CLINIC ?!?!?! wie o wie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CindyUniek

CLINIC ?!?!?! wie o wie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 14:56

Hallo

jullie kennen misschien manege het kleine ros te wijk bij duurstede www.manegehetkleineros.nl (utrecht) wel, daar sta ik met mijn paarden en daar proberen we weer iets gezelligs van te maken!!

er is altijd een dierendagkeuring, dit houdt in dat iedereen met zijn of haar huisdier kan komen, dan wordt het gratis gekeurd en de beste 3 krijgen ook een prijsje!

ook zal er zoals ieder jaar een rad van fortuin staan met leuke prijzen...

in de voorbak zullen de manegepony's rondjes lopen voor een paar cent met een standje erbij voor info over de manege en de lessen / kosten

ook worden er paarden en pony's gekeurd in de achterste helft van de binnenbak (of buitenbak hangt van het weer af)

nu mijn vraag: het lijkt mij leuk als er iemand een clinic zou kunnen komen geven..... we staan voor alles open! helaas hebben wij geen geld om hiervoor te betalen, maar uiteraard zal er die dag voor jou (en de mensen die jou helpen) consumpietbonnen worden uitgedeeld!!

er staat altijd een snack-kraam met snacks, snoep, frisdranken etc en ook worden er vaak verse wafels gebakken!!

Als er iemand interesse heeft dit te willen doen, neem dan even contact met mij op! of als je iemand anders weet die misschien geschikt is, hoor ik dit graag!!

de datum is nog niet bekend ik denk dat het zondag 7 oktober zal worden, maar dit is nog iets onzeker!

wij zullen zorgen dat er een advertentie in de plaatselijke krant komt te staan, het komt op onze site en misschien heb je zelf nog tips/ideeen?!

als jullie vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag!!

groetjes cindy

HaileysComet

Re: CLINIC ?!?!?! wie o wie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:51

Een onbetaalde clinic lijkt me wat lastig om te vinden.

Maar ik heb wel wat ideeen:

Misschien kun je met wat rijverenigingen in de buurt contact opnemen. Denk hierbij aan een soort demonstratie van een 4-tal of carousselgroep. Of misschien dat een stamboek geinteresseerd is om een bepaald ras te promoten.

Je zou ook nog de bereden Politie kunnen benaderen, die geven wel vaker demonstraties.

Wat ook leuk is om een mobiele ruitershop te vragen, is altijd leuk om op zo'n dagje paardenspulletjes te kijken/kopen. En omdat het ook om huisdieren gaat, ook een kraampje met dierenspulletjes.

En een fotograaf vragen, kan al het huisdiergrut meteen op de foto.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 08:58

heej wat een ideeen!!! daar gaan we eens over nadenken!
bedankt!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:08

EV -> EA-Diensten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:12

Clinic Vrijheidsdressuur, paardenfotografie (heb je gelijk je fotograaf Knipoog ), dressuur, hogeschooldressuur, springen, fysiotherapie, trail, politieparcours, schriktraining, carroussel, enz.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:13

Pas de Deux Tong uitsteken

Kom ik op omdat ik waarschijnlijk ook Pas de Deux ga rijden Tong uitsteken

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:22

bedankt voor jullie meedenken, maar het gaat er niet om wát allemaal kan, maar of er iemand is die het wil komen dóen!!
groetjes

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:26

Maar iemand die een clinic komt geven, daar rijden dan toch mensen bij mee? En die betalen om mee te rijden, dus dat dat geld kost hoeft geen probleem te zijn, mits je betalende rijders vindt en dat moet zo moeilijk niet zijn volgens mij......

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:34

een clinic kan op vele manieren....

er hoeft niet altijd meegereden te worden!!!

het kan ook gewoon ter info !!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:35

Ja dat snap ik maar op de manier zoals ik m beschreef hoeft het je dus niks te kosten en ik kan me voorstellen dat t anders dus wel wat kost.....

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:37

ja dat begrij pik ook van je, maar het is een info-dag om te kijken (en je huisdier te laten keuren) en ik denk dat als het een clinic wordt met 'meerijden' dat de issue van de dierandag weg is!!!
dus ik zou het leuk vinden als iemand gewoon zijn of haar ding zou willen doen ter info! en misschien voor hem of haar zelf ook als naamsbekendheid enzo?!?!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:38

Helaas gaat voor niets alleen de zon op, zoals Daf al zegt, je kan iemand inhuren om een clinic te verzorgen, die kosten laat je dekken door het geld dat deelnemers betalen om aan die clinic deel te nemen, daarbij ben ik bang dat als je wel iemand kunt vinden die bereid is dit voor nop te doen, je misschien wel een inhoudelijk slechte clinic zult krijgen.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:47

ja die kans bestaat zeker!!

maar aan de andere kant; iedereen is onderaan begonnen en mochten de mensen het niks vinden kunnen ze dus weer terug naar binnen, naar het rad van fortuin en de dierenkeuring!!

het is dan ongelukkiger voor degene die zijn/haar best doet dan dat het voor ons is......

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:47

western demo?
ik wil wel dagje naar t kleine ros komen hoor Lachen kan ik gelijk kijken of mn oude paardje er nog staat (Titia, vosmerrie met witte vlek onder dr buik, ze is nu 31 en is daar in 1995 gekomen)

enneh
Citaat:
als je wel iemand kunt vinden die bereid is dit voor nop te doen, je misschien wel een inhoudelijk slechte clinic zult krijgen.
dat zal wel meevallen Lachen ik rij al effe.... Lachen

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 16:01

cissy schreef:
western demo?
ik wil wel dagje naar t kleine ros komen hoor Lachen kan ik gelijk kijken of mn oude paardje er nog staat (Titia, vosmerrie met witte vlek onder dr buik, ze is nu 31 en is daar in 1995 gekomen)

enneh
Citaat:
als je wel iemand kunt vinden die bereid is dit voor nop te doen, je misschien wel een inhoudelijk slechte clinic zult krijgen.
dat zal wel meevallen Lachen ik rij al effe.... Lachen

wat leuk!! aks je echt ineteresse hebt!!!! wat heb je nodig??

titia leeft nog wel ,maar is al een paar jaar weg van het kleine ros! ze staat in leersum en is van Aletta (die heeft haar vroeger ook verzorgd?!?!)

titia is voor mijn fjord altijd een beetje en moeder geweest! die kwam als veulen bij mij en stond altijd met titia samen!

ik hoor verder wel over hoe of wat dan?!?!

en wat het precies inhoudt?!?! mag ook over pm!

alvast bedankt!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:07

oh ze leeft nog!! leuk leuk, heb jij tel nr van dat meisje?

ik heb nodig voor de demo wat balken op de grond en genoeg ruimte in de bak. en eventueel een geluidsinstallatie om wat te vertellen onderweg...

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 16:22

cissy schreef:
oh ze leeft nog!! leuk leuk, heb jij tel nr van dat meisje?

ik heb nodig voor de demo wat balken op de grond en genoeg ruimte in de bak. en eventueel een geluidsinstallatie om wat te vertellen onderweg...

uhm nee.... ze werkt hier in de karwei... soms zie ik haar wel... als ik haar weer eens zie zal ik het vragen!!!

balken hebben we wel! en heb jij dan zelf zo'n microfoontje??? voor onder het rijden?? anders moet ik even gaan bedenken hoe ik dat op moet lossen!! geluidsinstallatie moet lukken!!!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 16:27

ken ik jou trouwens dan???

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:27

Bel een dierfysio in de buurt en stel het voor, misschien heeft dei best interesse.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:55

Als je haar ziet en het wilt vragen dan graag! Ik ben wel benieuwd hoe het met mn oude knollie is.
Had het er gisteren nog over met een vriendin, die heeft een pony net zo oud als Titia en wij stonden vroeger op dezelfde stal in Vianen met onze paardjes.
nee je kent mij niet, ben maar 3 keer toendertijd op de manege geweest, daarna nooit meer.

Ik heb zelf geen microfoon oid maar misschien de manege wel? ze hebben toch wel vaker wedstrijden gehouden?
Misschien hebben ze ook nog van die knaloranje grote pilonnen?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 16:58

ja we hebben wel een gewone microfoon.... maar niet zo'n kleintje die je om kan.... zal is ff informeren!!

ja die pionnen hebben we er zat van!!!!

even voor de zekerheid; wij kunnen je dus niks anders aanbieden dan de hele dag gewoon eten en drinken en voor diegene die jou helpen!!

heb je zelf nog ideeen voor promotie?? het komt hier dan in de plaatselijke krant, wil je daar zelf even een klein stukje voor schrijven? voor ik de verkeerde termen / naam gebruik hihihi

en ik ga er even achteraan of het idd 7 oktober wordt! dit is geen probleem?? heb je ook nog een gewenste tijd???

groetjes cindy

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:01

ik denk dat ik de dichtstbijzijnde dierenfysio ben Knipoog , en wil het best doen, maar helaas niet gratis...
een dag staan betekent kosten voor mij; denk aan voorbereiding, reiskosten en -tijd, een dag niet kunnen werken, etcetc.
ik denk dat het lastig gaat worden om zoiets dan gratis te willen. Bloos

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:03

Pfft, de Hartenhoeve heeft een demoteam van paardenvoetbal Knipoog altijd wel spectaculair

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 17:15

dierfysio schreef:
ik denk dat ik de dichtstbijzijnde dierenfysio ben Knipoog , en wil het best doen, maar helaas niet gratis...
een dag staan betekent kosten voor mij; denk aan voorbereiding, reiskosten en -tijd, een dag niet kunnen werken, etcetc.
ik denk dat het lastig gaat worden om zoiets dan gratis te willen. Bloos

zoals je kunt zien heeft er zich al één iemand aangeboden die het ook gratis wil doen!!!
we zijn nou eenmaal een vereniging waar het niet erg best mee is gegaan en proberen juist door positieve aandacht weer wat leuks op te bouwen met nieuwe mensen!!

@roane weet jij hier meer van? zouden zij dit ook gratis doen? dan houd ik het zeker even in mijn achterhoofd!
bedankt!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:12

ik kan veel eten hoor! Lachen hahaha!
stukje ter promotie.... mmmm... kan wel wat in elkaar flansen maar zal dan ook over de rest vd dag moeten gaan zeker?
als het goed is (en mn kat inderdaad zwanger is en rond die tijd gejongd heeft) heb ik dan toch vakantie! dus moet lukken, ook tijd maakt niet uit, niet te vroeg sochtends Slapen

Kunnen ook bijv twee keer een korte demo doen zodat er meer mensen kunnen kijken en de dag wat meer gevuld wordt?
Is er een box waar ik mn ros in kwijt kan? Kan ik ook op die box een soort rasbeschrijving kwijt zodat mensen daar wat over kunnen lezen? het is een quarter en ik denk niet dat men die veel ziet op jullie manege.