Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chiren schreef:Vierhouten (half uur vanaf Apeldoorn) http://www.everketel.nl/tarieven-paardenpension.html hebben wel een wachtrij en ik weet niet of ze overal aan voldoen, daar zou je voor moeten mailen of bellen.
Heb nu twee keer gebruik van hun paardentaxi gemaakt en het zijn echt top mensen. Walter is zo rustig en vriendelijk naar paarden.
Hutcherson schreef:Wellicht is stal buiten Vaasen wat? Geen idee of ze plek hebben hoor maar het ziet er prima uit en ze krijgen goed opgestrooid en flinke hoeveelheid ruwvoer van wat ik zie. Elke dag naar buiten (ook bij regen) elke dag mesten, in de zomer de wei op maar wellicht ook gewoon op paddock. Buitenbak met goede bodem. En een longeercirkel. Geen idee wat ze kosten en of ze uberhaupt plek hebben.
tiwi1969 schreef:Stal het Vossenbroek in Emst, zowel stal met overdag paddock als paddock schuilstal mogelijk.
Royaal en zeer goed ruwvoer, veel soorten krachtvoer, afgestemd op het paard.
Kleine binnenbak, hele grote buitenrijbaan met super bodem.
En binnen je budget.
CleopatraVII schreef:tiwi1969 schreef:Stal het Vossenbroek in Emst, zowel stal met overdag paddock als paddock schuilstal mogelijk.
Royaal en zeer goed ruwvoer, veel soorten krachtvoer, afgestemd op het paard.
Kleine binnenbak, hele grote buitenrijbaan met super bodem.
En binnen je budget.
Deze kende ik nog niet! Als ik op de website op 'pensionstalling' klik, krijg ik alleen informatie over trailerhuur.
Wat zijn de tarieven?
En weet je ook wat de uitrijmogelijkheden zijn? Op Google Maps zie ik dat ze wel naast een (klein?) bos liggen, zijn daar ruiterroutes en hoe lang kun je daar rondrijden?