Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:Je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar als je je paard verkoopt ben je uiteraard alle controle over dat paard kwijt.
Want zelfs als je die, naar jouw maatstaven, perfecte nieuwe eigenaar vindt, die kan hem zó verder verkopen.
Ik vermoed dat het verstandig is óf dit een beetje los te laten, en te accepteren dat de nieuwe eigenaar jouw ideeën over paardenmanagement en training niet éxact deelt, óf het paard niet te verkopen (maar ik ga er van uit dat je zeer goede redenen hebt te verkopen).
Succes ermee.
Ma_n0n schreef:Dank jullie voor jullie reacties.
Ik snap wat jullie zeggen en ik ga ook ea aanpassen aan mijn eisen. Ik denk ook niet dat er geen match is. Ik heb ip ook de tijd maar niet eindeloos anders hoef ik hem natuurlijk niet weg te doen.
Het probleem is eigenlijk voornamelijk dat ik nooit voornemens was dit paard te verkopen en zo zuinig mogelijk met hem ben geweest, waardoor ik er buikpijn van krijg als ik er ook maar aan denk dat hij straks stuk gereden wordt.
Alle mogelijke opties om hem zelf te houden heb ik natuurlijk allemaal overwogen maar is geen optie voor mij.
Mocht iemand van jullie toevallig iemand weten die vriendelijk en afwisselend rijdt en die een paard zoekt; laat dat aub weten.
Ik zie er erg tegenop om een advertentie te zetten. Ik voel me echt een vreselijk mens