Hoii hoi, Ik vroeg me af of jullie misschien een leuke camping weten in nederland waar je met je paard/pony heen kunt gaan, Een leuke omgeving met veel bos,, Laat het me dan vooral even weten haha.. Alvast bedankt,, Doegg doegg
manege de mossel en de camping ernaast ligt midden in de veluwe met veel bos en heide en mooie plasjes. Je kunt alleen rijden maar ook met ritten mee. leuk gebied zijn ook eventueel meer stalling in de omgeving en je kunt er mooi wandelen en fietsen
Deze camping is vorig jaar gepacht door iemand. Hij is de camping nu op aan het knappen en de mensen eraf aan het sturen. Het werd eerst nl. gebruikt voor buitenlanders (asielzoekerscentrum). Als die camping klaar is, kan ik hem ten zeerste aanraden! http://www.recreatie.nl/suggestie.asp?hs=952674
Weten jullie toevallig ook welke camping geschikt is voor paardenfans en niet-paardenfans. De ene helft van het gezin is nl. paardenfan, maar de andere helft niet. De niet paardenfans willen ook leuke dingen kunnen doen als de rest weg is. Hebben jullie nog tips?