Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mhtimmerwerk schreef:ik ben bij rodinde geweest maar ik ben te spreken over haar , haar hele attitude stond mij niet aan ze legt niets uit loopt met haar neus in de wind en schrijft rekeningen van dingen die ze niet gedaan heeft ( maar dat is een pers mening hoor)
ik zoe dus voor laarakker gaan heel veel succes
dierfysio schreef:RH werkt met hamers. persoonlijk laat ik NIEMAND mijn paard met hamers bewerken... is m.i. ook NOOIT nodig (en je kunt er een hoop kwaad mee doen).
succes bij 't maken van een keuze.
mmaverick schreef:dierfysio schreef:RH werkt met hamers. persoonlijk laat ik NIEMAND mijn paard met hamers bewerken... is m.i. ook NOOIT nodig (en je kunt er een hoop kwaad mee doen).
Probeer eens een bekken (dat bijvoorbeeld door de geboorte van een veulen) scheef staat weer recht te zetten met je handen. Knap als dat lukt. En ze gebruikt rubber hamers met een groot vlak.
dierfysio schreef:RH werkt met hamers. persoonlijk laat ik NIEMAND mijn paard met hamers bewerken... is m.i. ook NOOIT nodig (en je kunt er een hoop kwaad mee doen).
Joki schreef:
Kraken gebeurt nog steeds met de handen; wervels, schouders en heupen zijn zo recht te zetten door mensen die er verstand van hebben