Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimber schreef:Ik heb afgelopen herfst en winter een hele zoektocht gehad maar of er was geen plek of het was toch niet helemaal wat ik zocht.
Gelukkig kwam er toen een plek vrij bij Stal Welgelegen in Otterlo en daar sta ik met veel plezier
MarleenKl schreef:Ik ben wezen kijken bij de Oscarhoeve. Hele mooie stal met mooie faciliteiten.
De paarden komen elke dag buiten van 8 tot 15 in paddocks zonder ruwvoer.
In het weekend mogen ze de wei op, maar daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor.l
Nimber schreef:Ik heb afgelopen herfst en winter een hele zoektocht gehad maar of er was geen plek of het was toch niet helemaal wat ik zocht.
Gelukkig kwam er toen een plek vrij bij Stal Welgelegen in Otterlo en daar sta ik met veel plezier
Elisa2 schreef:Ook mee eens, kan wel dat je paard eerst hooi op stal krijgt maar dan moet je hem zelf daarna buiten zetten. Ik zou er ook liever een paar grote hooiruiven in zien.
Beetje verder weg maar de Mariahoeve in Wolfheze is ook een aanrader.
Captain schreef:MarleenKl schreef:Ik heb per 1 juli een stal gevonden in Wekerom. Bij iemand aan huis, kleinschalig en hele mooie faciliteiten!
Naast het bos?Ik zag een advertentie voorbij komen, volgens mij is dat een hele fijne plek!