shadowflower schreef:ergens heb je wel gelijk vincenza... maar kom je ook goed in je gronding met die druppels ... want dat lijkt bij deze mensen behoorlijk nodig ... *k zal je niet meer promoten hihi , Ik ga het zelf ook niet doen en ook niet gratis omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan het verhaal wat heel veel verschil gaat maken .... *
ik wil wel een reactie geven ook op bovenstaande post van vincenza
IK doelstelling van mijn topic is.. a) mijn verhaal kwijt te kunnen
B) andere mensen te attenderen over het e.a.
Door mij als TS is er geen verhaal uit zn verbang gerukt. Mede bokkers hebben een ruime fantasie.
Ik weet niet of je het verhaal van teuntje doelde..
Kijk ik heb niks met readings etc. Ben nugter daar voor. Teuntje daar in tegen niet.. tjaa niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
Over ongezouten mening
eidenlijk iemand die dat doet. Daar heb ik respect voor. Ik ben net zo.. En houd van mensen die dat ook tegen mij doen in een respectable manier
dank je daar voor 
Ik ben heel benieuwd wat shadoflower en vincenza denken wat er niet klopt. Zal daar wel graag antwoord op willen horen.
Ben zelf in bezit van aan GGK dekhengst. Heb bekende naam in tinkerend nederland.
De stal is in mijn beheer. Ik kan het niet maken om mijn naam onzuiver te maken door gezwets.
Ben moeder van 3 kinderen en dus geen penny girl meer.
Mischien dat ik in de loop van eht topic.. sommige details over het hoofd heb gezien.. in mijn elle lange typ verhaal.
Was het helaas maar zo dat her verhaal niet klopte.. Helaas tegendeel is waar.
Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie daar op komen
Verder weet ik niks van readen etc af. alleen teuntje haar paarden staan aan de ander kant van de stal. Mijn hengst staat er naast. Dus zo doende dat ik zei.. ALs je wat wilt. pak mijn hengst dan..
Moet zeggen dat ik er niet in verdiept heb. Teuntje vroeg dat later. ik zei.. ken mij het schelen
doe maar
tjaa. respect voor de mensen..mischien komt er wat bruikbaars uit.
Ik ben zeker niet panisch aan gelegd en dat over te bregen in mijn verhaal uit me topic. Die druppels rescue remedy van bach heb ik niet nodig
ben de rust weer zelve.. tuurlijk op moment supreme ben je bang.
Maar nu je goed geslapen heb daaarna is het bezonken. Ik denk dat het topic een panische in druk geeft door alle " opgeblazen verhalen "
De paarden zijn weer op hun gemakt
en me 2