Ik heb een mooie aanbieding gezien op Agradi. Nu is mijn vraag,wie heeft er ervaring met het bestellen op Agradi. En is het mogelijk dat je spullen kunt retourneren? Hoe is hun service?
terugsturen is gratis. ze doen er wel een hele tijd over om je geld terug te storten. ze hebben mij een keer iets verkeerd opgestuurd, voor de rest is het altijd prima in orde.
Heb al een aantal keren wat besteld. Aantal dingen niet op voorraad en worden dan nagestuurd. Ik heb bijv in maart eea besteld en moet nu nog 1 artikel binnen krijgen. De bestelling die ik plaatste werd na 3,5 weken thuis bezorgd. Een keer ervoor na min. 2 weken. Een keer daarvoor ging er eea fout, hun fout, en na aandringen wilde men mij tegemoet komen.
nee hoor, je bent niet de enige, ik heb ook een aantal mindere ervaring met leveringen; verkeerd spullen geleverd, spullen ontbreken, niet meer leverbaar (terwijl de de dag dat de folder in de bus ligt besteld) etc. Het gaat inmiddels wel iets beter en ik blijf het ook proberen, want de prijs-kwaliteitverhouding is prima!
Ik wilde van de winter thermolaarzen bestellen, maar ik heb de bestelling uiteindelijk geannuleerd omdat ik er na tig keer achteraan bellen tabak van had. Dat was mijn eerste en vermoedelijk laatste keer bestellen bij hun.
Ik heb ook niet zulke goede ervaringen. Spullen besteld, ik kreeg maar de helft binnen. De rest duurde echt maanden. Na het nabellen bleek dat de rest niet op voorraad was. Leuk als ze dat even hadden meegedeeld De spullen waren inderdaad ook uit folder. Dit geldt overigen wel alleen voor paardenspullen. Andere spullen ( bijv. schrikdraad, bijhorende haken etc ) nooit slechte ervaringen gehad.
Bestel al jaren bij Agradi en het laatste jaar ben ik echt niet tevreden. De helft is niet vooradig of het duurt weken voor je het in huis hebt. Als het niet voorradig wordt daat ook geen melding van gemaakt.
goede service, zijn alleen buiten hun jasje gegroeid waardoor er wel eens een lange levertijd ontstaat, dingen lang in backorder staan. maar gezien de prijzen en de vriendelijke telefonistes die altijd erg hun best doen, heb ik geen klagen.