Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Connaisseur schreef:Verrassend genoeg is er nog niet zoveel over haar te vinden hier.
Naast het trainen aan de longe en onder het zadel lijkt het werken aan de hand me een mooie toevoeging. Na wat dingen van Kelly gezien te hebben, zou ik graag meer van haar leren. Voor zover ik kan zien neemt ze zelf geen nieuwe paarden aan. Ze heeft wel wat meiden die lessen geven maar wat wordt niet actief gepromoot. Wel de online cursus. Een behoorlijke investering en heb toch m'n twijfels of je het vanaf een filmpje zo goed leert. In de praktijk doe je makkelijk iets fout en echt les krijgen is toch anders.
Vandaag voor het eerst wat geprobeert met m'n paard en valt toch tegen haha.
Zijn er mensen die ervaring hebben (in de praktijk) met haar of een van de andere meiden? Of de cursus hebben aangeschaft, hoe bevalt dat? Benieuwd naar ervaringen.
Connaisseur schreef:Balen 0000! Denk dat het nu wel professioneler zal zijn, neem ik aan iig.
Dit lijkt me wel handig en betaalbaar: https://kellydegeus.plugandpay.nl/check ... ses-replay
Kent iemand deze video? Moeilijke is dat je nooit weet wat je krijgt. Als het een video is van 10 minuten met 5 inkoppers, is het alsnog te duur bij wijze van spreken.
MyWishMax schreef:Ik heb al vaker naar haar gekeken. Ik vind haar 1 van de weinige die op een manier werkt die mij aanspreekt. Geen getik op de benen om een trucje als piaffe aan te leren waar de achterbenen meer bewegen als de voorbenen en dus geen gewicht op achter, maar juist echt vanuit verzameling gaan zitten. Elk type paard waar ik haar mee heb zien werken gingen vanuit de verzameling naar de piaffe ipv het aantikken van de benen.
Het valt me zo tegen hoevaak paarden vastgebonden worden met bijzetteugels ook als je naar anderen kijkt die wat aanbieden.
Ik wilde eigenlijk informatie over lessen gaan aanvragen, ben wel benieuwd naar de kosten ook.
MyWishMax schreef:Ik heb al vaker naar haar gekeken. Ik vind haar 1 van de weinige die op een manier werkt die mij aanspreekt. Geen getik op de benen om een trucje als piaffe aan te leren waar de achterbenen meer bewegen als de voorbenen en dus geen gewicht op achter, maar juist echt vanuit verzameling gaan zitten. Elk type paard waar ik haar mee heb zien werken gingen vanuit de verzameling naar de piaffe ipv het aantikken van de benen.
Het valt me zo tegen hoevaak paarden vastgebonden worden met bijzetteugels ook als je naar anderen kijkt die wat aanbieden.
Ik wilde eigenlijk informatie over lessen gaan aanvragen, ben wel benieuwd naar de kosten ook.
ivy_power89 schreef:Ik heb gezocht in mn mailbox maar heb de mail niet meer. Meende dat het 140 euro per les was (maar nogmaals, ik weet het niet zeker meer, maar zeker 100+ euro!!)
Ik moest in ieder geval even slikken toen ik de mail las...
Kirrietje schreef:Ik heb haar toen destijds via instagram een bericht gestuurd. Zij nam inderdaad geen klanten meer aan maar had dan wel een aantal meiden die zij had opgeleid die nog plek hadden. Jammere was alleen dat ze alleen maar op de locatie in Dordrecht lesgeven. Helaas heb ik geen eigen vervoer dus dat werd lastig.