Ervaren jullie (shetlandeigenaren) dit ook?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wpaard schreef:Ik snap ook enigzins de reden wel. Vaak is de afrastering er niet naar gemaakt om een shetlander te houden. Maar vind het eigenlijk bijna een soort van discriminatie![]()
En de meeste mensen denken dat Shetlanders alleen maar grasmaaiers zijn en niet meer nodig zijn dan alleen een landje. Terwijl er best veel shetlanders zijn waaronder die van mij die meer nodig zijn dan dat want er wordt ook mee gewerkt maar dan anders want je kan er zelf niet op rijden.
ruitje schreef:Wij rekenen ook niet hetzelfde, maar zou jij dan als je een wachtlijst hebt en je krijgt plek degene bellen met de Shetlander of met het paard? Als je die box toch kan verhuren voor meer geld....
Is echt rot misschien, maar wel de zakelijke realiteit denk ik
ruitje schreef:Wij rekenen ook niet hetzelfde, maar zou jij dan als je een wachtlijst hebt en je krijgt plek degene bellen met de Shetlander of met het paard? Als je die box toch kan verhuren voor meer geld....
Is echt rot misschien, maar wel de zakelijke realiteit denk ik
Effects schreef:Ik herken wat Daihyo zegt.
Ook is het aanbod bij mij in de regio vrij groot voor 24/7 buitenstalling of paddock paradise, zelfs op shetlandpony's gericht. Dus ben ik ook nog op zoek naar leuke paddockgenootjes voor mijn pony. Ik zit wel wat westelijker, maar geen idee waar jij zoekt Wpaard?