Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vajramani schreef:Ik heb geen ervaring met tendo cure, maar wel met Osteo Cure. Ook van VSM en gekocht bij de paardendrogist. Bevorderd regulering botgroei en voorkomt botwoekering. Mijn paard had zijn kootbeen behoorlijk gebroken. Vanaf het begin heb ik haar dat gegeven. ( ik had 30% kans dat het goed kwam). Na een maand was er al duidelijk verschil te zien. DA stond versteld hoe snel het bot genas. Ik geef het nu nog steeds, ter voorkoming van artrose.
Baad het niet dan schaad het niet. Altijd proberen is mijn mening.
zazu schreef:Heb pas bericht gekregen dat mijn paard ook een gat in haar buigpees heeft.Hoelang moet jou paard rusten? Van mij om te beginnen 3 maand, daarna terug scan nemen maar ze hebben een rustperiode van 6 tot 12 maanden gegeven. Heb mijn paard pas van verleden jaar september. Anders toch maar eens Tendo Cure proberen! en vooral veel geduld hebben. Sterkte nog.
zazu schreef:Bij mij mag ze op de wei staan, maar ze stond eigenlijk al 2 maand stil! Heb ook niets van medicijnen gekregen. Ik denk gewoon afwachten en hopen dat het goed komt.