Stal cloverhof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

milaluiks

Stal cloverhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 12:58

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met stal cloverhof? Ik zag een leuk ponytje te koop staan daar maar hoor veel verschillende meningen over de stal.

xx

Moderatoropmerking:
Zojuist hebben we een hoop berichten moeten verwijderen die niet aan de regels voldeden. Voordat je een bericht plaatst hou even rekening met wat o.a. in de openingspost staat beschreven:

Citaat:
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.
- Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn niet toegestaan.
- Topics die enkel worden geopend om een positieve ervaring te plaatsen zijn eveneens niet toegestaan.
- Topics die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Firelight op 20-03-25 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

zomerpad

Re: Stal cloverhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:05

ja betrouw baar. zeker goed voor pony en paarden.

zomerpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:05

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:46

Zelf geen ervaring mee, maar zou er zelf wel gewoon durven kopen denk ik, mits goedkeuring paard. Vrienden van ons hebben daar een paard gekocht en waren enorm tevreden!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 15:00

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de regels voldeed

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 15:01

zomerpad schreef:

U bent de eigenaar van de stal toevallig?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 16:18

Noem me cynisch, maar wanneer je binnen een uur reactie hebt van iemand die nog nooit wat gepost heeft die zegt dat het betrouwbaar is, is dat naar mijn mening een grote red vlag.

Als ik naar je eerdere topics kijk, heb ik het idee dat je wellicht beter hulp kan vragen van iemand die al langer met paarden bezig is en kritisch kan meekijken om een betrouwbare plek te vinden om een paard te kopen en het kaf een beetje van de koren kan scheiden voor je. Zeker omdat je in je eerdere topic ook al aangaf dat je voorheen problemen hebt gehad met verkopers die niet eerlijk bleken.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 18:05

Moderatoropmerking:

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 21:16

Met dit soort vragen krijg je altijd negatieve ervaringen. De reviews op Google geven een veel beter beeld.

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:22

Ik stuur je PB.
Dat zegt wel genoeg, denk ik.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:45

agee schreef:
Ik stuur je PB.
Dat zegt wel genoeg, denk ik.

Nope, zegt niets.

Flash111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 23:31

Stal Cloverhof; Niet wetende dat we op een handelsstal zouden terechtkomen zijn we er enkele jaren geleden ook naar een paard gaan kijken. Bij aankomst werden we er door de eigenares zeer onvriendelijk ontvangen omdat wij na een verplaatsing van een uur, er 10 minuten voor het afgesproken tijdstip arriveerden. Het aan de hand voorgestelde paard voldeed aan onze verwachtingen tot ze weigerde om het "goed ingereden" paard voor te rijden. We moesten kopen in vertrouwen net zoals vele anderen blijkbaar er ook al hadden gedaan. Ze bood wel aan dat we het paard zelf zouden berijden maar daarvoor hebben we bedankt en zijn een teleurstellende ervaring rijker naar huis teruggekeerd.
Laatst bijgewerkt door Flash111 op 12-03-25 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 23:33

Flash111 schreef:
Stal Cloverhof; Niet wetende dat we op een handelsstal zouden terechtkomen zijn we er enkele jaren geleden ook naar een paard gaan kijken. Bij aankomst werden we er door de eigenares zeer onvriendelijk ontvangen omdat wij na een verplaatsing van een uur, er 10 minuten voor het afgesproken tijdstip arriveerden. Het ons aan de hand voorgestelde paard voldeed aan onze verwachtingen tot ze weigerde om het "goed ingereden" paard voor te rijden. We moesten kopen in vertrouwen net zoals vele anderen blijkbaar er ook al hadden gedaan. Ze bood wel aan dat we het paard zelf zouden berijden maar daarvoor hebben we bedankt en zijn een teleurstellende ervaring rijker naar huis teruggekeerd.

Serieus? Dat is wel heel erg.. Om dan te bedenken dat ze nu behandelingen aan paarden aanbied om ze beter te maken enzo. Jammer dat ze dan zo reageren. Ik volg hen op sociale media en ze leken mij wel betrouwbaar..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 23:42

janderegelaa schreef:
Met dit soort vragen krijg je altijd negatieve ervaringen. De reviews op Google geven een veel beter beeld.

Met wat voor vraag, of mensen ervaringen hebben. Lijkt mij een hele normale vraag hoor. Genoeg topics op bokt waar mensen positief zijn als er om ervaringen wordt gevraagd.

De reviews op Google geven een beter beeld voor het bedrijf. Of dat een realistischer beeld is valt niet te zeggen. Ts hoort verschillende dingen dat is ook de reden dat ze hier haar vraag stelt en niet alleen maar afgaat op google reviews

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 00:07

Google reviews kun je laten verwijderen als eigenaar zijnde toch?
(Grote) bedrijven check ik daarom altijd ook nog via TrustPilot en regelmatig komen daar hele andere dingen omhoog.

milaluiks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-25 12:08

Danku voor de antwoorden!
Op google staan er bijna alleen maar goede reviews maar als ik in mijn omgeving wat rond vraag hoor ik geen goede dingen daarmee dat ik het hier is vraag.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 17:26

milaluiks schreef:
Danku voor de antwoorden!
Op google staan er bijna alleen maar goede reviews maar als ik in mijn omgeving wat rond vraag hoor ik geen goede dingen daarmee dat ik het hier is vraag.
Tja, er zijn genoeg manieren op online reviews te beïnvloeden. Van alles wat negatief is rapporteren in de hoop dat het verwijderd wordt tot mensen die ze plaatsen lastig vallen tot ze het verwijderen. Online reviews kunnen nuttig zijn, zeker. Maar ik zou mensen in je omgeving zwaarder laten wegen dan online reviews.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 09:38

Moderatoropmerking:

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 09:48

Moderatoropmerking:

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 11:21

Wouden ooit een d pony van mij kopen. Zogenaamd niet voor de handel (daar was tie ook niet te koop voor). Gelukkig werken mijn hersencellen nog aardig goed dus ben er niet in getrapt. Maar het feit dat ze al liegen bij aankoop is voor mij al een teken om er ver weg van te blijven.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 21:31

Totaal ander bedrijf want ging om mijn auto maar geloof geen Google reviews. Sommige bedrijven zijn gewoon heel goed in min of meer bedreigen om zo jou eerlijk verhaal door jou weer te laten verwijderen. Enkel positieve reviews is vrijwel onmogelijk elk bedrijf heeft wel ontevreden klanten.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 21:37

dierenfan schreef:
Totaal ander bedrijf want ging om mijn auto maar geloof geen Google reviews. Sommige bedrijven zijn gewoon heel goed in min of meer bedreigen om zo jou eerlijk verhaal door jou weer te laten verwijderen. Enkel positieve reviews is vrijwel onmogelijk elk bedrijf heeft wel ontevreden klanten.

Ik kan dit alleen maar beamen. Wij werden bedreigd door het immokantoor omdat ik een negatieve review had geplaatst..

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 22:58

dierenfan schreef:

Ik kan op onze bedrijfspagina op Google reviews verwijderen, als ik dat zou willen. De 2 negatieve (1*) reviews die wij echter hebben gehad, met die klanten ben ik in gesprek gegaan. Niet om ze de review te laten verwijderen maar omdat ik wilde weten of ze het eerder bij ons hadden aangegeven, hadden we iets kunnen doen of konden we nog iets doen. 1 bleek een ervaring te hebben gehad met het bedrijf 10 jaar geleden toen we geen eigenaar waren en heeft de review zelf weggehaald nadat ik had gemeld dat dat absoluut niet nodig was want het hing wel samen met de bedrijfsnaam, en de ander had 2 letters verwisseld en bij het verkeerde bedrijf een review achtergelaten :')

Wij zijn ook een autobedrijf en gewoon te vertrouwen met onze 5* score. Dus dat zegt ook echt helemaal niets...

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 12:59

Waarom moet het verwijderd worden? Vind je een beetje raar doen eerlijk gezegd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 13:14

Vermoedelijk heeft Marleen een brief van een advocaat gehad.
Waarschijnlijk iets met aanklacht, smaad, laster en een sommatie om berichten te verwijderen voordat er ernstige consequenties komen.

Sidenote, ik ken deze stal niet, ben nergens bij betrokken en ken marleen_usar niet persoonlijk.
Bovenstaande is mijn vermoeden