Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Paardencentrum Santpoort valt dan al af voor je. Daar staan de paarden niet in de winter buiten. Ze hebben 2 kleine paddocks, die ook een "illegale" buitenbak is.
aerdenhout1 schreef:Jammer...ik sta momenteel vol, maar ben je al bij stal schravenweg geweest? Daarnaast zit ook nog de kieviet, al denk ik dat ook die vol staat.Deze 2 stallen zitten op de vogelenzangseweg.
SuperRupsje schreef:Thnx allemaal voor jullie tips en ervaringen! Ik heb inderdaad heel wat eisen, ben ook bereid om daarvoor te betalen, maar ik realiseer me maar al te goed dat de perfecte helaas niet bestaat.
Stal Meerweide, ligt dat niet in Schalkwijk? Wel goed te bereiken voor me, maar weinig uitrijmogelijkhedemn lijkt me zo.
Kennermegaarde klinkt goed, kan je een indicatie geven van de prijs?
SuperRupsje schreef:Kennemermegaarde klinkt vooralsnog het aantrekkelijkst. Duur idd, maar wat je zegt, dat betaal nu eenmaal in deze regio. Wennekers ben ik een keer geweest, is mij helaas te ver, en iets te massaal. Nogmaals thnx allemaal (en als iemand meer tips heeft dan hoor ik dat uiteraard graag
BillyJean schreef:Misschien ook nog een leuke bijkomstigheid, ik zie dat je uit Frankrijk komt en Ed, de soort van bedrijfsleider en instructeur van Kennemergaarde heeft een aantal jaren een eigen stal gehad in Frankrijk.
Misschien zien we elkaar binnenkort,
Groetjes en succes met je zoektocht,
Ingrid.
SuperRupsje schreef:@marcato > kunnen ze daar ook niet iets van een uur per dag in een paddock in de winter?
SuperRupsje schreef:Ja met 's gravenweg heb ik al contact gehad, die hebben ook een wachtlijst, en daar gaan de paarden (heb ik begrepen) 24u/dag op de wei in de zomer, en ik vind het fijn als het paard 's nachts wel binnen staat (ik ben ook wel erg veeleisend hoor merk ik, ws. zal ik een toontje lager moeten gaan zingen, maar voorlopig hou ik nog ff vast aan m'n eisen).
Kieviet ken ik niet, en v/d velde ook niet, staan genoteerd op m'n lijstje, thnx!
Uiteraard staan ze 's nachts in de winter wel binnen. Enige nadeel is dat het wel heel erg druk is geworden het laatste jaar, boxen bij gebouwd en het "kneuterige" gaat er wel een beetje van af.
Kom even hier kijken of er een bij zit die je leuk vind om bij te rijden!