Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Hai
Er zijn in de buurt zat stallen maar die zitten allemaal rond de 200 a 250 euro.
Mag ik vragen waarom je geen weidegang hoeft?
Ik ga alleen naar een stal met weidegang, ik vind dat een paard op de wei moet kunnen maar dat is mijn mening.
mariekie schreef:Bij de zuiderhoefslag moet je diensten draaien.
Voeren, mesten, corvee enz enz...
Suuszels schreef:Haaj.. dan reageer ik ook maar even
als iemand hier komt die een weiland heeft, waar mijn shetje bij mag staan, het hele jaar door.. ik hoor het graag
PaTriiCiiaa schreef:Stalhouderij van den Eijk BV <<
iemand ervaring met deze stal?
Nannes schreef:PaTriiCiiaa schreef:Stalhouderij van den Eijk BV <<
iemand ervaring met deze stal?
Dat is die op de oostzeedijk toch? volgens mij is dat een stal met allemaal 'koetspaarden' Die doen dacht ik trouwerijen en dat soort dingen, geen idee of dat er daar ook pensionstalling is
Nannes schreef:oh, dan zou ik er eens gaan kijken.
Daar in de buurt,op de benedenrijweg zit ook nog een pensionstalling. een aantal jaartjes terug is die een keer afgebrand, nu is die weer opgeknapt. ik weet alleen niet hoe die heet, maar ik weet wel dat er een paar maandjes terug een bord op het hek hing: paardenstallen te huur! kosten weet ik ook niet.
Ambertjee_ schreef:Misschien een manege ofzo daar in de buurt?
Succes
Tulandro schreef:en die nieuwe stal in barendrecht? Daar hebben ze in de zomer wel weidegang, maar dan in ridderkerk. Er staan veel advertenties van ze op marktplaats.
Gowlan schreef:Tulandro schreef:en die nieuwe stal in barendrecht? Daar hebben ze in de zomer wel weidegang, maar dan in ridderkerk. Er staan veel advertenties van ze op marktplaats.
Ja is dat die stal op de voordijk?
dat zou ik ook kunnen redden namelijk en stel die andere stal staat vol dan gooi ik hem daarzo neer denk ik![]()
Nannes schreef:oh, dan zou ik er eens gaan kijken.
Daar in de buurt,op de benedenrijweg zit ook nog een pensionstalling. een aantal jaartjes terug is die een keer afgebrand, nu is die weer opgeknapt. ik weet alleen niet hoe die heet, maar ik weet wel dat er een paar maandjes terug een bord op het hek hing: paardenstallen te huur! kosten weet ik ook niet.
miesie schreef:Nannes schreef:oh, dan zou ik er eens gaan kijken.
Dat is stalhouderij den EijckMaar die zijn nu verhuisd! Het is eerst van een andere eigenaar geweest, maar dat is alweer jaren geleden en het is nu een hele tijd Den Eijck..