Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martinev schreef:Ik ben bang dat dat hier in de omgeving een probleem gaat worden. Je noemt manege Zonneveld, maar die hebben sinds kort geen pension meer. En helaas zijn zij niet de enige die ermee gestopt zijn, de een na de andere pensionstal verdwijnt. Ook kleinschalige stallen. Al deze mensen moesten en moeten op zoek naar een nieuwe plek, het is dus echt verzadigd nu en overal zijn lange wachtlijsten. Veel mensen die ik ken en weg moesten zijn met hun paard richting Nijkerk en Putten vertrokken. Ik zou het dus meer die kant opzoeken.
MissNienke1 schreef:stal Brandenburg is misschien geschikt voor je.
martinev schreef:MissNienke1 schreef:stal Brandenburg is misschien geschikt voor je.
Staat ook vol en nemen geen nieuwe mensen meer aan. Net als de Menschool trouwens. Ik denk inderdaad dat een oproepje op fb doen een goed idee is, en dan inderdaad in stalling aangeboden/gevraagd, maar ook gewoon in de algemene groepen van Soest en Baarn.
ElCid schreef:Als je naar https://www.facebook.com gaat kan je daar een account aanmaken op je eigen naam ( of een verzonnen naam). Als je eenmaal een account hebt kan je zoeken ( staat linksboven in de zoekbalk) op van alles en nog wat, in jouw geval dus "stalling".
Bij Eldorado mag je niet rijden??? Moet je dan extra betalen voor gebruik rijbak? Als ik op hun site kijk is volpension incl. gebruik rijbanen?
Ik vond ook nog dit oude topic; [ED] Stalling in Soest
Je zou ook eens, beetje brutaal maar soms werkt het, bij mensen met paarden aan huis in jouw omgeving langs kunnen gaan en vragen of ze soms ook pensionpaarden nemen. Niet iedereen adverteert en in sommige gevallen weten ze misschien wel weer iemand die pensionpaarden neemt. In ieder geval de moeite waard.
Ik vond dit nog maar weet niet wat ze daar voor tarieven hanteren: https://www.stalluxor.nl/pensionstal/soest/
Succes.
RianneH schreef:Oproepje plaatsen op Marktplaats wil ook wel helpen.
Je hebt ook nog de Detzkyhoeve maar zie dat ze enkel bejaarde paarden willen, hmm.
Verder is het echt de moeite waard eens een rondje te fietsen en bij de kleinere stallen een brief in de bus te gooien of iemand aan te spreken. Qua timing komt het alleen slecht uit voor je gezien er veel stallen recent gestopt zijn.