Hoi, ik zit te denken om het bruine hoofdstel op de 2e pagina van de hoofdstellen (2e foto van boven als het goed is) te kopen. Heeft iemand ervaringen met paardenshop.nl of iemand die het hoofdstel misschien zelf heeft?
Ik had ze ook gemailt, maar wel antwoord terug gekregen gelukkig. Weet iemand ook hoe het daar met die maten zit? Met sommige hoofdstellen staat er volbloed en warmbloed, ik heb full nodig, welke is dat?
ik heb er een keer een bestelling gedaan. ongeveer de helft kwam snel, en de andere helft kwam niet, terwijl ik wel betaald had, een paar mailtjes gestuurd maar heeft nog niets geholpen!
Ik heb geen goede ervaringen,, heb de helft gekregen, de andere helft is er nog steeds niet,, problemen met de leveraar zeggen ze,, maar ik vroeg of ik het kon anuleren en dat kon,, en heb gezegd wat ik er dan voor in de plaats wil,, maar hoor niks meer van ze..
Als jullie problemen hebben kun je ook gewoon eens bellen! Dat werkt vaak beter dan mail (en directer). Ik heb 2x een broek besteld. De 2e keer duurde lang, door leverancier. Maar ik kan me niet voorstellen dat je er telefonisch niet uitkomt. Volgens mij is het ook gewoon maar iemand die het naast haar normale werk of opleiding doet. Soms vergeet je dan dingen in de drukte.
Ik heb er ook een hoofdtel gekocht. Het duurde een week voor ik deze had maar dat stond dan ook op de site vermeld dus ik ben eigenlijk wel tevreden. Over het hoofdstel zelf ben ik ook tevereden maar het is wel een ander dan TS van plan is te kopen, dus daar kan ik niets over zeggen.
uit de verpakking en met passen was er niets aan de hand, tot ik het hoofdstel ging behandelen met zadelzeep Als het warm is loopt het er gewoon uit! Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik daarover geen contact heb opgenomen met de winkel, dus zou ik niet kunnen zeggen hoe ze hiermee om zouden zijn gegaan.
Mijn hoofdstel ziet er goed uit, is netjes gestikt, heeft geen lijmsporen en is van soepel leer maar verder kan ik er niets over zeggen omdat ik er eigenlijk ook niets van ken. Ik heb mijn hoofdstel nu ook nog niet zo heel lang in gebruik.