Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Je kan hier ook even lezen: [ED] Stalling ede gezocht
kleim schreef:Bellatrix schreef:Ik denk dat daar zo'n beetjes alles wel is voorbij gekomen. Het is gewoon heel lastig in die omgeving.
Ja. Sans souci had al op mn fb bericht gereageerd maar die hebben letterlijk altijd plek, dat kan niks goeds betekenen dus dan blijf ik liever wat langer bij waar ik nu sta…
kleim schreef:Hey mensen!
Ik heb vandaag een afspraak staan bij Ruitersportcentrum M&M, zaterdag ga ik kijken bij de Oscarhoeve.
Toevallig mensen die ervaringen hebben die ze willen delen? Positief en negatief natuurlijk!
Bellatrix schreef:kleim schreef:Hey mensen!
Ik heb vandaag een afspraak staan bij Ruitersportcentrum M&M, zaterdag ga ik kijken bij de Oscarhoeve.
Toevallig mensen die ervaringen hebben die ze willen delen? Positief en negatief natuurlijk!
MM ben ik wel es geweest, vriendin stond er met haar paard. Mooie grote binnenbak. Buitenbak en longeerring. Qua voerbeleid of aantal uur buiten kan ik je alleen niets zeggen. Vond de sfeer wel fijn toen maar ik was er natuurlijk maar eventjes.
kleim schreef:Captain schreef:Oscarhoeve zou ik niet heen gaan, die paarden staan veel te lang zonder ruwvoer.
Wat zonde zeg, zo’n mooie plek… Ook geen mogelijkheid om een hooinet op te hangen? Zag op een aantal foto’s namelijk wel een hooibak
Ibbel schreef:@ Bellatrix: Waar dan precies? Ik rijd er zo ongeveer dagelijks langs, zou niet weten waar ze (voor meer dan 40 paarden) weidegang zouden moeten hebben. Die hoek in de Zeumerseweg, zo'n beetje t.o. de ingang naar het recreatiegebied wordt binnenkort volgebouwd met 'Holzenbosch III'