Jullie ervaringen met Divoza.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dirkje_

Jullie ervaringen met Divoza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 18:51

Hoi,

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met internet-winkel Divoza. Ik heb namelijk een
paar mooie spulletjes gezien. Maar als jullie zo iets hebben van, dat ik dat beter niet kan doen, doe ik
dat natuurlijk ook niet Tong uitsteken

Nou brand maar los! Haha!

Oliebollie

Re: Jullie ervaringen met Divoza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:52

ik haal het altijd gewoon, heb eigenlijk nog nooit iets besteld.. maar als je het over internet doet weet je iniedergeval zeker dat je de spullen vind die je zoekt..
ik kan daar nooit me spullen vinden..

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:55

Ik heb er verschillende keren wat besteld, gaat altijd goed.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:48

Ervaringen met een winkel gevraagd dus HAR-->EA-GZ Diensten.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:51

Ik heb bij hun me transport beschermers gekocht en nog wat dingetjes, kan me zo snel eventjes niet meer herinneren wat. Maar werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ik moest aan de postbode betalen.
Maar mag niet klagen.. Netjes de bon erbij enz.. Dus als jij er zeker van bent dat het het juiste iets is, bestellen.
De kleur kan in het echt altijd tegen vallen ed.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:52

Ik heb er nog nooit wat besteld

de winkel www.ooteman.nl is iedergeval heel betrouwbaar en altijd snel geleverd.
dus als je het zeker wilt weten kan je het daar ook eens proberen! Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:53

prima service

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 13:52

Oké,
Bedankt voor jullie reacties Lachen

Volgens mij is divoza ook echt een goede winkel Lachen

Tanja: Sorry wist echt niet waar het moest komen te staan Bloos

NatasjaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:27

Heb er in de afgelopen 15 jaar met grote regelmaat dingen besteld. Altijd netjes op tijd geleverd gekregen. Ook evt. retouren worden netjes afgehandeld. Nog nooit slechte ervaring mee gehad tot nu toe. Is overigens niet altijd de goedkoopste.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:28

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Divoza.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:32

Heb ook goede ervaringen met Divoza.
Soms haal ik het in de winkel zelf en soms bestel ik. Eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:34

Ik heb er ook besteld,van te voren betaald en daarna keurig thuis bezorgd gekregen.Een ding hadden ze niet en daar belde ze over op,of ik mijn geld terug wilde of dat ik een duurder deken wilde.Ik heb toen keurig mijn geld terug gekregen.Ik bestel er dus wel vaker.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:17

prima service!
tegenwoordig ga ik eiegenlijk altijd langs in Heteren, gister nog geweest voor een deken voor de hond. Knipoog

ze hebben vaak leuke aanbiedingen. ik zou er persoonlijk niet zo snel een zadel ofzo kopen, maar voor rijbroeken/kleding/schoenen/dekjes/dekens etcetc zijn ze prima!

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 20:00

dierfysio: Ja, ik ben ook niet van plan om een zadel daar te komen, maar peesbeschermers, kogelbeschermers etc. Knipoog
Zadels koop ik liever bij een winkel waar ik goed kan beslissen, i.p.vanaf een plaatje Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 01:19

Mijn thermolaarzen komen bij Divoza vandaan, ze hebben ze opgestuurd. Klantenservice was erg vriendelijk en de laarzen kosten overal hetzelfde dus geen last van gehad dat Divoza duurder was dan een andere winkel Knipoog Het assortiment in hun webwinkel vind ik trouwens tamelijk standaard, zo hebben ze bijvoorbeeld geen jodphurbroeken in lengtemaat. En veel te veel Harry's Horse. Maar dat geldt voor de meeste online ruitersportzaken.

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 09:55

Is Harry's Horse dan geen goed merk?
Ja, sorry ben niet zo thuis in de merken van paardenspullen Clown

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:21

ik heb er ooit ook eens iets besteld, gewoon netjes gekregen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 19:03

Dirkje_ schreef:

Daar verschillen de meningen over. Sommige mensen vinden het geweldig. Ik vind het niks. Ik vind het er niet mooi uitzien, de kleding die ik er van heb gehad vond ik niet lekker zitten en ik koop liever een echt goeie jas/stel peesbeschermers/wat dan ook dan een goedkoop flutding. Zoals ik het zie - en ik wil hiermee niet de HH- of setjesfans beledigen, ik geef alleen mijn mening- verkoopt Harry's Horse vooral spullen die 1 seizoen aardig meegaan en die je daarna toch in de prullenbak flikkert omdat er een nieuwe mode is en iedereen ineens een ander soort dekje/broek/frontriem nodig denkt te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 01:16

Mijn Harry horse deken gaat anders al 10 jaar mee ,een regen deken nog wel.Wellis waar maak ik hem na iedere was beurt water dicht.De dekjes zijn ook zeer goed van pasvorm,mijn Anky dekje past een stuk slechter en voor die prijs kan ik een paar HH dekjes kopen.
Maar als je het belangrijk vind om met een merk voor de dag te komen moet je geen HH spullen kopen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 01:21

hestejente schreef:
Dirkje_ schreef:

Daar verschillen de meningen over. Sommige mensen vinden het geweldig. Ik vind het niks. Ik vind het er niet mooi uitzien, de kleding die ik er van heb gehad vond ik niet lekker zitten en ik koop liever een echt goeie jas/stel peesbeschermers/wat dan ook dan een goedkoop flutding. Zoals ik het zie - en ik wil hiermee niet de HH- of setjesfans beledigen, ik geef alleen mijn mening- verkoopt Harry's Horse vooral spullen die 1 seizoen aardig meegaan en die je daarna toch in de prullenbak flikkert omdat er een nieuwe mode is en iedereen ineens een ander soort dekje/broek/frontriem nodig denkt te hebben.

ik vind harry's horse ook geen mooi merk maar dat die spullen niet lang meegaan vind ik een beetje onzin,
ik heb al heel lang een dekje die ik altijd op buitenrit gebruik en die leeft al 4 jaar lang zonder beschadigingen Tong uitsteken
en de dekens vind ik ook redelijk netjes heb ook een paar jaar een regendeken van HH gehad..
en ik kijk echt niet neer op het merk omdat het misschien wat goedkoper is , dat vind ik wat oppervlakkig Knipoog

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 01:26

OK dan! Prima zaak, goede service. Ook als je spullen moet retourneren geen problemen mee ondervonden.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:19

__KELLY schreef:
ik vind harry's horse ook geen mooi merk maar dat die spullen niet lang meegaan vind ik een beetje onzin,
ik heb al heel lang een dekje die ik altijd op buitenrit gebruik en die leeft al 4 jaar lang zonder beschadigingen Tong uitsteken
en de dekens vind ik ook redelijk netjes heb ook een paar jaar een regendeken van HH gehad..
en ik kijk echt niet neer op het merk omdat het misschien wat goedkoper is , dat vind ik wat oppervlakkig Knipoog

Bedankt voor je toevoeging, zoals ik al zei: ieder zijn mening en mijn ervaringen met HH zijn niet al te best. Over de nieuwste spullen kan ik ook niet veel zinnigs zeggen aangezien ik het uit voorzorg niet koop.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:21

Spullen voor de paarden zijn beter dan de spullen voor de mensen van Harry's Horse, vind ik.

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:26

Ik heb er een paar keer wat besteld.
Altijd goed geregeld alleen soms duurde het echt heeel lang voordat de bestelling binnen was.
Terug sturen was eerst ook altijd om hun kosten (weet niet of dat nog is )
Nu dat er een winkel in Heteren zit ga ik er als ik iets van daar moet hebben eerder ff langs dan heb ik het meteen maar is zeker een goed en netjes bedrijf.
(kom er overigens niet veel meer want het is niet naast de deur en ik heb een goede paardensportwinkel in het dorp)
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 23-12-07 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:27

Nikka schreef:
Spullen voor de paarden zijn beter dan de spullen voor de mensen van Harry's Horse, vind ik.

Dat zou kunnen. De broeken zitten in ieder geval voor geen meter en voor zover ik kan beoordelen gebruiken ze geen prettig materiaal voor kleding. Heb 2 sjabrakken van HH, de ene heb ik gekocht omdat hij redelijk goedkoop was en daar zijn rare gele vlekken in verschenen en de ander (van een soort nepwol/bontimitatie) lag niet goed onder het zadel van het paard waar ik het voor wilde gebruiken. Maar die zijn een paar jaar oud, kan idd best dat de spullen voor paarden tegenwoordig beter zijn.