Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xippo schreef:Ik ga er straks vanuit mn werk heen en ga niet eerder weg dan dat ik het sjabrak in handen heb.
Je hebt waarschijnlijk al verzendkosten betaald? Anders neem ik dat van jou ook mee en stuur ik het wel door...
teriema schreef:In voorbereiding? En welke fases komen er daarna nog?
Hier nog steeds geen geld gezien, misschien toch maar de politie van Sneek bellen
Xippo schreef:teriema schreef:In voorbereiding? En welke fases komen er daarna nog?
Hier nog steeds geen geld gezien, misschien toch maar de politie van Sneek bellen
Politie kan denk ik niks doen...
Wat ik raar vind is dat ze Jo93 vandaag wel een mailtje kunnen sturen, maar al de hele dag niet de telefoon aan kunnen nemen en ook niet mijn heeele boze mail kunnen beantwoorden.
JO93 schreef:In de mail van vanmiddag stond dat de telefoon niet beantwoord wordtVoor de rest geen verklaring en dus dat mijn bestelling in voorbereiding was.
Ik heb gelijk terug gemailt dat ik het niet duidelijk vond en graag een datum wou...
Wat schetst mijn verbazing... ik viel echt bijna van mijn stoel..... ik heb eind van de middag een mail gekregen met daarin dat mijn bestelling vandaag verstuurd is!!!!!!
Morgen dus maar afwachten of het werkelijk binnen komt.....
@teriema, mijn rechtsbijstand zei dat de politie niet veel zal doen maar als er meerdere mensen zijn die aangifte doen het wel een ander verhaal kan worden... dus is misschien een optie als het allemaal niet wil lukken met jou geld retour en onze bestellingen samen aangifte te doen.