Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toekie schreef:Ik denk dat je toch rekening moet houden met die prijs die je zelf al noemt... Heb zelf een tijdje geleden ook rond gekeken en goedkoop is het nooit. Tenzij je zelf iemand (goed) kent...
Pb Imker anders eens...
Jolande schreef:Waarom huur je niet een auto die het kan trekken? Dat is misschien goedkoper? Of anders dit: http://
http://www.sophias-paardentaxi.nl[/url] Die vraagt 60 euro voor 100 km en daaarna 0.70 per km. Ken ze verder niet overigens. Uden - Laag Soeren is nog geen 100km dus dan zou je voor een dikke 240 euro klaar zijn. Veel goedkoper zal het niet worden denk ik.
Toekie schreef:Ik hoop over ongeveer een jaar zelf over een 2-paards vrachtwagentje te beschikken. En ik moet zeggen, die zou ik dan ook niet graag uitlenen, zeker niet aan een ''vreemde''. Dus misschien dat het daarom moeilijk is om zo iemand te vinden, buiten je eigen vriendenkring.
Hopelijk meldt hier zich iemand die je kan helpen. Succes!
cissy schreef:goedkoopste optie voor jou is inderdaad bijv een sterk busje huren en dan zelf (laten) rijden. Chauffeur moet dan wel rijbewijs E hebben, maar dat snapte je zelf ook wel denk ik
Jolande schreef:Dat is waar
Randypaard schreef:zijn de clinics van Wendy in Nuenen in de Molenhoek???
ik werk momenteel in Geldrop/Mierlo/Nuenen en rij daardoor veel door het gebied. Wanneer geeft ze weer clinic?
cissy schreef:een mercedes vito 110 voldoet ook hoor (mag bijna 2 ton trekken, ik rij er ook mee) en die is hier al te huur voor 45,- per dag.... misschien moet je naar een andere auto gaan zoeken dan een 4x4?
T@nj@ schreef:Hou er rekening mee dat als je geen E rijbewijs hebt, de verhuurder je een bus zónder trekhaak mee kan geven. Bij de meeste is het zo dat als je iets met trekhaak wil, je je E rijbewijs moet kunnen overleggen, of je nu wil gaan trekken of niet.
marleen_usar schreef:Als de auto zwaarder is dan het paard en de trailer heb je geen E rijbewijs nodig.
Ziiggy__ schreef:mischien is dit de oplossing,, mijn paard staar ook in nistelrode en wil graag op vakantie met haar,, weet nog niet waarheen en waneer,, maar mischien is er een mogelijkheid dat we hier samen uitkomen,,