Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
daantjuhhh schreef:@ kaatje77, ja maar noem die rijbak maar longeerbakJE, want groter dan 20 bij 20 is ie niet.
Welshcobfan schreef:Aardige mensen, maar wat een paasei zooi daar![]()
Ik heb destijds iemand meegenomen die wel verstand had van zadels, toen is het goedgekomen. Want zelfs ik kon van een afstand al zien dat een aantal zadels echt niet paste op de rug van mijn pony (en hun zeiden daar niets over..)
treffie schreef:denk je dat ik het verzin ofzo????
was er zelf bij hoor..en die van mij is ook geen makkelijke.
Maar goed ik lees het al wel ..zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen met Ruud,en dit was mijn ervaring!
daantjuhhh schreef:treffie schreef:denk je dat ik het verzin ofzo????
was er zelf bij hoor..en die van mij is ook geen makkelijke.
Maar goed ik lees het al wel ..zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen met Ruud,en dit was mijn ervaring!
Ik denk eerder dat hij het dan druk heeft en zoiets heeft laat r zelf eerst maar eens wat kijken...
Want bij hielp hij heel erg.
Terwijl Olly echt LINK link was.
Olly was niet niet zo makkelijk, Olly was ronduit gevaarlijk!
Jolliegirl schreef:daantjuhhh reageer eens ff normaal zeg! komop!
Ik vind het ronduit raar en onverstandig, dat je met ene volgens jou dus Gevaarlijk paard bezig bent geweest daar. Net zadelmak, geen vreemdterein kennis, dan vráág je er toch om.
je zou als paardenkenner beter moeten weten, en dan ook nog eens 5 man aan je paard laten hangen.. sorry dat zegt me genoeg..
kunnen we ook weer ontopic, je hebt je ervaring gedeeld en er hoeft lijkt mij geen discussie te komen
Verdere reacties hierop gráág via pb!