Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hij had zich gisteren ook vergist en had op 5 uur gerekend terwijl ik er om 4 uur was. maar ach, ik heb een goed zadel!
Silviabol schreef:Tja je kan het natuurlijk altijd op de spits drijven. Ik heb zelf echt een hele goede ervaring met hem. Een mooi zadel voor echt een nette prijs. En hij past nu echt helemaal perfect.
Robijntjah schreef:Ik heb hem gisteren wederom aan de telefoon gehad om iets te vragen voor een vriendin van mij, en wederom nog een slechte ervaring erbij
Esther_ schreef:Ik ben ook altijd heel tevreden over hem. Hij doet de moeite om iets op te lossen of te regelen. En dat hij niet altijd op tijd op een afspraak komt of wat soms wat vergeet, dat neem ik voor lief.
, geef mij een lijstje van die zadelverkopers, die zadels kosteloos uitlenen om uit te proberen....
russel schreef:Dat denk ik ook zo, lijkt wel een afzeik-karl topic aan het worden, dat verdient hij niet.
Ik ken genoeg ruitersporthuizen die je ook kunt benaderen, ben je stukken duurder uit, vakwerk is stukken minder en dan heb je nog kans dat je een zadel wordt aangepraat dat niet goed past, lenen en dan voor een aantal weken??, geef mij een lijstje van die zadelverkopers, die zadels kosteloos uitlenen om uit te proberen....