Dus warm, en met breakover.
En ook zo netjes...
Buiten Nassau zelf heb ik het nog niet gezien of gevonden, maar ik ken natuurlijk lang niet iedereen.
Iemand tips?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:T_a_m_a_r_a schreef:Hi! Op hoofcare.nl staan enkele hoefsmeden die dit beslag kunnen smeden. Ik heb zelf Raimond Aarse maar ik durf niet te zeggen wat zijn werkgebied is.
Is allemaal Brabant of zuid Holland helaas
T_a_m_a_r_a schreef:Ninx schreef:
Is allemaal Brabant of zuid Holland helaas
Klopt maar zijn werkgebied is best ruim. Hij komt bijvoorbeeld ook in Culemborg. Je zou altijd kunnen informeren.
Cookie2222 schreef:FleurSandro schreef:Hierdense smid! Is ook de hoefsmid van paardenkliniek Wapenveld.
Al jaren dik tevreden met John
Deze heb ik ook. Echt een top smid. Heb er 2 op aangepast beslag staan waarvan een recent met rollover nog meer als op jouw foto
FleurSandro schreef:Hierdense smid! Is ook de hoefsmid van paardenkliniek Wapenveld.
sjouk_L schreef:Wouter Duijns kan dit ook. Is kliniek smid van Lienden, maar zit vooral in regio Arnhem-Ede. Hij had een klanten stop, maar je zou hem eens kunnen bellen.
Ik heb hem al 10 jaar en kom er net de trailer voor uit Brabant rijden. Is secuur, vriendelijk en heeft voor mijn al veel erg veel jonge paarden aan beslaan laten wennen. Weet waar hij het over heeft en heeft zijn zaken goed op orde.
Ninx schreef:FleurSandro schreef:Hierdense smid! Is ook de hoefsmid van paardenkliniek Wapenveld.
Ik heb inmiddels contact gehad. Sympathieke man, en hij begreep direct wat ik bedoelde.
Blijft altijd spannend, een nieuwe smid, maar dit klinkt in ieder geval heel goed.