Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeske333 schreef:Nou, dan zal ie nu ook nog wel problemen hebben, hij zou bij mij nl afgelopen vrijdag, 29 september, komen... Niet dus!!
Nu ben ik genoodzaakt om een andere smid te laten komen.. ik vind nl niet dat mijn paard de dupe moet worden van zijn acties.. en dat wordt ie zo wel..
wrangler schreef:Eindelijk mijn eigen topic.
En er staan niet veel onwaarheden in.
Iedere smid komt wel eens te laat.(Ik te vaak)
Ik doe overal en altijd voor ieder paard mijn best om hem naar mijn beste kunnen op zijn\haar voeten te zetten.
Het probleem is dat ik heel moeilijk nee kan zeggen (melvin kun je er nog 1 bekappen, ik heb een los ijzer, nu je er toch bent die van mij moet eigenlijk ook.)
Verder geef ik iedere klant de garantie dat als hun paard kreupel is, ik de zelfde dag nog even kom kijken. Dit wordt erg op prijs gesteld, gelukkig wordt het ook door de wachtend de klant begrepen dat ik bij een kreupel paard was en daar door verlaat ben.
Ik zou deze mensen moeten bellen dat ik later kom. En zijn ze terecht boos als ik dat niet doe.
En het is geen onwil maar een aantal telefoon NRS heb ik niet of er staan 5 Melange’s, Marloesjes of 3x kim (oeps welke was het) hier heeft de klant geen boodschap aan ik heb met hun een afspraak en die moet IK nakomen punt.
Ik ben geen beste planner en kom regelmatig in de knoei met tijd.
Maar er wordt wat mee gedaan want deze klachten zijn mij natuurlijk niet vreemd.
Ik hoop het dit weekend op de rails te hebben. En maandag met een goede geplande start naar een hoop tevreden klanten te gaan.
Jeske333 ik doe je paard met plezier en inzet en hoop dat ik het nog goed kan maken.
Groetjes melvin
Een goede hoefsmid houdt de paarden lopend en zijn klanten tevreden “Pascal Ebel”