ervaring paardensportonline

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JO93

ervaring paardensportonline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 12:27

Ik heb maandag een bestelling geplaast bij paardensportonline.nl. Een singel (banaan) die ik nergens anders kon vinden.

Had verwacht dat ik gisteren het pakketje binnen had maar de order staat nog steeds op "pending" op hun site als ik inlog en de telefoon nemen ze niet op! Maakt mij een beetje bang zeg maar. Order is al vooruit betaald en de site ziet er goed uit!
Wellicht zijn ze gewoon druk en maak ik mij zorgen om niets.....

Wat zijn jullie ervaringen met deze shop?
Kan er met de zoekfunctie niet echt wat over vinden vandaar een nieuwe topic.

teriema

Re: ervaring paardensportonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:03

NOu ik wacht al een hele tijd op een bestelling, geld wat ze beloof hebben retour te sturen komt niet!

Heb net nog een mailtje gestuurd dat dit mijn laatste mail naar hun is en dat als ik mijn geld niet per omgaande retour krijgt de volgende mail naar "opgelicht" of de "consumentenbond" is.

MIjn bestelling is van 27/06 daarna heb ik 1 keer iets ontvangen waaronder een verkeerd iets, dit mocht ik retour sturen en dan zou ik ook mijn verzendkosten retour krijgen..........

Daarna niets meer!

Eerst dacht ik nog dat ze misschien op vakantie zijn, maar dan vermeld je dat wel op je site lijkt mij!

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 10:08

Klinkt niet positief jammer genoeg. Ze waren wel op vakantie weet ik. Zag ik vorige week op hun site staan. 3/8 zijn ze terug gekomen en het staat er nu niet meer. Ik heb speciaal gewacht dat ze terug waren met mijn bestelling plaatsten...

Op mijn mail reageren ze helemaal niet en ik krijg telefonisch geen contact.

wil je mij op de hoogte houden? Wellicht handig als ik dan ook een klacht indien bij de consumentenbond.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:03

Ik ga nu een weekendje weg, ik zal me er maandag eens in verdiepen hoe dat moet met een klacht in dienen bij de consumentenbond. Weet niet of je daar lid van moet zijn, dan zou ik het via mijn ouders moeten doen die wel lid zij. Ik laat het je nog weten.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:54

Ik heb niets meer gehoord en geen geld terug ontvangen,
heb jij nog wat van ze vernomen?

ik las nog even op hun site:
Garantie en klachten

Paardensportonline staat voor service en hecht veel waarde aan de tevredenheid van haar klanten. Om die reden zullen wij uw klacht(en) met de grootste zorg behandelen.

Van het boven staande is niet veel te merken!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 22:41

Volgens mij heb ik daar ook een keer wat besteld. Ik kreeg ze eerst ook moeilijk te pakken. Uiteindelijk aan de telefoon gehad en is alles vlot afgehandeld. Gewoon blijven volhouden, de aanhouder wint....

vonnie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:04

Hoi, ik heb ook wel eens wat besteld daar.
Ook de banaansingel Haha! , het duurde een beetje lang daarom heb ik een keer gebeld,
kreeg hem wel te pakken.
Met een paar dagen was ie toen binnen.
Gewoon even achteraan blijven zitten!

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 22:38

Bedankt voor jullie berichten.

Even een update...
Ik krijg ze nog steeds telefonisch niet te pakken en op mijn mail krijg ik ook geen reactie. Ook nog niets van mijn spullen gezien. Is nu 2 weken geleden dat ik besteld heb Boos!

Wanneer hebben jullie deze bestellingen geplaast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:40

RUI --> EA GZ DI.

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:58

Zelfde ervaringen! Waardeloos!
Vorig jaar 2 dekens besteld. Was maar 1 leverbaar, ik zou mn geld terug krijgen, heb ik 3 maanden op moeten wachten en heb elke dag gebeld.. Heb ze 2x te pakker gekregen
Nu weer een probleem. Sjabrak besteld, zou ik zelf ophalen.. woon in de buurt. Is nu 3 weken geleden.
Krijg net een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd en dat ik mn geld terug krijg... Dat wil ik helemaal niet.. ik wil dat sjabrak.

Echt nooit meer bestellen via paardensportonline.nl

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 09:23

Ik krijg ze telefonisch niet te pakken!! nog steeds niet. Heb al wel gemailt en faxen gestuurd.

Kreeg gisteren een mail dat mijn zending opnieuw wordt aangeboden.... Zending is nooit eerder aangeboden!! Er is hier altijd iemand.

@Xippo, volgens mij willen ze niet dat je langskomt...
Wou dat ik in de buurt woonde, was ik mijn spullen ook gaan halen!

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:47

Ik ga er straks vanuit mn werk heen en ga niet eerder weg dan dat ik het sjabrak in handen heb.

Je hebt waarschijnlijk al verzendkosten betaald? Anders neem ik dat van jou ook mee en stuur ik het wel door...

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 14:07

Xippo schreef:
Ik ga er straks vanuit mn werk heen en ga niet eerder weg dan dat ik het sjabrak in handen heb.

Je hebt waarschijnlijk al verzendkosten betaald? Anders neem ik dat van jou ook mee en stuur ik het wel door...

Succes vanmiddag! Als je mijn bestelling wilt meenemen heeeel graag!

Krijg net wel een mail van ze dat mijn bestelling in "voorbereiding" is.... (en dat al vanaf 20 aug...toen ik de vorige mail ontving dat mijn bestelling in behandeling was...)

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 14:40

In voorbereiding? En welke fases komen er daarna nog?

Hier nog steeds geen geld gezien, misschien toch maar de politie van Sneek bellen Boos!

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:01

teriema schreef:

Hier nog steeds geen geld gezien, misschien toch maar de politie van Sneek bellen Boos!

Politie kan denk ik niks doen...

Wat ik raar vind is dat ze Jo93 vandaag wel een mailtje kunnen sturen, maar al de hele dag niet de telefoon aan kunnen nemen en ook niet mijn heeele boze mail kunnen beantwoorden.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:58

Nee, maar het is wel fijn als de politie regelmatig hun naam horen ipv dat je alleen maar denkt dat ze er niets mee kunnen doen Knipoog En misschien zeggen ze wel meteen "oh dat bedrijf" als je ze belt.......

Maar online aangifte doen kan altijd....

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:03

Ja heb je een punt!

Maar misschien ook wel via de Kamer van Koophandel?

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 23:06

Xippo schreef:
teriema schreef:

Politie kan denk ik niks doen...

Wat ik raar vind is dat ze Jo93 vandaag wel een mailtje kunnen sturen, maar al de hele dag niet de telefoon aan kunnen nemen en ook niet mijn heeele boze mail kunnen beantwoorden.

In de mail van vanmiddag stond dat de telefoon niet beantwoord wordt Boos! Voor de rest geen verklaring en dus dat mijn bestelling in voorbereiding was.
Ik heb gelijk terug gemailt dat ik het niet duidelijk vond en graag een datum wou...
Wat schetst mijn verbazing... ik viel echt bijna van mijn stoel..... ik heb eind van de middag een mail gekregen met daarin dat mijn bestelling vandaag verstuurd is!!!!!!

Morgen dus maar afwachten of het werkelijk binnen komt.....

@teriema, mijn rechtsbijstand zei dat de politie niet veel zal doen maar als er meerdere mensen zijn die aangifte doen het wel een ander verhaal kan worden... dus is misschien een optie als het allemaal niet wil lukken met jou geld retour en onze bestellingen samen aangifte te doen.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:40

JO93 schreef:
In de mail van vanmiddag stond dat de telefoon niet beantwoord wordt Boos! Voor de rest geen verklaring en dus dat mijn bestelling in voorbereiding was.
Ik heb gelijk terug gemailt dat ik het niet duidelijk vond en graag een datum wou...
Wat schetst mijn verbazing... ik viel echt bijna van mijn stoel..... ik heb eind van de middag een mail gekregen met daarin dat mijn bestelling vandaag verstuurd is!!!!!!

Morgen dus maar afwachten of het werkelijk binnen komt.....

@teriema, mijn rechtsbijstand zei dat de politie niet veel zal doen maar als er meerdere mensen zijn die aangifte doen het wel een ander verhaal kan worden... dus is misschien een optie als het allemaal niet wil lukken met jou geld retour en onze bestellingen samen aangifte te doen.

Ik denk dat voor andere in de toekomst wel fijn is als we aangifte doen, en ik zal regelmatig op hun naam blijven google om als iemand adviseerd om bij hun iets te bestellen dit af te raden.

Ik begin me echt steeds meer af te vragen of het niet een bedrijf van Penny meisjes is?

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:29

Ik begin me echt steeds meer af te vragen of het niet een bedrijf van Penny meisjes is?

Hahaha dat zou wat zijn... maar zouden die een KVK nummer krijgen?

Jo93 heeft gister 2 mails gehad en ze zijn te beroerd om contact op te nemen met mij..

Ik ga naar KvK, politie en consumentenbond als ik voor dinsdag geen sjabrak of geen geld heb!

(hoop dat ze meelezen Knipoog)

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 11:32

Wellicht ook een idee om IDEAL in te lichten... die zouden toch niet met een corrupt bedrijf willen werken?

Ik zou via mijn werk kunnen op de kvk-site het uittreksel kunnen bekijken (moet ik even overleggen)
Wellicht staan er namen... al krijg ik mail van ene Niels.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:06

Ik kreeg ook een mail, zonder naam er onder, zonder excuses!

Stond alleen: geld over gemaakt!

Handig als ze er dan bij vermelden wanneer dit gedaan is!

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 15:16

IK HEB EEN GEDEELTE VAN MIJN BESTELLING BINNEN.

De singel is binnen, de jophurs staan op nalevering jammer genoeg.

Hopelijk is jouw geld nu ook echt overgemaakt teriema!!!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:33

Oh wel geweldig dat je je singel hebt, dat was toch het gene waar je het meest met smart op zat te wachten. Balen van je Jodphurs, dit hadden ze zeker ook niet van te voren gemeld?

Wat IDEAL betreft heb ik een mailtje naar Currence.nl gestuurd met de vraag waar we een klacht neer kunnen leggen.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:53

Nou jongens ik heb geld terug gehad alleen een verkeerd lager bedrag! Dus ik blijf nog bij ze zeuren voor de laatste 3,50!