GZ: iemand die kosteloos een reading wil doen ivm staldrama

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

GZ: iemand die kosteloos een reading wil doen ivm staldrama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 22:11

Ik ben op zoek naar iemand die kosteloos een (foto) reading wil doen van mijn paarden of de paarden (m.n. Offspring) van Cayusejuhh hier op Bokt, nadat we een zeer schokkende gebeurtenis hebben meegemaakt op stal. Langskomen op stal voor een reading kan ook.

Wij hebben omtrent deze gebeurtenis een heleboel vragen en de politie kan ons helaas niet verder helpen. Wijzelf komen ook niet verder in dit rare mysterie. Onze hoop is onder meer gevestigd op wat de paarden hebben kunnen zien wat er precies is gebeurd en hoe het is gebeurd.

Het mag iemand van Bokt zijn, maar liever iemand die niet bekend is met onze paarden en de gebeurtenis.

Alvast super bedankt
Groetjes Dianne

PS: indien nodig, kunnen recente foto's worden verstuurd of eventueel nieuwe foto's worden gemaakt.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 09-12-06 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Re: GZ: iemand die kosteloos een reading wil doen ivm staldr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:12

Ok amen Knipoog

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:15

waarom kosteloos ..... als je zo een drama opgelost wilt hebben kun je net zo goed beter een beetje geld er voor uittrekken .Ik doe consulten , vincenza is goedkoop voor de hoeveelheid vragen die je kunt stellen ,en die vrouw van staldanea ofzo ....
(dit is niet negatief bedoelt tegenover jullie )

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:19

Idd, http://www.staldanae.nl/ doet ook super readings. Maar ik denk niet dat je dit kosteloos krijgt en moet willen. Ik denk dat je juist moet vragen om voorrang en daar eventueel wat geld extra voor uit willen geven.

edit > Nu wel, dit is naar mijn ervaring een super plek om readings te laten doen. Heb zelf er enkele laten doen en ook heel veel gelezen van anderen en allemaal zo duidelijk en opvallende punten erin! Ze heeft eigenlijk een stop nu, maar wellicht wil ze toch helpen?
Laatst bijgewerkt door Amable op 09-12-06 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:21

ik snap best dat ze het kosteloos aanvragen,ze hebben het een en ander achter de kiezen en een beetje hulp uit andere hoek is nooit weg!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:23

je link doet ut niet.. maar dat begrijp ik zeker Knipoog

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:23

ja hulp voor iets opte lossen in deze trand is altijd mooi meegenomen..

Tis wat anders dan je om hulp vraagt over jepaard zelf Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:32

Tuurlijk, maar jullie willen eigenlijk iemand van buiten bokt die er niets van af weet en dan dus ook niet weet waarvoor ze het doet. En begrijp me goed, ik heb het verhaal gelezen en als ik kon helpen zou ik het direct en kosteloos doen! Maar ik denk dat je meer kans maakt door er een vergoeding tegenover te stellen. De 1 zijn dood is de ander zijn brood... En zo duur hoeft het niet te zijn, stal danae vraagt normaal slechts 12,50 euro...

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:33

ik wist niks van dit topic af. het is dat ik hem als link kreeg. maar verder hebben we het niet samen gedaan..
Ik sta alleen open voor alle soortenhulp Knipoog

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:36

[quote="Amable"]
Idd, http://www.staldanae.nl/ doet ook super readings.

Helemaal mee eens, heb haar in het andere topic ook geadviseerd, en ook gezegd dat ik anders een donatie wil doen.
De kosten zijn bij haar 10 euro dus dat moet te doen zijn.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 00:25

Waarom kosteloos: Omdat we alle hulp kunnen gebruiken. Ik vraag om een gunst, voor misschien wel een hele grote opluchting van iedereen hier op stal. Een beetje hulp is altijd meegenomen. Zeker in deze rottige tijd.

De persoon van staldanae weet ook van het drama en kan mogelijk ook beïnvloed zijn. Zij is echt heel goed, dat weet ik.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:28

Ik ben toch echt bang dat je via bokt geen enkele reader zult vinden die niet dit verhaal heeft gelezen (en als ze het nog niet gelezen hadden zullen ze het alsnog wel doen), je zult denk ik toch buiten bokt moeten zoeken Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 00:29

dat vrees ik ook Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 09:09

PB Farouche eens. Ze doet het gratis (omdat ze nog veel moet oefenen) en wil vast jullie uit de brand helpen.

vincenza

Woonplaats: Paardjes in Castricum, ikzelf in Beverwijk. Maar meestal op de rug van één van m'n ponies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 09:47

ik wil even een opmerking plaatsen: diegene die een reading doet, is nooit bevooroordeeld omdat die voor het voordeel van de oplossing gaat, dus dat vullen jullie al in voor diegene die een reading bij jullie zal doen.
en dus doet iemand dat dus niet. want jullie hebben dat al ingevuld.

overigens heb ik er geen tijd voor - mijn andere mensen gaan voor.
en ik vind het geen spoed - het is al gebeurd nl - ik kan ook de situatie niet zo goed inschatten, maar wat ik wel vind, is dat jullie de situatie verergeren OOK VOOR DE PAARDEN door er zo in te blijven hangen en de boel zo - op bokt in het topic - te willen blijven opblazen.

en jullie zouden dus allemaal eens wat druppeltjes rescue kunnen gebruiken. en daarmee bedoel ik niet alleen jullie maar ook de paarden.

ik geef je ongezouten mijn mening. net zo ongezouten als wanneer ik een reading doe voor iemand. ik hoef me daar niet voor te schamen: het is beter dat iemand jullie nu een halt toeroepen dan dat iedereen hier weer gaat zeggen hoe zielig en hoe erg en wat dan ook gaan lopen verkondigen want dat hebben mensen al gedaan op 40 andere pagina's.
de situatie is gebeurd en jullie moeten verder en hoe ga je dat doen?

nou dus eerst die rescue en jezelf even tot de orde roepen.

het kan zijn dat je mijn antwoord niet leuk vindt, ik heb met verbazing jullie topic gelezen, zeker toen het diverse gekke vormen aan ging nemen.

en het is dus nog gekker om te gaan zeggen dat iemand die readings doet en het verhaal heeft gelezen dat die bevooroordeeld is. hoe weet je dát? ook weer een suggestiviteit van jullie kant.

wanneer iemand voor jullie een reading doet, gaan jullie die reading ook weer mega uit zijn verband trekken en wordt dat een op zichzelf staand verhaal, ik den dat daarom niemand reageert... ja, ik, maar ook om te zegen dat ik het dus niet doe ook al heb je me niet gevraagd maar anderen hebben het al voorgesteld hier vanwege al die anderen die op mijn lijstje staan.

ik heb gezegd.
Laatst bijgewerkt door vincenza op 10-12-06 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 09:55

Mijn tante kan het... gratis ook, zij heeft alleen geen internet, maar wil graag mensen hier mee helpen, daarom doet ze het ook. Voor meer info pb maar, ik heb het weleens met haar gedaan en ze is wel heel goed.

Edit: Oeps een beetje kromme zinnen maar goed Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:46

ergens heb je wel gelijk vincenza... maar kom je ook goed in je gronding met die druppels ... want dat lijkt bij deze mensen behoorlijk nodig ... *k zal je niet meer promoten hihi , Ik ga het zelf ook niet doen en ook niet gratis omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan het verhaal wat heel veel verschil gaat maken .... *

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:53

[quote="vincenza"en het is dus nog gekker om te gaan zeggen dat iemand die readings doet en het verhaal heeft gelezen dat die bevooroordeeld is. hoe weet je dát? ook weer een suggestiviteit van jullie kant.

wanneer iemand voor jullie een reading doet, gaan jullie die reading ook weer mega uit zijn verband trekken en wordt dat een op zichzelf staand verhaal
[/quote]

Dat vet gedrukte is dus een vooroordeel. Haha!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 13:37

@ Vincenza: Ik geloof niet dat ik en Cayusejuhh de dingen uit hun verband hebben gerukt! Integendeel!! En we blijven er zeker niet in hangen. Alleen het feit dat we niet weten WAT er is gebeurd, baart ons kopzorgen, zeker omdat we niet weten of we moeten rekenen op een herhaling of niet. WIJ hebben niks opgeblazen en al zeker niet uit zijn verband getrokken.

Hetgene wat ik heb gehoord over het beïnvloed zijn van de reader komt uit betrouwebare bron. Er werd mij verteld dat het het beste is, dat de reader zo weinig mogelijk weet van de situatie.

Buitendat ben jij ook ernstig bevooroordeeld naar mij toe, door te zeggen dat ik een reading volledig uit zijn verband zal trekken. Dit is dus ook de reden waarom we het waarschijnlijk buiten bokt moeten gaan zoeken. Helaas maar waar..

@ Shadowflower: er klopt zeker iets niet aan dit verhaal, waarom denk je dat we antwoorden willen? Klopt het zowiezo al wel als iemand 3 stallen en 2 paarden onder het bloed smeert??

PS: Rescue druppels vloeien hier rijkelijk..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 10-12-06 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:39

Citaat:
Ik ga het zelf ook niet doen en ook niet gratis omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan het verhaal wat heel veel verschil gaat maken .... *

Waarom denk je dat er iets aan het verhaal niet klopt dan??
Ik denk echt niet dat Cayusejuhh dit verzind zomaar voor de lol, ze heeft al genoeg ellende meegemaakt met andere dingen, dus ze is echt niet iemand die dit even verzind om een sensatie topic te starten.
En daarbij is het ook nog zo dat ze er dan waarschijnlijk geen reader bij wil omdat die er dan toch achter kan komen of ze het verzonnen heeft. Nee ik weet wel zeker dat het geen spookverhaal is.
En ik zou er alvast bij zeggen dat ik Cayusejuhh niet persoonlijk ken, dus is geen vriendjespolitiek.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:02

Ik bedoel in de zin van dat ze dingen niet vertellen maar die wel van belang zijn ... Je intrepeteert het iets anders dan dat ik het bedoel.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:26

shadowflower schreef:
ergens heb je wel gelijk vincenza... maar kom je ook goed in je gronding met die druppels ... want dat lijkt bij deze mensen behoorlijk nodig ... *k zal je niet meer promoten hihi , Ik ga het zelf ook niet doen en ook niet gratis omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan het verhaal wat heel veel verschil gaat maken .... *

ik wil wel een reactie geven ook op bovenstaande post van vincenza

IK doelstelling van mijn topic is.. a) mijn verhaal kwijt te kunnen
B) andere mensen te attenderen over het e.a.

Door mij als TS is er geen verhaal uit zn verbang gerukt. Mede bokkers hebben een ruime fantasie.
Ik weet niet of je het verhaal van teuntje doelde..
Kijk ik heb niks met readings etc. Ben nugter daar voor. Teuntje daar in tegen niet.. tjaa niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.

Over ongezouten mening Haha! eidenlijk iemand die dat doet. Daar heb ik respect voor. Ik ben net zo.. En houd van mensen die dat ook tegen mij doen in een respectable manier Lachen dank je daar voor Knipoog

Ik ben heel benieuwd wat shadoflower en vincenza denken wat er niet klopt. Zal daar wel graag antwoord op willen horen.

Ben zelf in bezit van aan GGK dekhengst. Heb bekende naam in tinkerend nederland.
De stal is in mijn beheer. Ik kan het niet maken om mijn naam onzuiver te maken door gezwets.
Ben moeder van 3 kinderen en dus geen penny girl meer.
Mischien dat ik in de loop van eht topic.. sommige details over het hoofd heb gezien.. in mijn elle lange typ verhaal.

Was het helaas maar zo dat her verhaal niet klopte.. Helaas tegendeel is waar.
Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie daar op komen Lachen

Verder weet ik niks van readen etc af. alleen teuntje haar paarden staan aan de ander kant van de stal. Mijn hengst staat er naast. Dus zo doende dat ik zei.. ALs je wat wilt. pak mijn hengst dan..

Moet zeggen dat ik er niet in verdiept heb. Teuntje vroeg dat later. ik zei.. ken mij het schelen Haha! doe maar Haha! tjaa. respect voor de mensen..mischien komt er wat bruikbaars uit.

Ik ben zeker niet panisch aan gelegd en dat over te bregen in mijn verhaal uit me topic. Die druppels rescue remedy van bach heb ik niet nodig Lachen ben de rust weer zelve.. tuurlijk op moment supreme ben je bang.
Maar nu je goed geslapen heb daaarna is het bezonken. Ik denk dat het topic een panische in druk geeft door alle " opgeblazen verhalen "
De paarden zijn weer op hun gemakt Lachen en me 2 Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:28

shadowflower schreef:
Ik bedoel in de zin van dat ze dingen niet vertellen maar die wel van belang zijn ... Je intrepeteert het iets anders dan dat ik het bedoel.

Ik sta open voor alles wat mensen wil weten Lachen mocht je belangstellend vragen hebbne.. ik geef je zo antwoord.
Niet doelbewust wat over het hoofd gezien eigelijk,. mischien wel . maar dat was niet met opzet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:30

volgt dit even mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:07

vincenza, ook ik heb ergens in het andere topic gereageerd in de zin van dat ze beter iemand kunnen zoeken die nog van de hele situatie niks weet.

Ik heb dit gebaseerd op MIJN ervaringen met mensen die paarden readen. Ook deze mensen zelf geven aan liever van tevoren alleen de noodzakelijk informatie te horen, zodat ze niet beinvloed (misschien komt dit woord meteen beter over dan "bevooroordeeld"?) KUNNEN worden.