Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Century schreef:Dan is het denk ik ook handig om te weten wat je precies moet doen. Wat zijn je werkzaamheden, hoe lang ben je bezig? Van welke faciliteiten mag je gebruik maken, en wat is er voor jou geregeld? Wat is 'wat ervaring'? Verzorg je vooral, of moet je ze ook in (sport)conditie houden alle 10?
senna21 schreef:Dat je daar mag overnachten, is vooral fijn voor hem, dan is er 24/7 toezicht. Dat zou ik niet zien als beloning. Het zijn 4 werkdagen.
Het klinkt misschien flauw, maar reken een vrijwilligersvergoeding + je boodschappen.
Als je het gaat benaderen als serieus werk, met serieus tarief, ca. 30,- per uur, ben je ook financieel verantwoordelijk.
Hoe goed ken je de eigenaar?
MimixDaina schreef:senna21 schreef:Dat je daar mag overnachten, is vooral fijn voor hem, dan is er 24/7 toezicht. Dat zou ik niet zien als beloning. Het zijn 4 werkdagen.
Het klinkt misschien flauw, maar reken een vrijwilligersvergoeding + je boodschappen.
Als je het gaat benaderen als serieus werk, met serieus tarief, ca. 30,- per uur, ben je ook financieel verantwoordelijk.
Hoe goed ken je de eigenaar?
Nee overnachten is ook enkel omdat het anders te ver is.
Eigenaar ken ik via via, oude stagebegleidster wist dat ik werk zocht en had mijn nummer doorgestuurd
Bentuh schreef:het minimum loon voor 19 jaar oud is € 8,44 bruto per uur. tjah het is geen vrijwilligerswerk.
Voor jou is het gewoon je werk en moet je jezelf onderhouden. dit is zou zeker niet minder dan het minimumloon vragen.
Foaly schreef:Met 19 jaar vier dagen in je uppie verantwoordelijk zijn voor tien (ik neem even aan dure) sportpaarden? Ongeacht het bedrag zou ik daar toch wel heel goede afspraken over maken, zodat jij niet de sjaak bent als er buiten jouw schuld om iets gebeurd
Femke_Tweety schreef:Foaly schreef:Met 19 jaar vier dagen in je uppie verantwoordelijk zijn voor tien (ik neem even aan dure) sportpaarden? Ongeacht het bedrag zou ik daar toch wel heel goede afspraken over maken, zodat jij niet de sjaak bent als er buiten jouw schuld om iets gebeurd
En zelfs goede afspraken als er wel door jouw fout iets misgaat.
Kan áltijd gebeuren, zelfs de allerbeste.
Je wil dan niet in jarenlange ingewikkelde rechtszaken terecht komen of zelfs op je 19e al gigantische failliet met enorme restschuld.
Dus bespreekt ook een worst case scenario.
Per app of mail zodat je t 'op papier' hebt