Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:de mijne staat in Koewacht, ongeveer een half uur rijden van Roosendaal.........
Arabian_Girl schreef:Is het de bedoeling dat hij 6 maanden op stal gaat ? Of voor 6 maanden op t land ?
xLienepienx schreef:Kun je hem dan niet bij jezelf op stal houden??
Arabian_Girl schreef:Caro, Misschien is dit wat ? of had je die al gevonden ?
http://www.paardenvleugel.nl
Shadi heeft er even in de opfok gestaan.Maar was daar zelf niet echt tevreden over omdat ze dus veel binnen stonden. Maar misschien is dat voor Gamier dan wel iets als hij veel binnen moet staan ?
Arabian_Girl schreef:Ja klopt. Hij heeft voor ons welis gereden.
Zal t is in de gaten houden voor je.
Staat hij wel rustig op stal ? Volgens mij zou Mini van mij echt de boel afbreken. Die stond na 1 nacht al te bokken en te trappen tegen de wand als t tijd was om de wei op te gaan
KiWiKo schreef:misschien heel eigenwijs van mij ........... maar als je het dier nou gewoon 24/7 in een rustige kudde buitenzet??
Of hij nou op stal achtelijk doet of op het land......... op het land worden ze vanzelf rustiger....... op stal blijft het een drama
Arabian_Girl schreef:Ik zag hier in stb trouwens vandaag wel een heel klein weitje met een stal leeg staan. Maar dat is misschien ook weer geen optie als je alles zelf moet doen ?
Gamier schreef:KiWiKo schreef:misschien heel eigenwijs van mij ........... maar als je het dier nou gewoon 24/7 in een rustige kudde buitenzet??
Of hij nou op stal achtelijk doet of op het land......... op het land worden ze vanzelf rustiger....... op stal blijft het een drama
Niet eigenwijs ik heb daar ook aangedacht echter is Gamier geen paard voor een kudde. Hij is verschrikkelijk dominant. Of het moet een kudde zijn met alleen merries maar dan heeft het ook weer te druk met de dames plezieren
Cars schreef:
KiWiKo schreef:jij hebt stiekum voetbal zitten kijken he!!!![]()