Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sadira schreef:Raisa Fleisher van Zadel-Logisch! Komt ook niet uit onze regio hoor, maar die heeft wel routes onze kant uit. Enige zadelpasser die ik zowat blind vertrouw.
Wij zijn ook heel kritisch op zadels, en Country Mill zijn wij meermaals heengereden, maar is ook regelmatig toch niet in orde geweest...
Skippy01 schreef:Ik woon in dezelfde regio als TS en heb zelf goede ervaring met Kitty van Kifrahorse. Vriendinnen hebben goede ervaringen met Marielle Rovers van Equimaro en met Akash Sukhraj van Akash Saddlery. Marielle komt uit deze regio. De andere twee rijden regelmatig routes deze kant op.
LadyUrsy schreef:Wij zijn tevreden over de service van het Gareel in Schijndel. Alleen is de service vooral goed bij nieuwe zadels, weet niet of ze ook voor 2e hands zadels komen passen.
Vanillia schreef:Ik ben heel tevreden over Kitty van Kifrahorse. Mijn ervaring met haar is dat ze heel kundig en secuur is en dat ze echt zoekt naar het beste voor jou en je paard en niet zozeer naar wat haar de hoogste omzet oplevert.
Vanillia schreef:Ik ben heel tevreden over Kitty van Kifrahorse. Mijn ervaring met haar is dat ze heel kundig en secuur is en dat ze echt zoekt naar het beste voor jou en je paard en niet zozeer naar wat haar de hoogste omzet oplevert.
Kirstenvk schreef:upendo schreef:Raisa inderdaad.![]()
Voor ons niemand anders meer erbij.
Hi Upendo,
Wat is voor jou de grootste 'plus' aan Raisa en kun je misschien wat meer vertellen waarom je haar zo fijn vind?
upendo schreef:Raisa inderdaad.![]()
Voor ons niemand anders meer erbij.
Hi Upendo,
Wat is voor jou de grootste 'plus' aan Raisa en kun je misschien wat meer vertellen waarom je haar zo fijn vind?
Haar enorme bak aan kennis en kunde en de uitleg die ze erbij geeft. Ze laat zien wat ze doet, waarom ze het doet en je merkt het effect in rijden bij het testen onder het zadel.
Kirstenvk schreef:Winged schreef:Zadelmakerij Ten Pas is ook een aanrader
Dankjewel Winged! Ik zie dat zij wel echt ver van mij vandaan zit, welke ervaringen heb jij zelf met haar?