Ik loop al een tijdje met het plan om een team van fotografen samen te stellen, om op wat grotere evenementen te gaan fotograferen. Die worden natuurlijk veel bezocht, dus veel om op de foto te zetten, helaas vaak té veel om alleen of zelfs met zijn tweeën te doen.
Daarom leek het me wel leuk met een vast groepje gewoon af en toe wat grote wedstrijden af te gaan, door het hele land, ik beperk me op zich niet tot alléén deze regio (ZH).
Mijn idee:
Een team van 5-10 vaste fotografes, die goede kwaliteit-foto's maken. De foto's zullen verkocht worden, dus het is wel de bedoeling dat het van verkoop-kwaliteit is, niet zomaar een paar snapshots. We zullen dan een site gebruiken waar we van elk evenement de foto's in het klein op lage resolutie neerzetten, met daarbij een bestelformulier, zodat ruiters en amazones op hun gemak thuis de foto's kunnen bekijken en eventueel bestellen. Iedereen houdt uiteraard het eigen beheer over de foto's, bestellingen gaan altijd via de fotograaf zelf.
Natuurlijk moet niet iedereen áltijd beschikbaar zijn. Dat lijkt me zo fijn aan een wat groter team, dat we gewoon de evenementen kunnen kiezen waar er een aantal heenkunnen, van 10 mensen, zijn er toch altijd wel 5 die kunnen, neem ik aan

Leeftijd is niet belangrijk, m/v maakt natuurlijk niet uit, iedereen uit elke uithoek van Nederland is welkom, enige voorwaarde is dat ik de kwaliteit van de foto's het belangrijkste vind, dus echt de enige 'voorwaarde' is, dat je jezelf goed kunt beoordelen, en kunt zeggen of je zelf voor de foto's zou betalen of niet. Zo ja: reageer snel. Zo nee: oefen nog wat, en dan hoor ik graag van je!
Ik ben benieuwd of er geinteresseerden zijn, voor meer info, mogen vragen natuurlijk in dit topic, over pm, of evt. naar info@JoycePhotography.nl