Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blueberry schreef:Volgens mij zitten er alleen binnenbakken op manege de oude held. Ik ken een boel particulieren met staling maar allemaal alleen buitenbakken..!
zoals dit bivoorbeeld
[EA-CO] stal vrij in Groningen
Ik weet nog wel manage onneresch, is wel een dikke 30 min fietsen vanuit groningen zuid. losgooipaddocks, weilanden, paarden (bijna) elke dag buiten. 2 binnenbakken, 2 buitenbakken, mooi bos in de buurt. prijs is er daarentegen ookwel naar.
Citaat:Aangezien ik momenteel niet meer zo met paarden bezig hou , bied ik voor aankomend seizoen mijn land aan voor wat weide pony's /paarden.
Het land ligt aan de bijumerweg Groningen / Zuidwolde.
Er is eventueel ook een grote ruime stal bij. Er lopen aankomend zomer hooguit 3 andere pony s bij.
Globale tijd voor het weiden is eind maart / begin april.
Weide geld is 60,00 euro per maand. De stal kost 100,00 per maand
Voor belangstelling kunt u mij mailen,
Sjapaz schreef:ik weet neit of je al een kamer hebt... maar zo neit dan is er een hele leuke aanbieding in groningen!! en man is bezig met studentenkamers aan het realiseren, met stalling erbij. De kamer is ongeveer 20m2 met gedeelde keuken, en er zijn 10 stallen bij met buitenbak en binnenbak zijn ze mee bezig, bedoeling is dta dit inde loop van het jaar af is. Ik wil zelf ook op mezelf in groningen en paard mee, en als er genoeg animo is dan gaat de man het allemaal regelen.... specifiek op jonge studenten/starters gericht, voor als je je paard mee wil....
hieronder is een kopie van het berichtje:
Ga jij binnenkort het huis uit en wil je je paard het liefst meenemen, kom dan naar studentenstad Groningen! Wij bieden aan, op nog geen tien minuten fietsen van het centrum, stalling voor jou en je paard. Aanwezig is een buitenbak plus weidegang en voorlopig tien paardenboxen. De binnenbak wordt binnen een jaar gebouwd. Plus meerdere boxen.
Tevens ruime studenten kamers van 20 vierkante meter plus kantine en gezamelijke keuken. Voor vragen graag mailen.
bij marktplaats, stalling en weidegang, en dna in groningen...
anniee schreef:Ik heb geen idee wat de kamerhuur zou worden, maar je hebt hem gemaild begrijp ik?
Wobbesheerd lijkt me een zeer fijne plek, hoe grootschalig is het daar eigenlijk en wordt er ook lesgegeven; weet iemand dat?
Houd hem in mn achterhoofd voor volgende winter in elk geval