Hallo, ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn Ijslander priveles zou kunnen geven. ik zoek niet speciaal iemand met Ijslander ervaring omdat mijn toch nog niet tolt. ik wil graag doorwerken in de dresuur. ik hoop reactie. vriendelijke groet, Nicole
Nicole, is Yvette Strookappe niks voor jou? Ik les ook bij haar en ze geeft erg fijn en goed les. Ze helpt je dressuurmatig en ook met de tölt. Haar website is: http://www.fengsstadir.com/ Ik heb helaas al een tijdje geen les van haar gehad, omdat ze er even tussenuit lag maar je kunt altijd mailen. Bij mij komt ze binnekort weer, succes!
Mijn prive instructie komt aan huis in Tiel. Ze woont zelf in Beusichem geloof ik (weet niet eens zeker) Als je wil kan ik haar nummer wel per pm doorsturen, ik weet niet of jij voor haar te ver uit de richting woont, maar dat zou je zelf moeten vragen...
Hai, ik heb reactie gekregen. Ze is twee dagen niet thuis geweest. Ze kan mij geen les geven omdat het echt veel te ver weg is. Dus ze is erg eerlijk maar helaas, nog steeds op zoek