en is toen een keer of 8 achterover geklapt, opzij geklapt en daarmee dus op haar schoft, schouder en rug gevallen( voor zover ik het gezien heb, ik heb met mn ogen en oren dicht gestaan..)
2 weken erna is de hoefsmid geweest en wilde ze haar linkervoorbeen niet graag geven en werd echt zeer dwars, wat ik(en de HS ) absoluut niet van dr gewend zijn. nu 1,5 maand later vind ze het nog steeds niet fijn dat been te buigen en te strekken. met een voet geven moet ik haar been heel voorzichtig pakken en 2 handen heeeel rustig buigen dan vindt ze het goed, maar duidelijk is dat ze er niet vrolijk van wordt.
ik wil er nu graag iemand naar laten kijken, alleen wie is die iemand?
een dierenarts heb ik door verschillende ervaringen een niet al te hoge pet op ( ik voel niets in dat been dus heeft ze niets in dat been, bij aangeven of het dan niet uit de rug of waar dan ook kan komen, is een nieuwe afspraak mogelijk voor dat gedeelte van het lichaam

nu lees ik erg veel over osteopaten en goede ervaringen, maar ook fysiotherapeuten en goede ervaringen...
wat ik eigenlijk wil is dat er sowieso naar haar been/schouder gekeken wordt omdat duidelijk is dat ze daar last van heeft, maar eigenlijk wil ik ook dat haar rug/schoft onderzocht wordt, meer een algeheel onderzoek dus eigenlijk zodat ik weet dat er niets is verschoven, verdraaid of iets( er is verder niets aan haar te merken, maar voor mijn gevoel is dan zeker dat er verder niets beschadigd is)....
wat bevelen jullie me aan? wie zouden jullie erbij halen en waarom? wat zijn de voordelen van die persoon tegenover anderen?
namen van goede fysiotherapeuten en osteopaten in de omg. van utrecht zijn ook welkom.