heb zelf echt een hele goede ervaring met hem. Een mooi zadel voor echt een nette prijs. En hij past nu echt helemaal perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:36

Ik heb hem gisteren wederom aan de telefoon gehad om iets te vragen voor een vriendin van mij, en wederom nog een slechte ervaring erbij :+

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:40

Silviabol schreef:
Tja je kan het natuurlijk altijd op de spits drijven. Ik heb zelf echt een hele goede ervaring met hem. Een mooi zadel voor echt een nette prijs. En hij past nu echt helemaal perfect.

Wat bedoel je hier precies mee?? Het verschil is denk ik dat jij voor hem 'vlakbij' woont en wij ver weg.......................

Je hoort mij niet over zijn 'kwaliteit' , alleen over zijn nalatigheid.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 12:38

Hij heeft het wintec zadel ook een hele tijd hier laten liggen. Op een gegeven moment heb ik mn ouders het nummer gegeven, die hebben allebei een keer gebeld dat er een zadel in de weg ligt. Hij is het uiteindelijk op komen halen.
Ik heb het zadel niet genomen omdat de kussens scheef onder de lepel zaten, te ver naar links. Dat heb ik hem ook verteld, en de enige reactie was `dat kan eigenlijk niet, want dat wordt met een zus en zo systeem in elkaar gezet.`. Gekeken heeft hij niet. Ik hoop dat dat zadel alsnog terug gaat naar de fabriek en dat het geen paard meer van dichtbij te zien krijgt.
Bij het volgende zadel bel ik Karl niet meer, mij te veel gedoe. Ook wil ik een zadelmaker die het wel belangrijk vind dat een zadel perfect past.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:10

Robijntjah schreef:
Ik heb hem gisteren wederom aan de telefoon gehad om iets te vragen voor een vriendin van mij, en wederom nog een slechte ervaring erbij :+

Wat dan
Ik ben tot nu toe wel zeer tevreden over m. Hij is de 1e keer op komen dagen (kon wel pas 2 weken later nadat ik gebeld had..) en heeft goed/eerlijk advies gegeven.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:42

Ik ben ook altijd heel tevreden over hem. Hij doet de moeite om iets op te lossen of te regelen. En dat hij niet altijd op tijd op een afspraak komt of wat soms wat vergeet, dat neem ik voor lief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:51

Esther_ schreef:
Ik ben ook altijd heel tevreden over hem. Hij doet de moeite om iets op te lossen of te regelen. En dat hij niet altijd op tijd op een afspraak komt of wat soms wat vergeet, dat neem ik voor lief.

Bij mij neemt ie nu dus voor de 3e keer niet die moeite! Ook prima, had er eigenlijk al niet meer op gerekend :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 06:59

ik heb dat verhaal van de andere kant gehoord, dat ligt wat genuanceerder ;)

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 09:02

Lielle schreef:
ik heb dat verhaal van de andere kant gehoord, dat ligt wat genuanceerder ;)

En je bedoelt hiermee? Sorry maar het is me echt niet duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 09:04

Dat denk ik ook zo, lijkt wel een afzeik-karl topic aan het worden, dat verdient hij niet.

Ik ken genoeg ruitersporthuizen die je ook kunt benaderen, ben je stukken duurder uit, vakwerk is stukken minder en dan heb je nog kans dat je een zadel wordt aangepraat dat niet goed past, lenen en dan voor een aantal weken?? :n , geef mij een lijstje van die zadelverkopers, die zadels kosteloos uitlenen om uit te proberen.... ;)

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:16

russel schreef:
Dat denk ik ook zo, lijkt wel een afzeik-karl topic aan het worden, dat verdient hij niet.

Ik ken genoeg ruitersporthuizen die je ook kunt benaderen, ben je stukken duurder uit, vakwerk is stukken minder en dan heb je nog kans dat je een zadel wordt aangepraat dat niet goed past, lenen en dan voor een aantal weken?? :n , geef mij een lijstje van die zadelverkopers, die zadels kosteloos uitlenen om uit te proberen.... ;)

Nalatigheid is hij zelf bij, NOGMAALS aan zijn KWALITEIT ligt het niet.........................Er zijn inderdaad weinig ruiterhuizen die kosteloos hun zadel uitlenen om te proberen.

En ik heb via via ook een verhaal gehoord wat 'de andere' kant zou moeten inhouden. Maar mijn werkgever vindt dat ik werk en 'prive' gescheiden moet houden en als ik door 'prive' mijn werk afspraken niet na zou komen zou ik toch echt een trap onder m'n kont krijgen hoor. Ik heb 'zakelijk' afspraken met hem en ik ga er vanuit dat hij die gewoon na komt, wat hij prive doet heb ik weinig mee. (al klinkt dat vrij hard).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:00

ik heb het niet over zijn prive omstandigheden, ik heb het over het verhaal van robijntjuh, daarvan heb ik dus de andere kant gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:20

Ja, dat kan!

Ben wel eens benieuwd naar dat 'verhaal' dan want in dat verhaal is nog iemand betrokken ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:21

ik ga het hier niet publiekelijk zetten, je weet zelf wel wat hij tegen jou heeft gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:23

Ja, dat weet ik heel goed, en ik weet ook dat ie daar veeeeel te laat mee kwam!

En ik vind dit eigenlijk weer een minder puntje, dat ie zichzelf tegenover mensen gaat verdedigen over mijn verhaal terwijl ik dat dan niet kan!

Beetje jammer van een proffesionele zadelmaker heh?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:24

maar jij kunt wel hier commentaar op hem komen leveren, waar hij zich niet kan verdedigen? Dat vind ik dan ook een beetje jammer, nietwaar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:25

Ja, maar ik ben niet op proffesionele wijze bezig met hem als klant!
En van mij mag hij zich hier komen verdedigen, wil graag horen wat hij hierover te zeggen heeft, want mij spreekt ie niet meer aan en scheept ie af!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:30

dus het feit dat jij niet professioneel bent betekent dat je hem hier kan lopen afkraken? Zo ga ik niet met leveranciers om, als ik problemen heb, meld ik ze dat zelf, en dan wel op een redelijke manier ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:32

Dat heb ik tot 3 keer aan toe gedaan en kreeg er 0,0 reactie op, tjah, dan heb je het bij mij geschoten idd!

Ik loop hem niet af te kraken, ik geef mijn mening!

Het zal best een aardige vent zijn, dat vond ik toen ie mijn vorige zadel aan kwam meten zelf ook namelijk, alleen vanaf toen is het compleet fout gegaan!