Zadelmaker Van Triest; gegevens?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Zadelmaker Van Triest; gegevens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 01:17

Hoi.
Kom er net achter dat mijn sim kaart zich heeft gewist met telefoongegevens... Boos!
Nu ben ik het nummer van Van triest Zadelmaker kwijt.
Wil iemand mij die even per PB sturen?
En ik heb gehoord dat hij niet meer in Meppel zit?
Waar heeft hij nu zijn winkel?
Alvast bedankt.
Karin.

Winddancer

Re: Zadelmaker Van Triest; gegevens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 01:38

Ik neem aan dat je hem nog onder volgend nummer kunt bereiken:

0522-257970

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 10:14

Dank je wel.
Ga ik morgen direct proberen.

Weet iemand zijn nieuwe adres?

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:18

van triest is verhuisd en ik meende door ziekte tijdelijk gestopt met werken.
Zijn werknemer is voor zichzelf begonnen: hij heet venema en zn nummer is 0516-481252

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:20

Hallo
Het klopt dat van Triest niet meer in Meppel zit. Hij doet dit jaar rustig aan en is woonachtig in Ruinerwold. Telefonisch is hij beschikbaar op het bekende nummer. Feike heeft al het materiaal overgenomen en is nu werkzaam in een zadelmakerij in Wijnjewoude. Alle werkzaamheden zijn daar naar toe verplaatst. Je kan van Triest gewoon zelf bellen en dan een afspraak maken over het afgeven van zadels of langskomen voor advies. Het werk zelf doet hij op moment eigenlijk niet, alleen adviserend dus en het uitvoerende word gedaan in Wijnjewoude. De zadels kunnen daar en in Ruinerwold weer worde opgehaald. En soms worden ze gewoon thuis afgeleverd als ze toevallig daar in de buurt moeten zijn, zoals bij mij het geval was lol. Ik zal het nummer van de zadelmaker in Wijnjewoude ook even opzoeken.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:22

Berichtje uit me pb box geplukt.....dit is alle info die ik kreeg via een brief van van Triest toen ik m'n zadel bracht, toen nog in Meppel.

Alle bedrijfswerkzaamheden zijn verplaatst naar tuigmakerij W.W. Venema
Loksleane 23
9241 GR Wijnjewoude
Tel. 0516-481252

Ma t/m za geopend van 8.00 - 18.00 en 's avonds op afspraak.

Waar Feike Bruinsma een bedrijfsruimte ter beschikking heeft gekregen om alle werkzaamheden te verrichten. En dus dagelijks werkzaam en aanwezig is. Hij is mobiel te bereiken op 06-52662108. En is tegenwoordig in het bezit van een rijbewijs Lijkt nutteloze informatie maar eerder kon hij daarom nooit aan huis komen dus misschien dat dit nu wel mogelijk is.

Van Triest zelf is als vraagbaak / advisuur te bereiken op het vertrouwde nummer 0522-257970. Hij hoopte na de zomer het werk weer op te pakken. Gelukkig was hij nog lang niet van plan om te gaan stoppen want zoals hij zelf al zei de mensen kunnen hem nog niet missen. En dat is inderdaad zo. Het is trouwens nog niet zeker dat de winkel in Meppel ooit weer geopend wordt. Het kan ook zijn dat dit gebeurd in Ruinerwold waar hij nu aan het revalideren is.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 12:15

Toppie.
Dank jullie wel voor de info.
Gaat nu wel helemaal goed komen.
En Feike z'n rijbewijs?
Dat is beter voor de mensen die geen vervoer hebben.
Super!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:26

Tuigmakerij Venema is een prima adres - de kwaliteit is absoluut in orde.
De jongeman (Feike?) is freelance verbonden aan en in opdracht van de combinatie Van Triest / Venema. Hij werkt inderdaad in Wijnjewoude.

Venema is opgeleid door Van Triest. Het betreft geen overname maar een samenwerking. Waarbij Van Triest zelf fysiek wordt ontzien, waarschijnlijk.
Tenminste, dit is hoe ik het begrepen heb van de heer Venema.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:20

Hé, dit is belangrijke informatie voor mij. Ik zat er tegenaan te hikken om naar Meppel te moeten, blijkt dat zijn collega bij mij om de hoek werkt... DAt maakt alles een stuk eenvoudiger!

Wat vervelend dat de gezondheid van Dehr van Triest achteruit is gegaan...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 11:07

Tja. Mensen worden ouder.
Ben in ieder geval heel erg blij dat Feike door hem is opgeleid.
In veel gevallen heeft een leermeester geen leerling of geeft ie zijn kennis gewoon niet over.
Heb dit van zeer dichtbij meegemaakt bij een echte paardenkenner die zoveel met zieke paarden kon die waren afgeschreven, dat ik met Van Triest echt een gat in de lucht spring!

Mierke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:36

Komen ze dus nu ook aan huis om zadels te verkopen zegmaar? En hebben ze ook een website?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:48

Nee, ook wat dat aangaat blijft alles gewoon bij het oude Haha!

Enige commercie is die mannen écht vreemd. En gelukkig maar, dat houdt de prijzen tenminste ook heel fatsoenlijk Knipoog

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:09

joyce B schreef:
Hé, dit is belangrijke informatie voor mij. Ik zat er tegenaan te hikken om naar Meppel te moeten, blijkt dat zijn collega bij mij om de hoek werkt... DAt maakt alles een stuk eenvoudiger!

Wat vervelend dat de gezondheid van Dhr van Triest achteruit is gegaan...

Eigenlijk kan het nu alleen maar weer beter met hem gaan na zijn multi by-pass operatie.
Alleen het revalideren en de goede begeleiding daarin neemt wat tijd in beslag..

Voor mij is het jammer dat ie weg is uit Meppel, Wijnjewoude is nu niet meer in de buurt Haha!
Een geluk is dat het zadel nog voor de verhuizing weer helemaal gechekt en goed bevonden is!

@ Dees commercieel was da?? Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:53

Even ter verduideling,

Van triest is nu momenteel in samenwerking met venema, venema heeft NIETS overgenomen. Overgens was venema niet zijn werknemer maar dat was feike, en die is inderdaad voor zich zelf begonnen.

hier mijn verslag van vandaag, zowel venema als van triest zijn samen geweest.

Zo van triest is geweest.
1ste zadel voor Viane lag goed, maar is wel mee voor beetje opkloppen, en was ietjes scheef, maar heeft geen grote verbouwing nodig,

2de zadel voor Lonan lag niet goed, boom was toch een maat te smal, zadel was iet wat te lang voor hem, die moet behoorlijk verbouwd worden, maar kan prima aangepast worden.
Lonan zijn rugje is mooi op tekening gezet,

3de zadel voor wisconsin paste voor geen meter, wist ik zelf al wel,
boom is te smal, wordt verbreedt, kussens zijn niet goed naja, zijn rugje is ook mooi getekend, en zal dan wel helemaal goed gaan komen.

Ben blij dat dat ook weer gedaan is,
Van triest zag er ook weer goed uit naar alle ellende, moest zelfs even goed kijken, lange haar is er af, dan lijkt het gelijk heel anders. en hij was behoorlijk spraakzaam.

Van triest zelf is van plan vanaf december weer volop te gaan werken, nu werkt ie wel weer maar erg langzaam en rustig aan, venema helpt hem en andersom helpt van triest venema het een en ander te leren,
je kan gewoon in ruinewold bij van triest terecht, ook kan hij op afspraak bij je aan huis komen, dan komt ie samen met venema,

Het is gewoon een vakman, een ander wil ik er niet bij en ik ben dan ook erg blij dat hij weer geweest is vandaag, en dat het weer de goede kant met hem op gaat. hij zag er ook weer een stuk beter uit als de laatste keer dat ik hem zag.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 00:49

@Dobbel, dank je wel voor je update en positieve ervaring. Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:13

Als ze klaar zijn zal ik laten weten of ik dan nog zo tevreden ben. (vorige keer wel)

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:25

Enig idee wat zadel passen/controleren kost? (2 zadels) als je daar heen rijdt dan.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 00:26

afgelopen maandag hebben wij meneer v triest opgehaald, en hij is zo'n half uur met mijn paard en zadel bezig geweest, om het te bekijken, te meten en beoordelen. dit kosste niets. ik kon mijn zadel laten vermaken, dwz boom verbreden en compleet nieuwe vulling, dit zou 200 Euro kosten. we kwamen echter tot de conclusie dat een ander zadel beter zou zijn, en daarmee gaat hij me nu helpen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 15:55

Ik heb zojuist gebeld met meneer venema.
Meneer van Triest ligt op het moment in het ziekenhuis, en wat ik begrepen heb kan je voor opmeten alleen naar wijnjewoude komen.
Erg vervelend dus als je een uur heen en een uur terug moet.
Opvullen kost 90 euro.
Moet zeggen dat van Triest dat toch goedkoper deed.
Zit dus nu eerst te kijken of er geen andere zadelmaker in de buurt zit.
Want naar wijnjewoude en terug om op te laten meten en dan later nog een keer daar heen om het zadel opte halen is me iets te veel van het goede eigenlijk.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:02

Feike, eerder in dienst bij Van Triest, zit ook bij Venema in Wijnjewoude. Hij komt gewoon bij je langs. Voor het aanpassen van mijn kussens betaalde ik overigens 60 euro. Het zadel heb ik toen wel weer uit Wijnjewoude opgehaald.

(hoogeveen-wijnjewoude is 50 km is niet zover toch? Bloos )

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:06

Het klopt indd dat van Triest in het ziekenhuis ligt momenteel.3 weken geleden waren ze bij mij in Zwolle om naar mijn zadel te kijken en om hem mee te nemen en pas te maken voor het paard wat ik rij.Mijn zadel ligt daar nu nog steeds omdat van Triest momenteel dus niet werkt en Venema alles zelf moet doen.Ze kwamen dus tot voorkort wel aan huis.Maar denk ivm de drukte nu en omdat van Triest nu even wegvalt dat Venema het even geschrapt heeft.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:09

Wat mij opvalt is dat de meeste posts over gaan Van Triest en Venema gaan, terwijl Feike er ook nog is. Heeft dit een reden? (bijv. negatieve ervaring oid?)

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:11

Ik heb alleen ervaring met van Triest en Feike toen ze nog in Meppel zaten.
Ze leveren beide keurig werk.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:13

Nee,dit gaat erom dat Van Triest en Venema samenwerken en Feike niet meer met van Triest.
Ik heb nog nooit een zadel gekocht(reed paarden voor anderen)en aan laten passen en over Van Triest hoor ik goede verhalen vandaar mijn keus...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:15

Van Triest is inderdaad goed. Hij is nu ziek, werkt even niet meer. Daardoor zit mijn zus al twee maand op haar zadel te wachten. We gaan er dus vanuit dat het dan allemaal perfect in orde is.
Zijn leerling (Feike?) is nu met het zadel bezig...