Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Jij zoekt eigenlijk een soort Divoza busje vol met tweedehands zadels, liefst in de richting waarin je zoekt.
Helaas... dat bestaat eigenlijk niet. Zelfs als je Divoza belt zul je daar geen busje vol tweedehands zadels aantreffen.
snorkel1986 schreef:Tja zelf heb ik mijn zadelmaaker gebeld en voorgelegd wat ik zocht ( had al een zadel bij haar in onderhoud...) en wat ik als richtprijs uitwou geven en een paard maand gewacht toen had ze meerdere zadels mee ook wel wat boven budget mocht er niks passend bij zitten en ben helemaal geslaagd. ( oké ik vind een vale plek niet erg das mijn geluk )
Caily schreef:Hier ook blij met Desiree van Jade Zadelmakerij.
germie schreef:Waar zit je in drenthe?
Guusje17 schreef:Topruiter.nl heeft mij heel goed geholpen aan een mooi tweedehands zadel! Die komt vast wel bij jou in de omgeving.
Seven schreef:Marianne Hoiting
De Zadeladviseur
Wij hebben haar al jaren en altijd weer tevreden. Geduldig kijkt en luisterd goed, heeft meerdere merken en denkt ook heel goed mee naar merken die bijv niet in haar bus liggen.
lies schreef:Seven schreef:Marianne Hoiting
De Zadeladviseur
Wij hebben haar al jaren en altijd weer tevreden. Geduldig kijkt en luisterd goed, heeft meerdere merken en denkt ook heel goed mee naar merken die bijv niet in haar bus liggen.
Marianne is echt heel slecht. Ken meerdere mensen die niet passende zadels van haar gekocht hebben en heb haar tweemaal aan het werk gezien, met m'n neus bovenop gestaan en beide keren geconstateerd dat ze echt geen idee heeft wat ze doet.
Ze zal op een 'makkelijke' rug vast meestal de juiste keuze maken, maar bij iets moeilijkere ruggen verkoopt ze rustig een niet passend zadel en zegt vervolgens dat het aan de ruiter ligt dat het paard niet meer wil lopen.