Wie kent R van den berg uit Heeswijk Dinther ,hij kwam een paard brengen ,en zou braaf zijn
Ik had ook duidelijk zwart op wit geschreven paard moet braaf zijn ,want hij moet vaak op buitenrit, hij komt hem brengen zegt probeer maar superbraaf gereden ,
Hij neemt in ruil een ander paard mee van mij dat niet braaf is ,en niet teladen is
Maar bij de eerste opstap wordt ik als een rodeo ruiter gelanceerd ,zo ging het paard tekeer ,dit staat ook op film en beland met flinke blessures in het ziekenhuis,ik meld dit en na een paar weken wordt het paard pas gehaald terwijl ik aangeef snel halen wat ik kan het paard niet verzorgwen door mijn blessure ,op verzoek geld terug testorten ,zegt Roel nee ik betaal contant ,na enkele weken nog geen geld terug , dan maar weer bellen ,dan zegt hij kom je geld maar halen ,dit staat ook zwart op wit,inmiddels haast vier weken verder ,hij schrijft ook nog eens dat particulieren k,,,,t volk is dat zeurt ,
heel bijzonder als je zowat verongelukt , en van boven tot onder paars en blauw bent ,scheur in je bekken en gekneusde ribben ,
Vervolgen kom er een giropractor bij het paard ,en zegt dit is een fokmerrie waar het bekken helemaal scheef staat ,en ze snapt niet dat zo’n paard nog verkocht wordt
Wij denken ook dat het een slachtpaard is ,dat als rijpaard is verkocht
Hebben hier meer mensen ervaringen mee de beste man ?