Graag de positieve ervaringen verzamelen in dit topic.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evamarie schreef:Bedankt voor je berichtje.
Nooit van gehoord.
Wij hebben Melissa. Zij is erkend en dat vind ik erg fijn.
Van NG hoor ik dat zij een breed betaalbaar assortiment hebben en dat is ook fijn. Alleen ben ik wel fan van een papiertje of diploma. Ik zal Karin opzoeken.
Petra_O schreef:Evamarie schreef:Bedankt voor je berichtje.
Nooit van gehoord.
Wij hebben Melissa. Zij is erkend en dat vind ik erg fijn.
Van NG hoor ik dat zij een breed betaalbaar assortiment hebben en dat is ook fijn. Alleen ben ik wel fan van een papiertje of diploma. Ik zal Karin opzoeken.
Karin is volgens mij MSFC gediplomeerd. Ik ben met mijn Welsh cobs altijd goed door haar geholpen. Mijn vorige Cob was zelfs nog een half zusje van die van jou.
Petra_O schreef:Ik heb al jaren Karin Boer. Onwijs tevreden over! Ze legt alles goed uit en denk ook aan je budget. Ik heb twee keer via haar een tweedehands zadel kunnen kopen.
xLiez schreef:Zadelmakerij Jade, vriendelijk en geduldig. Kijkt goed met je mee en smeert je niks aan. De haflinger van mijn zusje was het vertrouwen in rijden kwijt (staken, traag etc.). Ze bleef heel geduldig en nam ruim de tijd. Mede door haar uitgekomen op semi boomloos en de haflinger loopt weer als een trein! (Natuurlijk medisch wel nagekeken + bloedonderzoek + osteopaat)
Ze adviseert ook gerust merken aan die ze niet in assortiment heeft. Of raadt andere zadelmakers aan die dealer zijn van bepaald merk.