Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nyaleti schreef:Zo jammer hoe het nu gaat.
Jaren terug echt een topper maar er is wat gebeurt (geen idee wat) waardoor het is zoals het nu is.
Lijkt me ondertussen best een post waard in oplichters in de paardenwereld.
anniekow schreef:Hoi bokkers,
In juni heb ik een hoofdstel gekocht bij Nicole voor menners. Er stond dat het op voorraad was, dus gelijk online besteld (en betaald). Het is inmiddels oktober en heb nog mijn hoofdstel niet binnen of mijn geld terug (€150).
Er is geen contact met haar te krijgen. Ik heb gebeld, gemaild, geappt (facebook heb ik niet). Ik heb op een gegeven moment (juli ongeveer) gezegd dat ik mijn geld terug wil en toen zei ze dat ze dat snel ging regelen. Tot op heden niks meer gehoord.
Iemand toevallig een idee met hoe ik wél met haar in contact kan komen? Of hoe ik mijn geld terug krijg?
anniekow schreef:Nee klopt, is ook zo. Maar ik heb dan ook geen idee of ze er überhaupt is. Anders kun je na dat hele eind weer met lege handen naar huis.
Ik denk dat ik maar aangifte ga doen. Slaat echt nergens op dit.
Nielojram schreef:anniekow schreef:Nee klopt, is ook zo. Maar ik heb dan ook geen idee of ze er überhaupt is. Anders kun je na dat hele eind weer met lege handen naar huis.
Ik denk dat ik maar aangifte ga doen. Slaat echt nergens op dit.
Ik zou haar uit de tent lokken met een aanvraag voor een heel duur product, en dan een afspraak proberen te maken. Beetje bluffen(uiteraard ff een email aanmaken)
Aangifte krijg je geld echt niet mee terug.. Dat is dossier-opbouw.
Nielojram schreef:Ik zou haar uit de tent lokken met een aanvraag voor een heel duur product, en dan een afspraak proberen te maken. Beetje bluffen(uiteraard ff een email aanmaken)
Aangifte krijg je geld echt niet mee terug.. Dat is dossier-opbouw.
Nyaleti schreef:Dat had je misschien beter in PB kunnen sturen![]()
Iemand die haar kent leest hier echt wel mee, als ze het zelf al niet doet.
tiwi1969 schreef:Als er zoveel gedupeerden zijn is BOOS ook nog een optie.
Edit: ze heeft ook wel veel pech gehad, kan het zijn dat ze hier financieel nog niet bovenop is?
https://www.hoefnet.nl/eunice-verwoest- ... r-menners/
Dat zou nog niet betekenen dat ze niet moet leveren, maar wel dat zij misschien niet geleverd krijgt van haar leverancier en ook niet kan terugbetalen. Het is een bekend fenomeen dat de vooruitbetaling van klanten gebruikt wordt om oude rekeningen te betalen .
Oplichting misschien niet, eerder een wanhopige ondernemer die het hoofd boven water probeert te houden wat dus slecht lukt.
Nielojram schreef:Nielojram schreef:Ik zou haar uit de tent lokken met een aanvraag voor een heel duur product, en dan een afspraak proberen te maken. Beetje bluffen(uiteraard ff een email aanmaken)
Aangifte krijg je geld echt niet mee terug.. Dat is dossier-opbouw.Nyaleti schreef:Dat had je misschien beter in PB kunnen sturen![]()
Iemand die haar kent leest hier echt wel mee, als ze het zelf al niet doet.
Laten we hopen dat Nicole, of iemand die haar kent, haar op dit topic wijzigt, en dat ze toch beseft dat het niet zo chique is wat er nu gebeurt.
Ik wil er nog even niet vanuit gaan dat Nicole een oplichter isalleen wat laks...