ervaring met zadelpasser Nicole Verweij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rhijnauwen

ervaring met zadelpasser Nicole Verweij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 15:43

In oktober is (n.a.v. een artikeltje in het blad Amazone) zadelpasser Nicole Verweij bij ons op stal geweest (www.ny-international.nl) ze heeft per paard het zadel (en paard) bekeken en zou er een uitgebreid rapport van maken en mailen. Ze heeft ook gezegd dat wij haar altijd konden bellen/mailen voor advies. Ze heeft ook een zadel van een pensionklant meegenomen om op te vullen. Tot op heden hebben wij NIETS meer van haar gehoord, geen beloofd rapport gezien, geen opgevuld zadel, etc. Ook reageert ze niet op mails. Heeft iemand een dergelijke ervaring met haar of kent iemand haar misschien en weet er wat er aan de hand kan zijn?
De dingen die ze vertelde over de zadels klink goed en aannemelijk, maar zo doe je toch geen zaken??

zjaak

Re: ervaring met zadelpasser Nicole Verweij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:07

Kleine toevoeging: op haar telefoon heeft ze helaas geen voicemail, en deze neemt ze dus ook niet op.

Ik vind het erg jammer dat we niets meer gehoord hebben. Haar advies leek erg plausibel en ze was erg enthousiast bezig die dag!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:42

lijkt mij ook niets voor haar,misschien is er iets gebeurt?
ik heb haar 3 jaar geleden langs laten komen en ze was ook echt goed.
een maand of 2 geleden heb ik haar enkele keren gemaild want ik wilde nog wel een afspraak maken maar ik hoorde nooit weer wat terug.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 21:08

wij zijn ook te spreken over haar kennis, maar niet over haar handelswijze, vandaar deze oproep om er achter te komen of er misschien toch iets aan de hand is

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:08

je kunt haar tijdens de ingestelde spreekuren bellen. Het is een goede vriendin van mij en op dit moment heeft ze het echt enorm druk.

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:09

Dit is ook echt niets voor haar. Maar 1 ding kan ik je beloven het komt echt goed. Ze komt altijd haar woord na en levert goed werk af.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:21

Ik vind dat als ze in oktober een zadel meegenomen heeft dat deze eind December toch wel terug gebracht had kunnen worden.En dat ze op z`n minst wel wat van zich kan laten horen.
Je zit als klant toch op je zadel te wachten.Ik heb dat ook gehad in augustus bij een andere zadelmaker,mijn zadel bleef ook zolang weg en als je dan niets hoort ga je toch rare dingen denken.

Zeker als je geen reactie krijgt op mail en telefoon.Bij mij is het gelukkig goed gekomen maar ik geloof niet dat ik het nog eens zou doen,ook al is het werk goed gedaan.Het is gewoon niet netjes.

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:27

ik weet niet wat voor afspraken ze heeft gemaakt over dat zadel. ik weet wel dat ze met een zadel bezig was en dat had ze ook meegenomen naar mij toen ze hier een weekje sliep.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:37

We nemen inderdaad aan dat ze het vreselijk druk heeft. Ik spreek namens mijzelf, maar denk ik ook namens het stalgenootje van het zadel, dat we het toch wel erg gewaardeerd hadden als er even een berichtje was gekomen dat ze het heel erg druk heeft, maar dat de verslagen, en belangrijker, het zadel er echt zo snel mogelijk aankomen...of is dat heel veel gevraagd?

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 10:33

ik zal haar even bellen

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 14:20

ze kan het druk hebben, maar beloof dan niet dat je advies wilt geven en beloof niet dat je een rapport stuurt, reageer minstens op mail (out of office, heel makkelijk in te stellen) en laat weten wanneer het langer gaat duren dan gepland!
*taverno, het lijkt alsof er geen betrouwbare/goede zadelmakers meer bestaan (zucht...) we hadden onze hoop op Nicole gevestigd na nare ervaringen met een zadelmaker uit de buurt (heeft enkele zadels danig verkl**t Boos! )

a3a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 19:35

@ esch: Ik ben blij dat je Nicole even wilt bellen. Ik ben de eigenaar van het zadel, ik heb je even een pm gestuurd voor wat meer informatie. Alvast bedankt!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:29

wazig verhaal zeg!
ik hoop dat het goedkomt, en dat die dame reageert. anders toch de politie eens peilen??
sterkte!!

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:04

dierfysio schreef:
wazig verhaal zeg!
ik hoop dat het goedkomt, en dat die dame reageert. anders toch de politie eens peilen??
sterkte!!

vind je dit nou niet een beetje overdreven!!! Jij bent echt een relschopper in een ander topic een college fysio afvallen en hier gelijk over de politie beginnen jij bent lekker bezig zeg!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:04

esch,nu doe je precies hetzelfde.
Al vind ik de gedachte niet zo verkeerd want ook ik dacht dat ik mijn zadel niet meer terug zou zien.
Terwijl er niets aan de hand zou zijn als er gewoon gecommuniceerd zou zijn

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 20:16

heb je Nicole inmiddels gesproken esch? Weet je al waarom wij nog steeds geen reacties, rapporten hebben ontvangen en waar het zadel blijft? Ze mag wel een mega korting gaan geven aan de eigenaresse van het zadel...... en excuses,etc....

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:23

ik heb de eigenaresse van dat zadel al per pb op de hoogte gesteld

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:26

taverno schreef:
esch,nu doe je precies hetzelfde.
Al vind ik de gedachte niet zo verkeerd want ook ik dacht dat ik mijn zadel niet meer terug zou zien.
Terwijl er niets aan de hand zou zijn als er gewoon gecommuniceerd zou zijn

ik geef een reactie op haar opmerking en ik geloof niet dat ik hierbij een collega afval of een actie ga provoceren.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:33

Kunnen we 't gewoon ontopic houden?

Ik waardeer het erg dat esch navraag voor ons, en vooral de eigenaresse van het zadel, doet. Punt blijft dat ik het in ieder geval zou waarderen als Nicole zelf ook zou reageren door ofwel die verslagen te mailen, ofwel te mailen dat het er nog wel aankomt.

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:37

Druk of niet doet er niet toe zo ga je naar mijn mening niet met je klanten om.
Een mailtje of een telefoontje is zo gepleegd dat kost geen tijd.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:41

Ik vind t erg vreemd dat als een zadel opgevuld moet worden het na 2 maanden nog niet terug is!! Zo lang duurt t voor je een aangemeten zadel krijgt dat nog helemaal gemaakt moet worden. 2 Weken zou voor mij toch echt de max zijn!!! En ik ben m'n zadel nooit langer als een paar dagen kwijt geweest.
Dus de reactie van Dierfysio kan ik heel goed begrijpen. Ik had nl na zo lang geen gehoor al lang en breed de politie ingelicht!!

Esch, ik snap niet waarom je er dingen uit andere topics (blijkbaar) bij gaat halen.
Je kan beter je vriendin een skup onder r bibs geven en r contact laten opnemen met de gedupeerde!!

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:47

ik ga me absoluut niet bemoeien met nicole haar werk. Ik heb haar even gebeld voor de mensen uit dit topic en haar op de hoogte gested van dit topic en verder was ik niet van plan om me er mee te gaan bemoeien. Ik ken haar persoonlijk en ik weet dat ze het echt enorm druk heeft. Ze doet haar best om iedereen tevreden te stellen en helaas lukt dat niet altijd.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:52

Tis 5 minuten werk om er ff een mailtje uit te doen!
En als het zo lang duurt dan moet ze dat op z'n minst aangeven. Want ik zou mijn zadel niet 2 maanden kwijt willen zijn. 1 Week niet rijden gaat makkelijk, maar 2 maanden....!!
Als je voor t opvullen van een zadel al 2 maanden nodig hebt, doe je imo iets niet helemaal goed. Dan kan je niet plannen, of je neemt teveel hooi op je vork.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:54

Ik heb haar ook meermalen gebeld en haar voicemail ingesproken met de vraag of zij mij zou kunnen terugbellen. Dat was al zeker een half jaar geleden.

Tot op heden niets van haar gehoord.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 20:58

esch schreef:
ik heb de eigenaresse van dat zadel al per pb op de hoogte gesteld

da's fijn, maar ik zou (als ts) ook graag willen weten waarom we zo lang aan het lijntje zijn gehouden (ja..druk.. dat zal, maar een mailtje/telefoontje is zo gedaan) we hebben moeten betalen voor een advies en een rapport, dan zou ik dat ook willen ontvangen!(druk of niet)

Verdrietig zadelmakers, zadelpassers, ik heb er geen vertrouwen meer in! (of weet iemand een GOEDE, betrouwbare?per pb svp)
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 27-12-06 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt