Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Earth schreef:Ik zou me überhaupt afvragen of je wel aan een Fries moet beginnen gezien de vele gezondheidsproblemen van het ras, maar dat is misschien een andere discussie
Ik vond het erg spannend om het veulentje mee te nemen in de trailer, en als ik dan op tijd sta.. maar het was geen probleem, en toen ik aan het einde van de dag ervoor wou betalen werd dat gewoon weggewuifd: was helemaal niet nodig, fijn dat het voor mij zo gewerkt had. ivy_power89 schreef:Bij dit soort adressen moet je wel rekenen op pittige prijzen. 4 jaar geleden heb ik rond gekeken bij de genoemde stallen en toen met een budget van 15k kwam je met een recreatief paard thuis.
Ik weet niet wat je doel is met het paard en wat je budget is natuurlijk, maar schuif particulier ook niet af.
Kidde schreef:Stoeterij Galloper in Berkel en Rodenrijs fokt en verkoopt ook Friezen: https://stoeterijgalloper.nl/
Dat was dus een beetje zonde van m’n tijd. Maar ik geloof zeker dat je bij beide adressen goed kan slagen. Ze hebben vaak een breed aanbod. En vooral stal Okkema hebben hele brave paarden want ze doen er van alles mee. Je vind ook vaak leuke video’s van ze online. Die man is nergens bang voor haha
ivy_power89 schreef:Bij dit soort adressen moet je wel rekenen op pittige prijzen. 4 jaar geleden heb ik rond gekeken bij de genoemde stallen en toen met een budget van 15k kwam je met een recreatief paard thuis.
Ik weet niet wat je doel is met het paard en wat je budget is natuurlijk, maar schuif particulier ook niet af.
GabberGill schreef:ivy_power89 schreef:Bij dit soort adressen moet je wel rekenen op pittige prijzen. 4 jaar geleden heb ik rond gekeken bij de genoemde stallen en toen met een budget van 15k kwam je met een recreatief paard thuis.
Bij mersken?
7000 gekeurde merrie thuis afgeleverd en genoeg kwaliteit ipv recreatie
Als je kwaliteit wilt is dat geen probleem daar, enorm vriendelijk en uitgebreid geholpen.
)