Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:Stal Miltenburg in Rhenen misschien?
laboum schreef:Tip! Egbert van Roekel in Ederveen. Mooie binnen en buitenbak en handig als je lid van de rijverening wordt, want die lest daar. Zeker een aanrader! 215 euro per maand, alleen zelf mesten. Waar ergens stond je nu?
Cinnepin schreef:Ja klopt, van laar heeft boxen vrij, al zou dat niet mijn keuze zijn.
wel heb je ene binnenbak! Maar ik vind de stallen vrij klein en hoe ze daar soms met die beesten omgaan....
VivaLaVida schreef:Van roekel is idd goed, je kan het ook bij van den bunt proberen (www.vandenbunt.nl) super goede stal, stalling prijs staat op de site...
Weet alleen niet of ze nog plek hebben,volgens niet maar anders kom je op de wachtlijst.
veronoz schreef:Bij van Roekel kan ik anders ook wel voor je informeren, natas. Is van een klasgenootje van mij(haar vader). Het is gelooflijk wel best een eind weg...De schalm daarentegen is niet zo ver! Maar inderdaad wel prijzig, maar erg mooi!
In overberg schijnen er ook wat plekken vrij te zijn, ik geloof alleen weidegang...even aan Sepha vragen
veronoz schreef:Bij van Roekel kan ik anders ook wel voor je informeren, natas. Is van een klasgenootje van mij(haar vader). Het is gelooflijk wel best een eind weg...De schalm daarentegen is niet zo ver! Maar inderdaad wel prijzig, maar erg mooi!
In overberg schijnen er ook wat plekken vrij te zijn, ik geloof alleen weidegang...even aan Sepha vragen
Cinnepin schreef:in de bak? maar ze had toch zand in d'r darmen? dan lijkt me de bak niet zo slim...
Cinnepin schreef:in de bak? maar ze had toch zand in d'r darmen? dan lijkt me de bak niet zo slim...