Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella_e schreef:Wij zouden dit voor je kunnen doen. Kijk even op de site www.maramia.nl of www.nuagetinkerstables.nl daar vind je alle informatie en het kostenplaatje
Marcella_e schreef:Ik heb je een PM gestuurd. Je zou eventueel ook nog contact op kunnen nemen met Danielle Keur. Zij is een grand prix ruiten en zit in Assendelft. Haar site is dacht ik www.keurhorses.nl
gomir schreef:Die Z-ruiters gaan over het algemeen echt hun nek niet breken op een jong beest van een ander...(en om haflingers ed staan ze vaak al helemaal niet te spingen)
rhijnauwen schreef:kun je per definitie paardrijden als je Z bent?
Als je Z bent ben je idd niet meteen een prof, maar dat was een reactie van mij op de reactie van Arabian_devil die het buurmeisje aanbeveeltCitaat:ben je dan prof?
Ik ben al eens aan het rondbellen geweest voor iemand met een haf en mijn ervaring is dat ze daar bij die professionele stallen over het algemeen niet om staan te springen.Citaat:waarom geen haflinger? een paard is toch een paard, ongeacht het ras!
Citaat:een paard zadelmak maken is een kwestie van geduld hebben, wederzijds respect, aanvoelen en een dosis durf! Z rijden (of hoger) is GEEN garantie dat een paard goed/eerlijk zadelmak gemaakt wordt! (geduld en gevoel wel)
Himyar schreef:Bas van Spijkerboor doet volgens mij alle rassen. Ik zou het gewoon eens vragen.
rhijnauwen schreef:misschien wonen wij iets te ver weg voor je (vlakbij Utrecht) maar we voldoen wel aan jouw eisen, hebben meer dan 25 jaar ervaring en veel referenties
www.stalrhijnauwen.nl
sjorsie schreef:En Haflingers kunnen prima mee in de dressuur dus die opmerking hierboven begrijp ik niet helemaal. Er zijn zat KWPN-ers die nooit een B proef zullen lopen
sjorsie schreef:Himyar schreef:Bas van Spijkerboor doet volgens mij alle rassen. Ik zou het gewoon eens vragen.
Ik ga zeker eens kijken, is ook meteen niet zo ver van me vandaan.