Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Je zou Daan Staller ( is dierenarts die alleen maar paardengebitten behandelt) kunnen vragen of die voor 3 paarden bij je langs komt. En verder Paul Versluis, maar die neemt dan apart een dierenarts mee, hij is wel heel goed, maar zelf geen dierenarts. Ook van hem weet ik niet of hij voor drie paarden komt.
Verder heb je ook nog Madelon van der Krogt, die is zelf ook dierenarts, maar ik weet niet of die nog klanten aanneemt.
Jet schreef:Ik vind het apart dat Paul voor 3 niet meer komt, op de site van Paardenkliniek Hollands Kroon staat vanaf 3 paarden: https://www.paardenkliniekhollandskroon ... ten/gebit/ . Nou heb jij 1 paard en 2 pony's, maar dat zou niet uit moeten maken als je een mogelijkheid hebt om zo'n halster te kunnen gebruiken.
kiki1976 schreef:Zitten er vlakbij jouw andere met paarden die eventueel door Paul Versluis gedaan (willen) worden?
Want combineren deed hij in het verleden wel als de 2 stallen vlak bij elkaar lagen.
Kelly Thijsen doet het ook netjes al schrok ik van de rekening. 1 klein haakje ( welke Paul eerder altijd handmatig weg haalde) moest bij haar onder sedatie elektrische.
Al met al was ze 20 minuten bezig gedeeld consult met andere stalgenoten moest ik €155 betalen.
chubster schreef:Autumnn schreef:Kelly Thijssen? Komt nu 2 jaar bij mijn paarden en erg tevreden over
Ja Kelly heb ik al benaderd, en die wil gewoon komen, dus zeker een goede optie.