Er zijn er een hoop op bokt. Pharagirlke doet zoiets geloof ik, shadowlover iig via foto's dacht ik, maar misschien ook IRL wel??, en over Danae zijn vaak veel goede verhalen. Misschien vind je via het readertopic vind je misschien wel de bokker die je zoekt/zocht?
Phara,dominike,danae,ik doe het ook ... en ums .. sorry als ik mensen ben vergeten. Over mijn werkwijze verwijs ik je nar mijn site door . Tzt mijn eerste telefoon consult. als dat bevalt dan gaat het voortaan altijd zo .... maar dat weet ik nog niet .
begrijp ik...maar geloof je er echt in? ik denk dat je dan beter wat kan gaan freestyle en of NH. Persoonelijk ben ik geen fan van dit, maar er zit wel wat in vind ik! Ik den dat je daar meer aan heb.
dat wilde ik net zeggen, ieder mag geloven wat hij zij wilt, en vind het normaal als je goede of slechte ervaring deelt alelen zo wordt het zo'n welles nietes toppic
Ik heb mijn paardje ook laten readen en ik geloof er wel in, alles wat er in stond klopte echt ! Hierdoor begrijp ik mijn paard beter en weet ik ook waarom hij sommige dingen doet. Onze band is hierdoor zeker sterker geworden Verder hoor ik vaak alleen maar positieve verhalen over readings. Ik geloofde er ook niet zo in, totdat ik mijn mannetje toch maar heb laten readen en ik vol verbazing alles las. Het kan geen kwaad, dus waarom niet?
Ik bedoel het ook niet als een aanval op haar, maar geef gewoon mijn mening...en nog wat opties om haar te helpen. Ik vind t prima dat jullie er in geloven, en als je er wat aan heb fijn!! Ik ben gewoon nogal nuchter...
ach ja .... laat ik t er op houden ... toen ik deze gave nog niet had wist ik niet dat t kon en vond ik het onzin .. nu niet meer ... tegenwoordig doe ik telefonische consulten ...(een keer gedaan) en dat bevalt me heel erg goed ...