Wie heeft er ervaring met hoefsmid Melvin Gatowinas??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Wie heeft er ervaring met hoefsmid Melvin Gatowinas??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:48

Zoals ik me al af vroeg...

Wie heeft er ervaringen met Melvin Gatowinas, hoefsmid...

Esther28

Re: Wie heeft er ervaring met hoefsmid Melvin Gatowinas??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 15:35

Volgens mij zit hij hier ook op bokt.....

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 21:34

Klopt, ik weet ook wie het is, ik ben alleen benieuwd naar ervaringen met hem..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:55

Ik heb hier in ieder geval nog nooit een verkeerd woord over hem gehoor hoor.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 13:59

Niemand verder??

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:08

goeie kerel. heeft opleiding gehad van gert-jan de jong.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:20

tussen ons is het 1 en ander gebeurd, maar hij heeft willem, merel en de ponie van mijn schoonouders altijd super gedaan.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:21

Deed veel paarden bij ons op stal, ik heb ook nooit een kwaad woord over hem gehoord..

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 14:53

Ik hoor iedereen in het verleden praten..

Hij heeft mijn paard gedaan, en hij was echt super beslagen, ik kan me niet beter wensen, mijn paard ook niet!! Hij kwam niet uit de regio, maar ik was zo tevreden dat ik bereid was meer te gaan betalen voor de reistijd en kosten.

Maar........ op onze vervolgafspraak is ie gewoon niet op komen dagen, zonder bericht.. ik heb geprobeerd em te bellen, maar kan em niet bereiken, heb em een sms bericht gestuurd of ie mij wil bellen, hij moet nog steeds bellen!!

Kijk, dat ie het te ver weg vind, prima dat kan ik begrijpen, maar laat dan op zijn minst wat weten. Nu is mijn paard er de dupe van geworden..

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:12

dat is dus ook wat er bij mij is gebeurd. eerst was het 2 uur te laat en ineens kwamdie helemaal niet meer opdagen. toen hoefde hij van mij niet meer te komen. heb pas geleden daar nog excuses voor gehad van hem... maar dat is de reden dat ik hem niet meer als hoefsmid wil. zijn werk doetie super.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:04

melvin heeft en nog steeds mijn paard als klant.

ik weet dat ie in het verleden problemen heeft gehad.waardoor er nog wel is wat mis ging.
maar ik heb nooit problemen gehad met hem nu ook als ik hem bel staat ie met een uur bij mijn paard.
op bokt heeft ie al snaam wrangler.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 20:09

Nou, dan zal ie nu ook nog wel problemen hebben, hij zou bij mij nl afgelopen vrijdag, 29 september, komen... Niet dus!!

Nu ben ik genoodzaakt om een andere smid te laten komen.. ik vind nl niet dat mijn paard de dupe moet worden van zijn acties.. en dat wordt ie zo wel..

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:22

jeske333 schreef:
Nou, dan zal ie nu ook nog wel problemen hebben, hij zou bij mij nl afgelopen vrijdag, 29 september, komen... Niet dus!!

Nu ben ik genoodzaakt om een andere smid te laten komen.. ik vind nl niet dat mijn paard de dupe moet worden van zijn acties.. en dat wordt ie zo wel..

Als jou paard geen week kan wachten dan ben je er eignelijk zelf toch al te laat mee geweest. Ik weet dat het klote is als je hoefsmid niet op tijd komt dat ken ik ook wel maar zo snel zou ik het niet opgeven als hij zijn werk goed doet zou ik alles op alles zetten om hem er toch bij te krijgen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:36

ik wil geen andere smid aan de voeten van mijn paard dan melvin.

ik ga voor de rest wel een beetje met oosterhoff mee.
melvin pakt die van mij wanneer die hem nodig acht gewoon en ik ben er ook nooit bij eigenlijk.
neemt ie zijn mobiel niet op?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 06:26

Zoals ik al zei krijg ik em niet te pakken...!! En als ik em vraag mij even te bellen, is dat toch een kleine moeite??
Bovendien stond onze afspraak al 7 weken vast. Mijn paard is in de laatste week een ijzer verloren en zijn voet is gaan brokkelen . Aangezien ik niet in de buurt woon, ongeveer 100 km, en hij toch enkele dagen later zou komen om em op nieuw te beslaan, heb ik gewacht tot de afspraak. Hij wist er overigens van dat ie een ijzer kwijt was..

Erg jammer, hij kon bij mij niks verkeerd doen.. maar niet bereikbaar zijn en niet op komen dagen...??

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:24

vreemd............ als het goed is komt ie morgen bij mij op stal om mijn beesten te doen. zal het hem is vragen

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:43

misschien is er wel wat gebeurd, een ongeluk zit in een klein hoekje.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:45

ik hoor altijd dat het een hele goede smid is, en ik hoor ook vaak dat hij wat minder betrouwbaar kan zijn mbt afspraken Haha! Haha!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:48

tis niet erg als er iets tussen is gekomen of als hij te laat komt of weet ik veel wat en snap ook best at de telefoon niet altijd opgenomen kan worden, maar zoiets hoor je wel gewoon te melden en niet gewoon negeren en dan hopen dat het vanzelf weggaat...

ik heb nix te maken met de problemen die die had.. om maar ff zo te zeggen.. ik had hem toen hij nog niet zolang bezig was, 4 jaar geleden en pas een paar maanden geleden heb ik zijn excuses gehad.. achja Haha! beter laat dan nooit he Knipoog

heb nu een smid die wel opneemt en zelfs belt wanneer hij te laat is of eerder is Haha! en dat bevalt mij een stuk beter.. gaat hier nl niet om een kappersafspraak... zijn wel de voeten van je paard...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 16:32

Ok...... daar ben ik het helemaal mee eens.. Hij zei zelf dat ie mijn paard zijn voeten graag goed wilde krijgen..

Eerlijk waar, hij kon niks meer fout doen bij mij en mijn paard.. Ik ben zelf een verschrikkelijke zeikerd en zie veel dingen die een smid goed of fout doet.. Daarom was ik ook zo tevreden over Melvin!! Maar ik vind niet dat je zo met klanten om gaat...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 16:33

Ik wil em dan ook geen slechte naam bezorgen.. absoluut niet, maar ik vroeg me af of hier meer mensen ervaringen mee hadden..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:35

ja daar hebben meer mensen ervaring mee........... maar dat is niet alleen Melvin hoor, schijnt een beetje bij hoefsmeden te horen Haha! Haha!

melvin is wel een hele goede smid

wrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:19

Eindelijk mijn eigen topic.

En er staan niet veel onwaarheden in.

Iedere smid komt wel eens te laat.(Ik te vaak)
Ik doe overal en altijd voor ieder paard mijn best om hem naar mijn beste kunnen op zijn\haar voeten te zetten.

Het probleem is dat ik heel moeilijk nee kan zeggen (melvin kun je er nog 1 bekappen, ik heb een los ijzer, nu je er toch bent die van mij moet eigenlijk ook.)

Verder geef ik iedere klant de garantie dat als hun paard kreupel is, ik de zelfde dag nog even kom kijken. Dit wordt erg op prijs gesteld, gelukkig wordt het ook door de wachtend de klant begrepen dat ik bij een kreupel paard was en daar door verlaat ben.

Ik zou deze mensen moeten bellen dat ik later kom. En zijn ze terecht boos als ik dat niet doe.
En het is geen onwil maar een aantal telefoon NRS heb ik niet of er staan 5 Melange’s, Marloesjes of 3x kim (oeps welke was het) hier heeft de klant geen boodschap aan ik heb met hun een afspraak en die moet IK nakomen punt.

Ik ben geen beste planner en kom regelmatig in de knoei met tijd.

Maar er wordt wat mee gedaan want deze klachten zijn mij natuurlijk niet vreemd.
Ik hoop het dit weekend op de rails te hebben. En maandag met een goede geplande start naar een hoop tevreden klanten te gaan.

Jeske333 ik doe je paard met plezier en inzet en hoop dat ik het nog goed kan maken.

Groetjes melvin

Een goede hoefsmid houdt de paarden lopend en zijn klanten tevreden “Pascal Ebel”

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:30

wrangler schreef:
Eindelijk mijn eigen topic.

En er staan niet veel onwaarheden in.

Iedere smid komt wel eens te laat.(Ik te vaak)
Ik doe overal en altijd voor ieder paard mijn best om hem naar mijn beste kunnen op zijn\haar voeten te zetten.

Het probleem is dat ik heel moeilijk nee kan zeggen (melvin kun je er nog 1 bekappen, ik heb een los ijzer, nu je er toch bent die van mij moet eigenlijk ook.)

Verder geef ik iedere klant de garantie dat als hun paard kreupel is, ik de zelfde dag nog even kom kijken. Dit wordt erg op prijs gesteld, gelukkig wordt het ook door de wachtend de klant begrepen dat ik bij een kreupel paard was en daar door verlaat ben.

Ik zou deze mensen moeten bellen dat ik later kom. En zijn ze terecht boos als ik dat niet doe.
En het is geen onwil maar een aantal telefoon NRS heb ik niet of er staan 5 Melange’s, Marloesjes of 3x kim (oeps welke was het) hier heeft de klant geen boodschap aan ik heb met hun een afspraak en die moet IK nakomen punt.

Ik ben geen beste planner en kom regelmatig in de knoei met tijd.

Maar er wordt wat mee gedaan want deze klachten zijn mij natuurlijk niet vreemd.
Ik hoop het dit weekend op de rails te hebben. En maandag met een goede geplande start naar een hoop tevreden klanten te gaan.

Jeske333 ik doe je paard met plezier en inzet en hoop dat ik het nog goed kan maken.

Groetjes melvin

Een goede hoefsmid houdt de paarden lopend en zijn klanten tevreden “Pascal Ebel”

Tja als je het zelf niet meer weet dan kan je altijd nog pascal citeren. Als je nog iemand zoekt voor de planning en administratie dan houd ik me aanbevolen.
groeten kirsten

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 13:37

Ik ben bang voor je dat het op een gegeven moment echt je klanten gaat kosten als je niet eerlijk naar je klanten bent. Dan krijg je heel makkelijk slechte reclame..

Ik zou als ik jou was gewoon eerlijk zijn tegen je klanten, ze hebben heus wel respect voor het feit dat je niet kan toveren.. en dat je je best doet om alles zo goed mogelijk rond te krijgen. Dat je je best doet voor de paarden is ons allen bekend en als je nou ook nog kan plannen zijn er weinig smeden die het zo goed voor elkaar hebben..

Ik stuur je nog wel een pm vanavond..