en je lekker het bos in kan. Dus heeft er iemand suggesties ik hoor ze heel graag, alvast bedankt van mij en Nicky.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en je lekker het bos in kan. Dus heeft er iemand suggesties ik hoor ze heel graag, alvast bedankt van mij en Nicky.

.
.
. In ieder geval heel erg bedankt voor de tips tot nu toe. 

Heel gezellig!
. Wat betreft de stalling ga ik maar 25 euro meer betalen dan wat ik nu doe,maar dat spaar ik ook weer uit door niet dagelijks met de auto van Capelle naar Delft te rijden, en een half uur reistijd en files spaar ik uit waardoor ik meer tijd heb voor mijn pony. Land in de zomer is voor mij al geregeld en tja box aanhouden betalen in de zomer doe ik nu ook en betaal ik op de Capelse manege minder voor.
Dus ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan met mijn pony, mijn nieuwe verzorgster
en de Capelse manege.
. Maar het maakt mij niet zoveel uit de buitenboxen zien er ook erg gezellig uit
.
,Wat een lieverd!!
Dank je wel dank je wel.
Hij had het wel erg druk met eten, moest de nodige aandacht trekken
. Nicky is best makkelijk, ze kan met veel paarden, over het algemeen ruinen maar als ze een ander paard/pony niet moet laat ze dat duidelijk weten
. Ik weet alleen nog niet welke box vrij komt, maar ik wacht het gerust af.