Weitje in Velp (Arnhem) gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MissCharlie

Weitje in Velp (Arnhem) gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 22:01

Hii,

Wij zijn twee meiden die samen (waarschijnlijk) een paard gaan delen!! Maar dat kan alleen als we in Velp, ligt naast Arnhem, een goedkoop weitje hebben..

Weet iemand iets voor ons? Mail dan naar [color=#BF00FF]charlotte_paarden@msn.com
!!!

Gr. C. en P.[/color]

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:06

Zoek je puur alleen een wei, of is een pensionstal oid ook goed?
Overigens denk ik dat er in Velp zelf weinig te vinden zal zijn, dan zal je toch meer in de omliggende plaatsen moeten zoeken.

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 18:41

een pensionstal is waarschijnlijk te duur...

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:47

Ja daarom liever een weitje maar een pensionstal mag ook alleen zoals MissCharlie zei dat word meestal te duur

p.s Ik ben het meisje waar MissCharlie mee samen doet.

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:11

Als dat al te duur word, wat ga je dan doen als de pony ziek word en op stal moet !

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 23:10

Naast Velp in Rheden is een pensionstal met weide en een buitenbak. Het is van Ben Groenewoud. Forestmeisje staat daar. Ik ben er ook eens wezen kijken en een stal kost daar 150,=, geloof alleen dat daar geen brok bij zit, die moet je zelf kopen. Misschien is dat wat voor jullie? Ook hebben ze stukjes weide die je kan huren, dat was goedkoper!

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 23:12

Ook is er verderop in Rheden een stuk land waar Haflingers opstaan, geloof dat die man nog wel plek had voor een paard/pony. Zit verder niks bij, geen stal, geen bak. Je kunt wel zo het bos in.

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:17

In Rheden zit inderdaad wel wat, maar in Velp zelf denk ik niet.

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 14:20

Ja dat in Rheden ken ik want ik ken zijn zoon en niet echt in velp zelf maar volgens mij wel in Rozendaal (achter de school het Rhedens) is een grote wei waar ook allemaal paarden staan en dat word ook verhuurt alleen weet niet door wie enzo.

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 15:43

bedankt voor deze tips.. heeft die pensionstal in rheden ook een website?

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:05

en als je nog een tip hebt aub nog steeds neerzetten!!(alvast bedankt)

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:27

Ik weet dat Kraay achter het Rhedens weilanden heeft.. maar van wie die andere zijn weet ik niet. Ik zelf ben ook op zoek geweest, en dat liep op niks uit. Ik sta nu nog op de Waterberg maar per 1 juni ga ik naar Midden Heuven. Dat was mijn enigste optie. Ik heb ook gekeken bij die nieuwe springstal omdat mijn vader die eigenaar kent, maar hun doen op dit moment niet aan pensionstalling.

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:33

Oke bedankt voor je reactie.We gaan nog bellen naar Kraay(want wie weet).

Forestmeisje

Re: Weitje in Velp (Arnhem) gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 09:00

Dat weiland met haflingers zou ik eerst gaan staan met mijn shet, maar daar moest ik 75 euro pm betalen en dan moet je 3 maanden vooruit betalen. Enige wat erbij inbegrepen zit in weiland (zonder schuilstal), bos in de buurt, hooi en dat was het..
Wat dat betreft ben ik beter uit bij bennie groenewoud, 45 pm, incl hooi en stro sochtens word ze gevoerd met hooi. Er is een grote longeerbak, kleine longeerbak, grote bak, zadelkamer/kantine, spuitplaats, poetsplaats, bos in de buurt enz.

Ik zoek ook nogsteeds iets in Velp, maar je kan hier weinig tot niks vinden. Bij de waterstraat heb je een weiland, maar die is vanaf april tot oktober wel 75 euro voor die tijd, maar ze staan langs een drukke weg en ook geen gelegenheid om echt wat te doen met je paardje.
Die weilanden achter het rhedens spraken mij ook wel aan, maar ook geen idee van wie het is.
Verder is er vlakbij het groenhorst nog een huis waar 2 grote shets staan, daar heb ik nog gevraagt of Reddy erbij in kon, maar dat kon niet want de ruin was TE dominant naar de merrie toe en de merrie mocht niet 'gedeelt' worden, dus dat zou fout gaan.

maar goed. Ik heb Pelien al terug gemaild over bennie groenewoud. En telnr erbij enz. Zou wel gezellig zijn als je ook op die stal komt. Best gezellig opzich

Btw, wie is Kraay? want idd wie weet is het daar ook goed te doen qua prijs, en is nog lekker dichtbij huis ook.

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 13:07

nou dan gaan we eens uitzoeken of we bij Kraay kunnen, en anders lijkt het me ook wel leuk bij Bennie Groenewoud. de prijs spreekt me ook wel aan!

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 13:08

het is wel even fietsen maar als het niet anders kan..

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 13:39

bedankt voor je reactie, forestmeisje:9

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:35

De prijs die Forestmeisje noemt is wel voor een Shet hè. Volgens mij is het voor grotere pony's en paarden duurder.

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:07

Ja heel erg bedankt forestmeisje en Kraay is de eigenaar van dat weitje achter het rhedens .Charlie mijn vader gaat zo bellen

Forestmeisje

Re: Weitje in Velp (Arnhem) gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:18

zoals loesjuh al zegt mijn prijs is wel voor een shet, een pony is 100 en een paard 150 ongv. Weet niet precies hoeveel. Maar dat is wat ik opgevangen heb.

Pelien, kun je me laten weten hoe de prijs is bij kraay en of er plek is, en het nr mailen?

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:19

JECKYLL schreef:
Naast Velp in Rheden is een pensionstal met weide en een buitenbak. Het is van Ben Groenewoud. Forestmeisje staat daar. Ik ben er ook eens wezen kijken en een stal kost daar 150,=, geloof alleen dat daar geen brok bij zit, die moet je zelf kopen. Misschien is dat wat voor jullie? Ook hebben ze stukjes weide die je kan huren, dat was goedkoper!

Ik sta ook bij Bennie, maar die zit momenteel vol. Zowel kwa stallen als weides...

jipseflips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:50

Ok bedankt Djilan en ja forestmeisje net gebeld maar alleen zij vrouw was thuis en moesten straks weer terug bellen en ik had mijn vader al gevraagd(hij belt want durf dat zelf niet echt(A))als er plaats was te vragen hoeveel plaatsen zodat jij er mischien ook kan staan en zal je mailen!!

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:26

Succes

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 16:50

ik heb gehoord dat Kraay is aangegeven door een paar meisjes omdat hij zijn handen niet thuis kon houden... en hij is ook al veroordeeld daarvoor.. dus ik weet niet of ik daar wel wil staan met een pony..

MissCharlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 16:56

jammer dat Bennie vol is..