Stalling omgeving Assen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BonBon

Stalling omgeving Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 22:35

Ik ben op zoek naar een stalling in de nabije buurt van Assen of Beilen voor een e-pony, een merrie. Ikzelf woon in Groningen, maar wil graag mijn paardje hier stallen omdat de buitenrijd mogelijkheden hier veel groter zijn, en het makkelijk te bereiken is met ov.
Ik ben op zoek naar;
-dagelijkse weidegang of paddock (winter)
-er wordt uitgemest, gevoerd en binnen en buiten gezet, uitmesten valt onderling nog te regelen
-niet te duur, onder de 150 euro
-verder niet veel eisen
-eventueel zou ik het erg leuk vinden om op stal mee te helpen, rijden, mennen(ik ben in bezit vh koetsiersbewijs), endurance, longeren, klussen etc.....

-zelf ben ik een 20-jarige studerende meid, met veel verantwoordlijkheidsgevoel en betrouwbaar, wil je meer weten dan hoor ik het graag!

Heeft iemand stalling, suggesties, opmerking of vraag.........

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:38

Hey Lina! Ga je toch niet naar Wobbesheerd?

Misschien kan je eens proberen bij Jan en José Dolfing (joseplinsinga@hotmail.com) Zij wonen in Balloo. Misschien hebben ze nog wel een stal vrij (is geen pensionstal, maar privéstal)

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:18

Balloo is nou niet bepaald makkelijk te bereiken met OV.

Glimmen en Haren liggen wat dichter bij Groningen en zijn met OV goed te bereiken. Daar heb je De Bongerd (manege) en er zullen vast meer pensionstallen zijn.
In Gieten kun je ook fijn buitenrijden. De OV-verbinding is de Interliner.

In Assen heb je stal Arends (ook niet goed met OV te bereiken), Ten Brink (idem wb OV), Joling (zit tegenover ten Brink) en in Witten heb je een paar pensionstallen.

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:43

Maar BonBon heeft ook een auto?

Bij Haren en Glimmen schijnt het inderdaad ook fijn te zijn om te rijden

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:28

In Witten heb je idd weidegang (woon er zelf ook)
Maar over het algemeen geen stalling, alleen weidegang.
Ik meende dat ze namelijk al vol zaten qua stalling. Anders nog even volhouden tot het voorjaar, dan is er bij ons vast wel een plekje vrij

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 17:08

He Ullwinn, ik ga inderdaad niet naar de wobbesheerd. Dan vind het van de zomer toch weer jammer dat de buitenrijd mogelijkheden niet zo super zijn als in drenthe. Ik heb inderdaad een auto, maar die wil ik zo min mogelijk gebruiken, want je betaalt dan toch 1,50 per 14 km. En dat is per maand wel heel veel geld. Ik vond het vorige week trouwens hartstikke leuk op de fjorden, geef je ze een wortel van me?

Mistral; ik wacht inderdaad misschien wel tot er bij jullie een plekje vrij komt. Zullen we binnenkort iets afspreken? Dan kan ik de stal en de omgeving bekijken. Bonny staat nu de hele dag op stal en daar voel ik me schuldig over, dus ik zoek wel nog verder.

Ik zal inderdaad ook nog bij haren en glimmen kijken, is misschien ook wel wat.

Alle reacties zijn nog welkom.

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:10

heey

bij ons in witten was als het goed is ook nog wel een plekje vrij en ik zie dat je graag helpt met mennen enzow nou ik zoek nou net zo'n persoon omdat mijn pony alleen nog maar een band erachter moet en dan voor de kar maarjah ik kan niet mennen bij ons wordt er dus gewoon gevoerd, binnen en buiten gezet en uitmesten kan ook wel en misschien als je het elke dag wil dat je misschien iets moet bij betalen maar weet niet zeker. er is dus elke dag weidegang en als het goed is ook een stalletje.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:30

BonBon schreef:
He Ullwinn, ik ga inderdaad niet naar de wobbesheerd. Dan vind het van de zomer toch weer jammer dat de buitenrijd mogelijkheden niet zo super zijn als in drenthe. Ik heb inderdaad een auto, maar die wil ik zo min mogelijk gebruiken, want je betaalt dan toch 1,50 per 14 km. En dat is per maand wel heel veel geld. Ik vond het vorige week trouwens hartstikke leuk op de fjorden, geef je ze een wortel van me?

Mistral; ik wacht inderdaad misschien wel tot er bij jullie een plekje vrij komt. Zullen we binnenkort iets afspreken? Dan kan ik de stal en de omgeving bekijken. Bonny staat nu de hele dag op stal en daar voel ik me schuldig over, dus ik zoek wel nog verder.

Ik zal inderdaad ook nog bij haren en glimmen kijken, is misschien ook wel wat.

Alle reacties zijn nog welkom.

De stalling wat leandrotje bedoeld ligt achter ons huis
Tuurlijk kunnen we een keer afspreken, leuk zelfs!
Kan me voorstellen dat je dit niks vind ze moeten lekker overdag op het land lopen! Ik kan bij ons eens vragen of hij nog stalling weet, weet nog wel een plekje in Beilen maar daar moet ik even de naam ed van opzoeken. Zal wel even voor je kijken

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 09:42

heey mistral94 waar woon jij dan? hebben jullie 2 paarden? een witte en een bruine?? misschien kunnen we een keer samen rijden ofzow als je dat leuk lijkt.

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 13:24

Leandrotje; Als het goed is heeft Mistral94 haar paarden in Beilen staan, twee bonten. Dankjewel dat je ook voor mij aan het zoeken bent!
Mistral94; ik ben benieuwd, ik ben nu ook aan het zoeken in omgeving Gieten. Dit is met ov ook maar een half uur, en ligt ook aan prachtige bossen.

Dus als iemand wat weet in Gieten!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:49

heey! ja ik heb gevraagd aan de eigenaar max en er is een plekje voor je vrij met stalletje enzow.! kom je een keer langs om te kijken?

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 13:58

Ja ik kan volgende week een keer komen kijken. Ik pb je nog wel even over de dag en tijd enz.
Ik ben benieuwd.

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:10

oke! ik wacht je pb dan af!

tinkersjakie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:27

Hoi heb je even een bptje gestuurd !!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:39

leandrotje schreef:
heey mistral94 waar woon jij dan? hebben jullie 2 paarden? een witte en een bruine?? misschien kunnen we een keer samen rijden ofzow als je dat leuk lijkt.

Ik heb een bonte en nog een bonte
We hadden eerder wel een bruine merrie bij Max staan
Ik woon in Witten, tegenover Appie (en toen Tella nog leefde)
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 30-12-05 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:40

BonBon schreef:
Leandrotje; Als het goed is heeft Mistral94 haar paarden in Beilen staan, twee bonten. Dankjewel dat je ook voor mij aan het zoeken bent!
Mistral94; ik ben benieuwd, ik ben nu ook aan het zoeken in omgeving Gieten. Dit is met ov ook maar een half uur, en ligt ook aan prachtige bossen.

Hopen dat er een plekje vrij komt bij ons, als je dan nog geen plekje hebt. Krijg je een leuke bonte boel

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:35

heb jij ook een bonte dan bonbon?? ikke ook

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:02

Ja bonbon heeft ook smaak

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:10

haha oke dan bonte paarden zijn coowl als je misschien bij ons komt staan is die bonte van mij niet meer zo alleen

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 18:57

Ik ga volgende week zoveel mogelijk stallen bekijken. En dus ook jullie mooie bonte paardjes!
er worden altijd boktritten georganiseerd zie ik, wij zouden eens een bonte-boktrit moeten organiseren!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:03

ja dat lijkt me leuk alleen ik heb geen trailer ofzow....

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:28

MISTRAL94 schreef:
BonBon schreef:

Hopen dat er een plekje vrij komt bij ons, als je dan nog geen plekje hebt. Krijg je een leuke bonte boel

@ MISTRAL94, ik dacht dat jouw paard(en) in Haule(wijk) stonden ?? of denk ik nu weer rare dingen

Wij hebben vast nog wel en stalletej vrij, ik ben judith trouwens dochter van Max

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:37

ja judith had ik al verteld ze komt een keertje kijken

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:56

@ MISTRAL94, ik dacht dat jouw paard(en) in Haule(wijk) stonden ?? of denk ik nu weer rare dingen

Wij hebben vast nog wel en stalletej vrij, ik ben judith trouwens dochter van Max
[/quote]

Dat klopte maar doordat ik dat paard niet meer rijdt, en ze daar niet genoeg plek hadden staat ze daar niet meer. Nu staan beide bontjes bij elkaar wat ook makkelijker is qua rijden. Het is ook nog eens dichterbij en goedkoper

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:12

haha oke maareh over bonte bokt rit enzow lijkt me wel super leuk! alleen kan het dan bij witten ofzow want ik heb geen trailer of ja iemand moet ons rijden.