nou ja ik ben dus op zoek naar een andere instructeur. eentje die veel uitlegt en vertelt. wat betalen jullie voor je instructeur? en komt ze naar je toe? ik woon in rheden, arnhem. iemand tips?
Ligt er denk ik aan wat voor instructrice je zoekt. Ik ken iemand op Z-niveau en die vraagt 10 euro voor een uur en iemand op ZZ-licht-niveau en die vraagt (geloof ik) 15 euro per uur. Maar er zijn er ook zat die bijvoorbeeld 50 tot 100 euro per uur vragen (maar die hebben dan waarschijnlijk ook wel een ander niveau). Bovendien ben je bij de ene een uur intensief bezig en bij de andere de helft van de tijd aan het kletsen. Dat scheelt ook veel. Als ik jou was zou ik gewoon een beetje rondvragen... Niveau zegt trouwens ook niet alles hoor... Er zijn mensen die L of M rijden die het veel beter kunnen overbrengen dan sommige mensen in het ZZ-zwaar. Misschien kun je eerst bij verschillende mensen een proeflesje proberen?
ja nou het hoefd niet heel hoog nieveau te zijn hoor. ik wil gewoon dat ze me goed kan helpen met de basis. we vallen steeds weer terug. en dat is vervelend.
Ik krijg van iemand bij mij op stal les. Ze geeft meerdere lessen en rijdt zelf M1 maar traint op Z niveau. Ik ben heel blij met haar. Ze is heel rustig maar toch wel streng. Ze helpt mij ontzettend goed. En het kost me 5 euro per halfuur. Maar vaak loop dit ook wat uit. Daar vraagt ze dan niks extra's voor. Maar soms betaal ik d'r wel mee. Ze helpt me zo goed en ze doet het echt op vriendenbasis. Dat ze afentoe wel wat extra verdient.
met Jartin les ik bij Gook Crébas, prix.st.george ruiter dan krijg ik drie kwartier tot een uur privéles en die geeft echt super les! omdat hij daar in pensioen staat betaal ik minder dus 20 euro voor paarden van buitenaf is het 30 euro
en met Viola heb ik net een nieuwe instructrice, rijd ZZ-licht en komt naar mij toe voor 15 euro heb ik een goed uur les en neemt ze ruim de tijd voor je, dus ook voor of na de les dingen bespreken
ik betaal 20,00 voor mieke van de maat (eigenaresse hengstehouderij zilfia's hoeve) voor een half uur. ik vind t wel behoorlijk duur maar er zijn bij ons nu niet heel veel goede instructrices. En de andere vragen ook rond die prijs. Springles krijg ik van haar dochter,met 3 mensen voor een uur 7,50.
Ik betaal voor privéles € 30 per uur. Het is een instructrice die professioneel in de paarden bezig is en een eigen accomodatie heeft. Buitenbak, springtuin en binnenbak. De lessen zijn in één woord FANTASTISCH. Niet hoe trek ik hem zo snel mogelijk in de krul. Bij haar leer je echt werken met je paard. Hoe je hem loswerkt, op de juiste manier traint, etc., etc. Zelf rijdt ze eventing en dat merk je toch wel in de lessen. Heel erg afwisselend, o.a. gebruik van balkjes.
ja nou het hoefd niet heel hoog nieveau te zijn hoor. ik wil gewoon dat ze me goed kan helpen met de basis. we vallen steeds weer terug. en dat is vervelend.
Dan denk ik dat je best voor 10/15 euro per uur les kunt krijgen hoor! Veel succes met zoeken