bm stables

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superrizzo

bm stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 16:09

wie heeft er enig ervaring met bm stables in prinsenbeek

ik heb de site bekeken en wou vragen of iemand hier ook een pony of paard heeft gekocht

Sam_Sam

Re: bm stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:10

Ik denk dat als je de zoekfunctie gebruikt dat je hééél veel vindt.
Succes

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:10

superrizzo schreef:
wie heeft er enig ervaring met bm stables in prinsenbeek

ik heb de site bekeken en wou vragen of iemand hier ook een pony of paard heeft gekocht

probeer de zoekfunctie eens, hier zijn enorm veel topics over geweest met heel veel verschillende meningen...

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 16:12

dank je wel

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:05

Toch een verhaal hier:

Ik stond op een pensionstal, en er kwamen nieuwe mensen. Hun eerste eigen paardje gekocht, bij BM-stables. Alles leuk en aardig, beestje was echt lief 5 jaar, jaartje onder het zadel. Alleen het rijden ging wat moeizaam. Wilde niet door hoeken heen, wende zomaar af en was van tijd tot tijd onbestuurbaar. Hoe langer ze doorgingen, hoe moeilijker ze werd. Wilde nouwelijks de stal meer uit, stijgerde aan het touw als ze mee moest lopen, sleurde de eigenaar mee en aan de longeerlijn viel ze gewoon aan. Dierenarts laten komen... Beestje bleek 3,5 had waarschijnlijk voor hun nog nooit een zadel gezien, is bij het proefrijden compleet overbluft. Ik heb een tijdje pogingen gedaan om haar wel aan het lopen te krijgen. In die tijd was er al een bijrijdster, die er ook wel wat mee deed. Maar het beestje werd dikker en dikker. Toch maar weer een DA laten komen, bleek ze drachtig te zijn. In januari 2005 of 4 is het veulen geboren. Veulen is verkocht na 5 maanden, moeder is verkocht en mensen zijn compleet afgekickt op het hebben van paarden. BM stables heeft al die tijd beweerd dat ze het niet konden weten...

De verzorgster heeft die moeder toen gekocht, en heeft nogsteeds problemen met het beestje...

En ik weet een verhaal van een fjordenmerrie, verkocht als zijnde 12, bleek 22...
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 21-01-07 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:08

Hoezo trouwens?

Als je op www.bmstabes.com kijkt, en dan bij t forum, heb je nog een verhaal van iemand

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:09

eeeh, niet met paarden wel met zadels, ik heb ongelofelijk veel pm berichtjes gekregen over mensen met negatieve ervaringen. en idd gebruik zoekfunctie maar eens, dnek dat je je rot chrikt en nooit wat koopt daar

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:10

PM Natasha eens! Knipoog
Eigenaresse van BM stables!
Denk dat dat een stuk persoonlijker is! Lachen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:12

Heb je een middag de tijd? Dan kun je er inderdaad de zoekfunctie op loslaten. Heb je niet zoveel tijd zou ik op het verhaal hierboven afgaan.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:12

Revanches schreef:
PM Natasha eens! Knipoog
Eigenaresse van BM stables!
Denk dat dat een stuk persoonlijker is! Lachen

die heeft een ban voor onbepaalde tijd...
denk dus niet dat dat veel uithaalt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:26

FJ --> EA GZ DI

Via de zoekfunctie is hier inderdaad eea over te vinden zie bijvoorbeeld :

Iemand ervaring met BM Stables?
paardenhandelaar Prinsenbeek in trosradar
Nieuws omtrent BM Stables + toevoeging
Prinsenbeekse BM Stables in de aanval
BMstables?
BM-Stables!

Verder is het met BM-stables precies zoals bij elke andere handelsstal, overal zijn goede en slechte verhalen over Lachen Gewoon zelf kijken en ervaren, gewoon zelf het paard laten keuren door DA van eigen keuze. Precies zoals je met een paard van een particulier ook doet Lachen

dagmach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:43

Ja,net doen zoals bij een particulier.
Gaan kijken,rijden,laten keuren en ervoor zorgen dat je zelf ook kennis van zaken hebt Haha!
Onervaren dieren in handen van onervaren mensen wordt meestal een ramp.
Weet niet of je wel ervaren bent?Maar neem iemand mee,en ga met het nieuwe dier aan de slag.
Geef het een fijne opvoeding,verbeter je rijtechnisch en het komt allemaal goed.

Ik heb nog altijd zo'n succes-story op stal staan.
Vier jaar geleden gekocht bij BM-stables,toen de wilde verhalen nog niet de ronde deden.
Kijk er nog wel eens rond.Staan leuke dieren voor aantrekkelijke prijzen.

Ja,en een geweldig dier koop je niet,daar moet je vaak keihard voor werken.
Maar de beginnetjes staan er wel,gewoon laten keuren en er mee aan de slag.

Groet Dagmach

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:48

ik heb de mijne 5 jaar geleden gekocht. sterke pony. maar niet zo braaf als me verteld werd. het is goedgekomen, maar let wel goed op wat je koopt en laat idd keuren door eigen da

voor meer info, pm maar

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:50

Mijn paard komt ook bij BM vandaan! Super paard OK dan!
Ik had mij geen beter paard kunnen wensen!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:51

Ik heb 4jaar gereden bij bmstables.
Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen.
Veel mensen maken van een mug een olifant.
Maar ga er eerst eens kijken en oordeel dan. Knipoog

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 22:01

mijn schoonmoeder heeft nog steeds haar fjord en ze is er super blij mee.
bleek juist nog een super papier te hebben wat ze niet wisten Haha! ander shad hij meer gekost Knipoog

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 00:16

happyhorse schreef:

Ik zou niet weten waarom je niet mag vragen naar andermans ervaringen.

Wat mij opvalt dat van de 'kleine goedkope handelsstallen' eigenlijk alleen bm-stables een toch behoorlijk slecht naam heeft. Ik ken er meerdere, en die hebben toch allemaal een goede naam. Vertellen duidelijk welk paard wat heeft, hoe hij zij is enz... Alleen bij BM-stables komen er steeds weer negatieve verhalen bovendrijven...

En waar precies zat de mug in mijn verhaal (over die merrie) waar een olifant van gemaakt is? Ik denk dat dat eeen olifant was, die BM-stables in een mug heeft proberen te veranderen...

En ik geloof best dat er ook mensen zijn die daar een geweldig, leuk, lief, schattig, mooi, perfect paardje vandaan kopen en daar jaren later nogsteeds plezier van hebben, maar ik vind het wat vreemd om te zeggen dat je alle negatieve reacties maar moet negeren, als dat er toch wel aardig wat zijn...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 09:07

Ik heb er gereden en pony's gekocht en ben tot nog toe tevreden, kijk en oordeel zelf.
Mocht ik opzoek gaan naar een 2e haflinger zou ik zeker bij BM gaan kijken, zou ik een sportpaard zoeken zou ik er niet gaan kijken. Veel paarden die daar komen zijn niet altijd fanatiek getrained en lopen dus niet direct de sterren van de hemel, omdat ze het simpel weg nooit hebben geleerd.

Choice van Choicelover komt ook bij BM vandaan en dat is toch echt wel een leuke sportpony geworden, Xena van KellyenXena komt er ook vandaan en zo ken ik er meerdere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 13:01

Ja Charlotte wilde idd kellyenXena noemen. Ik hebe r nooit een pony gekocht ken wel wel verhalen van. En vrij dichtbij ook negatieve verhalen. toch ga ik dat ook niet vermelden aangezien je zelf eens moet gaan kijken daar.
Ik heb er toendertijd vaak trailer geleend en zag best leuke paardjes in de stallen staan.

Waarom heeft Melanie een ban..?

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:07

Vjestagirl schreef:
happyhorse schreef:

Ik zou niet weten waarom je niet mag vragen naar andermans ervaringen.

Wat mij opvalt dat van de 'kleine goedkope handelsstallen' eigenlijk alleen bm-stables een toch behoorlijk slecht naam heeft. Ik ken er meerdere, en die hebben toch allemaal een goede naam. Vertellen duidelijk welk paard wat heeft, hoe hij zij is enz... Alleen bij BM-stables komen er steeds weer negatieve verhalen bovendrijven...

En waar precies zat de mug in mijn verhaal (over die merrie) waar een olifant van gemaakt is? Ik denk dat dat eeen olifant was, die BM-stables in een mug heeft proberen te veranderen...

En ik geloof best dat er ook mensen zijn die daar een geweldig, leuk, lief, schattig, mooi, perfect paardje vandaan kopen en daar jaren later nogsteeds plezier van hebben, maar ik vind het wat vreemd om te zeggen dat je alle negatieve reacties maar moet negeren, als dat er toch wel aardig wat zijn...

Wanneer heb ik gezegd dat je niet mag vragen naar andermans ervaringen.
Ik heb gezegd: Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen. Veel mensen maken van een mug een olifant.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:10

happyhorse schreef:
Wanneer heb ik gezegd dat je niet mag vragen naar andermans ervaringen.
Ik heb gezegd: Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen. Veel mensen maken van een mug een olifant.

Als iedereen positief zou zijn zou je dat ook niet zeggen...

Mag ik van jou dan dingen die genoemd zijn over bm die compleet overdreven zijn? Mag ik je uitnodigen om te komen praten met die mensen van dat paardje waar ik het over had?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:20

@ Vjestagirl

Deze mensen hebben toch 6 maanden inruil garantie gekregen?

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:45

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/7/2317

Ook niet onbelangrijk!! Er zullen ongetwijfeld goede paarden tussen staan, maar laat het dier TEN ALLE TIJDEN, klinisch keuren door je EIGEN veearts, wanneer je daar het erf nog niet af bent! Dat scheelt al een hoop ellende!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:47

Klinsch keuren door je eigen DA moet je gewoon altijd doen.
Maakt niet uit waar je je paard koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:52

Moderatoropmerking:
Ontopic blijven he Lachen Zowel positieve als negatieve reacties, mits onderbouwd mogen gewoon op Bokt.

Blingh, zie de lijst op FZ met uitgedeelde bans en OW's maar Lachen Dat is verder niet relevant voor dit topic