Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanTo12 schreef:De Frissche roemer leek mij inderdaad ook erg leuk omdat ze daar veel buiten komen en een goed voerschema hebben zo te zien op de website. Worden daar of op loopafstand wel eens spring/ dressuur wedstrijden georganiseerd? Ik ben niet een hele fanatieke ruiter maar af en toe lijkt me leuk. Helaas ben ik niet in het bezit van een trailer. @blackberry28
SanTo12 schreef:Bedankt voor de tips! Ik ga zaterdag een rondje rijden. Ik zag ook nog Stal Schaerweijde in Zeist. Heeft iemand ervaring met deze stal? Het lijkt wel of ze hier soms iets organiseren om te crossen, maar ik weet het niet zeker. Stal fonaine in Driebergen zou ook kunnen. Hebben ze hier nog een crossweide? Het is geen hele harde eis, maar het zou wel leuk zijn als dit kan. Dan voeg ik deze ook toe aan mijn lijstje.
Flevolander schreef:in Overvecht zelf doet manege 't hoogt niet meer aan pension zeker? daar staan de crosshindernissen vanaf de zuilense ring al naar je te zwaaien
Mloes schreef:Flevolander schreef:in Overvecht zelf doet manege 't hoogt niet meer aan pension zeker? daar staan de crosshindernissen vanaf de zuilense ring al naar je te zwaaien
En staan de paarden volgens mij 24/7 buiten. Weet inderdaad ook niet of ze tegenwoordig ook nog pensionstal zijn of alleen manege, maar ik moest hier ook aan denken.